پرسش و پاسخ ، دعوت در علوم غریبه

انصراف عمار مکان,بخورات در علوم غریبه,دعوت در علوم غریبه
انصراف عمار مکان,بخورات در علوم غریبه,دعوت در علوم غریبه

پرسش و پاسخ در زمینه علوم غریبه ، دعوت در علوم غریبه

این پرسش و پاسخ با جناب استاد بابایی در سال ۹۱ انجام شده است.
با سلام و عرض ادب
۱-    برخی دوستان در مورد عزیمت خلخله الهوی سوال کرده بودند. لطفا کلیاتی در مورد آن بفرمایید؟
در علوم غریبه دعوات و قسمهای فراوانی هست که هر کدام مختص به کار و تصرفی است مثلا برخی از اقسام سریانی  عبارتند از: برهتیه، الدائره الشاذلیه، ارکشیه، لاهوتیه،دهروشیه،ابلوقیه، قسم نار متوخ، الشلهثیه الکبری و قسمهای دیگر.دعوت معروف به خلخله الهوی یک دعوت علویه است که در امور مختلفی مثل محبت و فتح الکنوز و شق الارض و جلب الغائب و جلب السحر و تبغیض و تفریق تصرف میکند. در انجام این دعوت رعایت ایام تتریض ضروری است و قرائت روزانه دعوت به تعداد مشخص صورت میگیرد. شروع این دعوت اینگونه است:
بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله مالک الملک ذو الملک و العزه و القوه و الجبروت مالک الاملاک الفلکیه و الارضیه خالق العرش و الکرسى و السماوات و الارض تبارک الله رب العالمین ذو القوه البالغه و العزه الشامخه نور الانوار و روح الارواح سبوح قدوس رب الملائکه و الروح…..
۲-    بخورات خاص این دعوت چیست؟
بخور خاص دعوت خلخله الهوی کنائس است (أختین ,/ مقل أزرق /ولادن/ وزنجار / وسندروس/ وکلخ/ ومستکى ترکى/ وورق الزیتون/وشجره مریم). به این خاطر گفتم بخور خاص که بخور بدیل بر آن مترتب نیست. انصراف عمار مکان هم در این دعوت مثل سایر دعوات باید صورت گیرد.
۳-    انصراف عمار مکان این دعوت چگونه است؟
صرف آن سوره مبارکه الزلزله با تکرار اشتاتا است. انصرفوا ایها الملوک بحق ما جئتم من اجله طائعین انصرفوا من اجله معززین مکرمین مأجورین اذا ازلزلت الارض زلزالها ………… اشتاتا.
۴-    در مورد شرایط عمومی ایام تتریض و خلوت آیا در این دعوت نیز باید رعایت گردد؟
ببینید، یکی از شرایط انجام دعوات و قیام به این اعمال، کتمان است و لازم است که فرد به احکام شرعیه آگاهی داشته باشد و بر او واجب است که حرمت و احترام اسماء الحسنی را بیش از پیش نظرا و عملا بداند و مراعات کند. کلا اعمال باید با استقبال به قبله الشریفه و جلوس در امکنه طاهره و نظیفه باشد و در مکان عمل نباید فرد غیر طاهر و نباید  صورت و نقاشی ذی روح و نه حیوان و از این قبیل نباید باشد.  واجب است که زمانی که قصد انجام عمل دارد نیز مکان را با صرف عمار مهیا کند و بعد از اتمام عمل آنها را دعوت به عودت نماید و  بخورات دعوت را هم رعایت نماید و به آنها آگاهی داشته باشد. مثلا در دعوتی مثل جلجلوتیه صرف عمار باید سه بار صورت کیرد و به کندر وکزبره وشونیز وفاسوخ بخور نماید.
۵-    در مورد دعوت حروف چطور؟ مثلا دعوت حرف قاف (ق) چیست؟
هر کدام از حروف، خود دعوت خاصی دارد که با زکات حروف متفاوت است. در واقع، در ابتدا باید زکات حروف توسط دعوت کننده داده شده باشد و سپسس مبادرت به دعوت نماید. در مورد قرائت دعوت حرف قاف (ق) باید گفت که این دعوت باید در هر جلسه یکصد بار خوانده شود. توفیر اصلی این دعوت اولا در تحصین قوی ای هست که دارد (حفظ). دیگر اینکه از لحاظ تقویت عوالم الروحانی بسیار موثر است. شروع دعوت اینگونه است:
بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله القادر القوی القاصم بسم الله القدوس القدیم القیوم بسم الله القریب القائم على کل نفس بما کسبت و اتوسل الیک ……
***
اللهم إنک قلت وقولک الحق ادعونی أستجب لکم ، اللهم هذا الدعاء ومنک الإجابه وهذا الجهد وعلیک التِّکلان ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم.
اللهم اشرح صدورنا ونور قلوبنا واختم بالصالحات أعمالنا.
التماس دعا

بیشتر بخوانید  عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه

25 نظرات

  1. مهراساشریفی

    باسلام ادعیه ها واذکار بخت گشایی که در سایتتان قرار داده اید که باید به مدت 40روز بعدازنماز صبح خوانده شود درزمان عذر شرعی چه حکمی دارد ایا باید ادامه داده شود یابعداز برطرف شدن عذر شرعی ازسر گرفته شود؟

  2. مهراساشریفی

    باسلام وعرض ادب ایا حرزهایی که فرموده اید در کاغذ بدون خط نوشته شود وبا گلاب وزعفران اگر با خودکار بنویسیم واین کار توسط خودمان انجام شود بی اثر است؟برای اینکه امکان نوشتن با گلاب وزعفران سخت است

    • امیر محمد بابایی

      با سلام. با گلاب و زعفران بنویسید. در بعضی موارد از خودنویس به عنوان قلم میتوان استفاده نمود.

  3. سلام حاجاقا. آیا تا به حال برای کسی طلسم باطل کردید یا اطلاعاتتون فقط تئوریک هستش؟

  4. با سلام

    آیا کسی که مشکل(ارولوژی)دارد می تواند ختم عامل کامل شدن را انجام دهد آیا شرایط آن را دارد؟!!!

    با سپاس فراوان

  5. سلام حاجاقا. آیا تا به حال برای کسی طلسم باطل کردید یا اطلاعاتتون فقط تئوریک هستش؟
    با سلام. در این زمینه هم از لحاظ عملی و هم تئوریک در خدمت شما هستیم.

    سوال… سلام حاجاقا . ممنونم . اما چطور میتونید کمک کنید .الان یه طلسم ………رو میتونید برای ما باطل کنید؟باتشکر

  6. سلام .حاج اقا میتونید دعاهای مهر ومحبتی که احتیاج به اسم پدر ومادر نباشه هم بزارید ایا دعا بدون اسم پدر ومادر تاثیر میکنه؟یه دنیا ممنون میشم

  7. سلام وارزوی توفیق بخاطرخدمتتون به خلق.من بسیاری ازدعاها وختوماتی که ازسایتهای مختلف رودیدم بارعایت تمام شرایط انجام دادم.ولی تاکنون اثری …………

    • با سلام. مستحاب شدن دعا از جانب خداوند جل جلاله است و تنها زمانی دعا مستجاب میشود که خداوند مصلحت بداند.

  8. با سلام
    ایا نوشتن دعاهای مندرج در سایت نیاز به زمان خاصی دارد؟
    یا در هر ساعتی از روز میتوان نوشت؟

  9. لطفا به طور کامل راجع به مکان عمار توضیح بدید .

  10. با سلام چندباری ایمیل زدم اما جوابی نگرفتم
    ماشین ما دزدیده شده .ایا دعایی برای پیدا کردنش هست؟

  11. سلام. دعای سریع الاجابه محبت میخواستم……

  12. با سلام و خسته نباشید من سوالی در مورد موکل………. با تشکر

  13. سلام دوستان.استاد واقعاکارش درسته چند روز پیش باهاش تماس داشتم مشکلمو حل کرد ………

  14. باسلام ودرود خدمت دوستان میخوام بااجازه شما چندخطی درمورد این مطالب صحبت کنم اولا تمام کتابهایی که درحال حاضردردست مردم هست کلا تغییر کرد ه واعداد وارقام انهایی که باید باشن نیستن ……..

  15. خلاصه خودتان رادر دردسر فکری نندازید …… فقط ازچهارچوب انسانیت خارج نشی درسته واین دانش محترم است به هیمیا و باید دادگر به شما هدیه کنه ولاغیر …….

  16. سلام خدمت استاد بابایی عزیز.در مورد ساعات سعدونحس
    التماس دعا

  17. سلام و عرض ادب خدمت شما

    بنده صرف میخواهم که در علوم غریبه تحقیق علمی کنم…..

  18. سلام دعای تراش قلم و اعمالش رو میخواستم
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *