طلسم طرطبه و طلسم مقلاص – طلسم محبت و ثروت

طلسم طرطبه و طلسم مقلاص – طلسم محبت و ثروت

طلسم طرطبه و طلسم مقلاص - طلسم محبت و ثروت
طلسم طرطبه و طلسم مقلاص – طلسم محبت و ثروت

طلسم طرطبه و طلسم مقلاص :

در این مطلب مختصری از دو طلسم طرطبه و مقلاص سخن گفته میشود . این دو طلسم در نظر اهل فن بسیار مجرب و معروف و بسیار پرآوازه هستند.

طلسم طرطبه و مقلاص دو نوع متفاوت (طلسمات سرخ و سبز) از طلسمات معروف علوم غریبه میباشند که دو عملکرد متداخل و متفاوت دارند. واقع این است که این دو وجه طلسمی در عربستان بسیار رواج دارند و دعانویسان حجاز به انجام این طلسمات بسیار شهره اند.

طلسم طرطبه :

طلسمات مربوط به تسخیر و جلب و جذب و محبت بیشمارند و یکی از این طلسمات مشهور همان طلسم طرطبه است که در اصل برای مستحکم نمودن روابط زن و شوهر است.

طلسم طرطبه  (طلسم آتشین بیقراری) باید بر روی فلز و با توجه به طبع و طالع جفری فرد انجام شود و این طلسم را به سنّی های اهل حجاز منتسب میکنند.

معروف است که این نوع طلسم در اصل برای استحکام روابط زناشویی است (این طلسم ذهن زن را در اختیار میگیرد و باعث زیاد شدن جذابیت در مرد میشود و دیگر اینکه گرایش مرد را به زن مورد نظر بسیار زیاد میکند) ولی غالبا استفاده های دیگری برای جلب القلوب و جلب و جذب پسر و دخترهای نامحرم هم شامل آن است.

به عبارت دیگر ، طلسم طرطبه یک طلسم دوسویه است. یعنی این طلسم باعث زیاد شدن جذابیت و افزایش محبت و تمایل زن به مرد میشود. ولی در عین حال موجبات علاقه بیشتر مرد به زن را نیز سبب میگردد. این علاقه به گونه ای است که یک لحظه طاقت دوری از زن مورد نظر را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  دعا برای رفع استرس و بیخوابی و افسردگی بزرگسالان و نوزاد

معروف است که اگر طلسم طرطبه به شکل انگشتر یا دستبند (طلا یا نقره) بنام زن باشد و انگشترش گوشه ای از لباس مرد مورد نظر را لمس کند، مرد بی تاب شده و دیوانه وار مسحور و مطیع گفته و دستور زن میگردد و حتی پس از نزدیکی هم تمایل به بودن با او ادامه دارد. در اصل برای درمان مسائل زناشویی بین زن و شوهر از طلسم طرطبه استفاده میکنند .

وجه دیگر قضیه این است که اگر طلسم طرطبه به شکل انگشتری در دست مرد باشد و به گوشه ی لباس زن بخورد هر امر و دستوری که به زن دهد اجرا می کند.

طلسم مقلاص :

طلسم مقلاص برای زیاد شدن مال و ثروت و شانس (یک نوع طلسم سبز) است که معمولا در خاورمیانه بسیار معروف و مسبوق به سابقه است و گفته میشود که اهل یهود بیشتر از طلسم مقلاص  و خصوصا در کارهای اقتصادی و مالی استفاده می کرده اند.

غالبا تاثیر طلسم مقلاص برای خوش شانسی و پیروزی و مال و ثروت قابل توجه است . خصوصا این طلسم  گیرایی کلامی و قوت صحبت برای فروشندگان و صاحبان تجارت ایجاد میکند.

یک نکته مهم و قابل توجه در مورد این دو طلسم متفاوت این است که ،  طلسم طرطبه را میتوان با طلسم مقلاص بطورهمزمان (با زمان کارکردی یا برابری ستاره هردو ) با هم انجام داد و در یک فلز نقره یا طلا (انگشتر یا لوح و…) جای داد که تاثیراتی شگرف در مواردی که اشاره کردیم دارد.

 

طلسم طرطبه و طلسم مقلاص – طلسم محبت و ثروت

بیشتر بخوانید  خواص ذکر یا ودود برای ثروت,فضیلت ذکر یا ودود برای ثروتمند شدن

19 نظرات

  1. سلام طلسم طرطبه چطوره. میدونم خیلی اسرار داره

  2. من از طرفم جدا شدم اونم اصلا منو دوست نداره ……

  3. سلام یک دعا جهت مهر معشوق

  4. سلام من این دعارو کجا میتونم بگیرم؟

  5. محمد عاشوریان

    چه طور می شود طلسم مقلاص را تهیه کرد.

  6. چه طور می شود طلسم مقلاص را تهیه کرد.

  7. سلام عالیه.من جهت ثروت مزاحم میشم

  8. سلام من چطوری باید باشما تماس بگیرم برای طرطبه ومقلاس با تشکر

  9. سلام من چطوری باید باشما تماس بگیرم برای گرفتن طلسم طرطبه ومقلاس با تشکر

  10. جهت دریافت انگشتر طرطبه مقلاص

  11. سلام
    طلسم طرطبه و مقلاص میخواستم
    شما دارید؟

  12. طرطبه و مقلاص….

  13. از کجا میشه خرید ؟

  14. باسلام هرکس طلسم سبزوسرخ مقلاص بخواهدمی تواندبه این شماره سایت ملکوتیها پیام بدهدجهت گرفتن سفارش 09028201843

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *