عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه

عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه

استاد عامل علوم غریبه , بخورات , موکل گرفتن , دعوت تمخیثا , خاتم طاعت موکل , احضار موکل , دعوت برهتیه , عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه
استاد عامل علوم غریبه , بخورات , موکل گرفتن , دعوت تمخیثا , خاتم طاعت موکل , احضار موکل , دعوت برهتیه , عمل رحمانی و غیر رحمانی در علوم غریبه

قبلا مطالبی در مورد انواع اعمال در علوم غریبه ذکر شده بود. این اعمال که بر دو نوع است، منقسم بر رحمانی و غیر رحمانی است و بطور معمول نشانه اجابت عمل خاص در اینها میتواند چرخش لوح یا مشی  لوح بر سطح صاف  و …… باشد که در آن از عزایم عبرانی یا سریانی و …. حتما استفاده میشود و البته از شروط اجابت عمل است.
عزایم برهتیه و ارکشیه و سهام اللیل از این عزایم است که برای نتیجه دائم  در برخی از اعمال، بهتر است درخاتمه  با ذکر زمان (مثلا الی الابد یا الی یوم القیامه) همراه باشد و این مهم است.
ببینید، همانگونه که اعمال رحمانی تاتیرات مثبت تقریبی بر آن مترتب میباشد اما اعمال غیر رحمانی میتواند نسل در نسل بر فرد مورد نظر تاثیرات مخرب داشته باشد. نعوذ بالله من عمل الشیاطین. اعمال غیر رحمانی میتواند از باب تهلیک و عقد و جحد و تمریض و …. بر اساس مربع یا مثلث و از این قبیل باشد که در این عمل طبایع چهارگانه نیز منظور نظر است و مثلا در عمل به عملیات از نوع خاکی میتوان از لوازم خاصی مثل کافور و کفن و … استفاده کرد.
قبلا هم مذکور افتاده که برای تاثیر این اعمال (مثل قلقطیر آتشی) و در خواندن عزیمت حتما باید موکل یا موکلینی در خدمت معزم باشد. که در غیر این صورت اصلا مشی لوح بی معنی خواهد بود. معزم خاتم طاعت را در دست میگیرد و قرائت عزیمت میکند. مثلا در قسمتی از عزیمت خود میگوید :
عزمت (الزمت ، اوجبت و ….) علیکم ایها الموکلین  المطیعین الحاضرین بعزایم العبرانی و سریانی و دعوات الجلالی و بحق هذه الخاتم فی یدی افعلوا ما توءمرون ….
واین عزیمت که میتواند با لفظ عزمت و اقسمت و الزمت و از این قبیل شروع شود ممکن است چندین مرتبه تکرار شود. در مورد خاتم طاعت نیز همان حکم ظاهری و مادی از موکلین (جنها) هست که با راهنمایی استاد عامل قبلی حادث شده و البته نیاز به توضیح ندارد.
ارتباط با ارواح و موکلین از دو طریق است که یا اجباری است و یا تعبیر به اختیار میشود.
حالت اول همان ضربه زدن ارواح است و شدیدا آسیب زاست. در حالت قهری و اجباری، فرد خودش دارای این قدرت است . اما حالت اختیاری همان حالتی است که با رعایت ایام تتریض خاص و بخورات مناسب و مثلا رعایت منازل چهارگانه طبایعی (رصد) و مهمتر از همه راهنمایی استاد عامل صورت میگیرد که این عمل همان تسخیر است.( در واقع استاد عامل میتواند عامل به چندین طریق تسخیر باشد و میتواند درهمان مواردی که عامل به تسخیر است اذن دهد. مثلا عامل تسخیر تمخیثا در صورتی که عامل بر تسخیر تیجان نباشد نمیتواند برای تیجان یا بشمخ اذن دهد.) در هر دوی این حالات ارتباط با ارواح و موکلین (اجباری و اختیاری) ،  فرد میتواند کارهایی خاص انجام دهد ….

بیشتر بخوانید  قرائت سوره مبارکه انسان: تلاوت کننده دکتر بابایی

******
اللهم إنك ناظر إليّ ، حاضر لدي ، قادر عليّ ، أحطت بي سمعاً وعلماً وبصراً فارزقني أُنساً بك وهيبةً منك ، فقوِّ فيك يقيني وبك اعتصمت فأصلح لي ديني وعليك توكلت فارزقني ما يكفيني وبك لذت فَنَجِّنـي مما يؤذيني أنت حسبي ونعم الوكيل نعم المولى ونعم النصير .

*****
دعوت در علوم غریبه ,  استاد عامل علوم غریبه , دعوت برهتیه , دعوت تیجان یا بشمخ , موکل چیست , عزیمت و دعوت , روش موکل گرفتن , ارتباط با موکل و ارواح , خاتم طاعت , مهر طاعت موکل , مهر طاعت موکل , عزیمت برهتیه و ارکشیه , دعوت تمخیثا

3 نظرات

  1. با سلام خدمت شما سری قبلی از شما سوال کردم درباره ساعات شما گفتید یک ساعت قبل طلوع خورشید یا یک ربع بعد اذان ساعت اول است میخواستم دقیق مرجع کتابتان و صفحه که در ان این مطلب قید شده است را بیان کنید از بسیاری اساتید پرسیده ام هیچ کدام پاسخی نداشته اند لطفا مرجع این مطلب با کتاب و صفحه و نویسنده را معرفی کنید امیدوارم شما پاسخی درباره این موضوع اشته باشید با تشکر

  2. سلام چگونه میتوان بادکتربابایی تماس تلفنی داشت

  3. سلام استاد
    زحمت میکشید ممنون میشم
    التماس دعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *