خواص و فوائد ختم ذکر یونسیه از ربان علمای دین

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com خواص و فوائد ختم ذکر یونسیه از ربان علمای دین را قرار دادیم . ذکر یونسیه از ذکرهای پرفضیلت و عظیم الشان می باشد که آثار و برکات فراوانی دارد . ختم ذکر یونسیه نیز دارای آثار و فوائد بینظیری می باشد . علمای دین ختم ذکر یونسیه برای حاجت روایی را بسیار توصیه کرده اند …

ذکر یونسیه چیست,ذکر یونسیه برای حاجت,ذکر یونسیه برای ازدواج,ذکر یونسیه برای باز شدن بخت دختر,ذکر یونسیه با معنی,ذکر یونسیه از نظر آیت الله بهجت,ذکر یونسیه در سجده نماز واجب,ذکر یونسیه و چشم برزخی
خواص و فوائد ختم ذکر یونسیه از ربان علمای دین

آثار و برکات ذکر یونسیه,روش ختم ذکر یونسیه,ختم ذکر یونسیه برای حاجت روایی,طریقه ختم مجرب ذکر یونسیه,ذکر یونسیه برای روا شدن حاجت و خواسته

خواص و فوائد ختم ذکر یونسیه از ربان علمای دین

ختم های این ذکر شریف ۴۰۰ /۷۰۰/۷۰۰۰/۴۰۰۰/۳۰۰۰/۱۰۰۱/  بار گفته اند که بستگی به دستور استاد و قابلیت طالب دارد . اما عدد ۴۰۰ برای همه  آن هم شب ها بعد از نماز عشاء تا هر وقت شب در سجده نافع است .

چون این ذکر به معنی استغفار است در آن هیچ عوارضی نیست . برای دیدن حالات برزخی مؤثر است،

برای تقویت نفس و قلب و مکاشفات بسیار خوب است وبرای رفع حجب و نورانیت موثر است و استجابت دعا و نجات مؤمنین از طرف خدا شامل گوینده آن می شود.

ذکر یونسیه

تجرد، با مداومت این ذکر حاصل میشود ، چنانکه برای مرحوم سید هاشم حداد سه روز حالت تجرد برزخی اتفاق افتاد که البته مکاشفه  این طول زمانی را ندارد.

بیشتر بخوانید  متن کامل حرز امام جواد با معنی,خواص و شرایط نوشتن حرز امام جواد

مرحوم آخوند ملا حسنقلی همدانی: هر قدر  در هر وقت بتوانید  این ذکر را بگوئید.

مرحوم سید هاشم حداد نقل کردند که ذکر یونسیه برای معرفت نفس و معرفت رب مؤثر است  و خودش به ذکر یونسیه مشغول بود .

از وی سئوال شد در ایام فراغت همانند راه رفتن و نشستن چه ذکری برای نورانیت قلب و رفع حجب خوب است ؟ فرمود : ذکر یونسیه

می فرمود : عدد ۳۰۰۰ به بعد برای کاملین ” سالکینی که از مراحلی و منازلی عبور کرده اند ” می باشد. جناب استاد مدت زیادی در نجف ۳۰۰۰ مرتبه این ذکر را در سجده می گفتند.

از بسیاری از بزرگان این ختم با عدد ۴۰۰ مرتبه در سجده خصوصا” در میان نماز مغرب و عشاء و یا قبل از اذان صبح و یا بین الطلوعین جهت افاضات روحانی نقل شده است و این یکی از ختوماتی است که معمولا” اساتید در ابتدای سلوک به شاگردانشان توصیه می کنند . ناگفته نماند که این ختم به منزله توبه ای حقیقی است اگر خالصانه برای خدا بجای آورده شود اثر شگرفی در پیشبرد انسان دارد .

وقتی از مرحوم آیت الله کشمیری پرسیدند بهترین کار برای سالک در کدام یک از اعمال عبادی است؟ فرمودند : بهترین آن سجده است که ذکر یونسیه در آن گفته شود . و فرمودند : امان ذکر یونسیه موجب اتصال به ارواح و باز شدن چشم برزخی می گردد.

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *