آثار و فوائد ذکر یونسیه در روایات پیامبر خدا و امامان (ع)

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com آثار و فوائد ذکر یونسیه در روایات پیامبر خدا و امامان (ع) را قرار دادیم . ذکر یونسیه از ذکرهای عظیم الشان و پرفضیلت می باشد . مداومت در گفتن ذکر یونسیه موجب رهایی از سختی ها و گرفتاری ها و برآورده شدن هر حاجت و خواسته ای می شود . در ادامه همراه ما باشید با احادیث و روایات از اهل بیت (ع) در مورد آثار و برکات ذکر یونسیه

خواص ذکر یونسیه نی نی سایت,خواص ذکر یونسیه برای ازدواج,خواص ذکر یونسیه چیست,خواص ذکر یونسیه برای حاجت,خواص ذکر یونسیه در سجده,خواص ذکر یونسیه تبیان,خواص ذكر يونسيه و باز شدن چشم سوم,خاصيت ذكر يونسيه
آثار و فوائد ذکر یونسیه در روایات پیامبر خدا و امامان (ع)

ذکر یونسیه,ذکر یونسیه برای حاجت,ذکر یونسیه برای رفع رگفتاری,ذکر یونسیه برای رفع سختی و مشکل,ذکر یونسیه برای گشایش کار,ذکر یونسیه برای حاجت گرفتن,خواص و فضیلت ذکر یونسیه

آثار و فوائد ذکر یونسیه در روایات پیامبر خدا و امامان (ع)

۱- پیامبر گرامى صلى الله علیه و آله وسلم :

هر بیمار مسلمانى که این دعا را بخواند، اگر در آن بیمارى (بهبودى نیافت و) مرد پاداش شهید به او داده مى شود و اگر بهبودى یافت خوب شده در حالى که تمام گناهانش آمرزیده شده است .

۲-. رسول خدا صلى الله علیه و آله وسلم :

آیا به شما خبر دهم از دعایى که هرگاه غم و گرفتارى پیش آمد آن ادعا را بخوانید گشایش ‍ حاصل شود؟ اصحاب گفتند: آرى اى رسول خدا. آن حضرت فرمود: دعاى یونس که طعمه ماهى شد: «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین»

۳- امام صادق علیه السلام :

عجب دارم از کسى که غم زده است چطور این دعا را نمى خواند «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین» چرا که خداوند به دنبال آن مى فرماید: ما او را پاسخ دادیم و از غم نجات دادیم و این چنین مؤ منان را نجات مى دهیم .

۴- مرحوم کلینى نقل مى کند:

مردى خراسانى بین مکه و مدینه در ربذه به امام صادق علیه السلام برخود و عرضه داشت : فدایت شوم من تا کنون فرزند دار، نشده ام ، چه کنم ؟حضرت فرمود: هرگاه به وطن برگشتى و خواستى به سوى همسرت روى آیه ( ۷۸ سوره انبیا) را بخوان انشاء الله فرزند دار خواهی شد .

برای تقویت نفس و قلب و مکاشفات بسیار خوب است و برای رفع حجب و نورانیت موثر است و استجابت دعا و نجات مؤمنین از طرف خدا شامل گوینده آن می شود.

بیشتر بخوانید  خواص ذکر یونسیه برای ادای قرض و دین و دادن بدهی و طلب

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *