فال و طالع روزانه چهارشنبه 4 تیر ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com فال و طالع روزانه چهارشنبه 4 تیر ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز چهارشنبه 4 تیر سال 1399 …

فال و طالع روزانه چهارشنبه 4 تیر ماه 99

فال و طالع روزانه چهارشنبه 4 تیر ماه 99,فال و طالع بینی روزانه,بهترین سایت برای فال,سایت فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه چهارشنبه 4 تیر ماه 99

فال روزانه برای متولدین (فروردین ماه)

اگر امروز تصمیم دارید که برای حل اختلاف نظراتی که وجود دارد دعوا راه بیندازید اصلاً فکر عاقلانه ای نکرده اید، مگر این که همه ی راه های دیگر را امتحان کرده باشید. به جای دعوا کردن سعی کنید طوری رفتار کنید تا دیگران بفهمند که چه قدر می توانید مفید واقع شوید. بهترین راهکاری که اکنون به شما توصیه می شود مشارکت و همکاری است. پس بیهوده وقت خود را با جنجال های غیر ضروری تلف نکنید. این که تلاش کنید تا به همه ثابت شود که حق با شماست مشکلی را حل نمی کند. می توانید از این اختلافاتی که وجود دارند استفاده کنید تا خودی نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین (اردیبهشت ماه)

شاید امروز مجبور شوید تا با کسی که به شدت سخت است سر و کله بزنید، اما اکنون این قابلیت را دارید که حد و حدودتان را با خیال راحت حفظ کنید. بدانید که طرف مقابل تان دشمن شما نیست، مگر این که خودتان او را به دعوا بکشانید و مسایل کوچک را بزرگ جلوه دهید. قبل از این که از موضع تان دفاع کنید باید همه چیز را خوب بررسی کرده باشید، به این ترتیب می توانید به حفظ آرامش کمک کنید.

فال روزانه برای متولدین (خرداد ماه)

امروز به نظر می رسد که علاقه ی چندانی به رعایت هنجارهای اجتماعی ندارید، اما از طرفی هم دوست ندارید دیگران فکر کنند که کار خطا انجام می دهید. دل تان می خواهد با یک دوست صمیمی یا کسی که دوست اش دارید از ته دل حرف بزنید، اما باید این گفتگوها را تا جایی که می توانید در آرامش حفظ کنید. بیان احساسات تان ممکن است ناراحتی های درونی و نقاط ضعف شما را آشکار کند، اما اشکالی ندارد که خطر کنید، بگذارید دیگران بفهمند که دقیقاً چه می خواهید. اکنون زمان آن است که با ترس ها مقابله کنید و آن ها را نادیده نگیرید.

فال روزانه برای متولدین (تیر ماه)

امروز ممکن است درباره ی این که مقصر چه کسی است با دیگران بحث کنید و شدت رفتار نشان دهید. اما حواس تان باشد برای این که موضوع را روشن کنید و اطرافیان تان را از اشتباه درآورید نباید دیگران را سرزنش کنید. یادتان باشد حتی اگر حقیقت را بگویید تأثیر چندانی نخواهد گذاشت، مگر این که جرأت پیدا کنید و از آشکار شدن نقاط ضعف تان نترسید. به خاطر اتفاقات و اشتباهاتی که رخ داده این قدر نترسید، می توانید احساسات درونی تان را با دوستی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین (مرداد ماه)

اگر اختلاف نظرها درباره ی برنامه ریزی هایی که برای سفر کرده اید حل نشده باقی بمانند ممکن است خیلی زود عصبانی شوید. حواس تان باشد که مسایل را از آن چه هستند بزرگ تر نکنید. البته سرکوب احساسات تان و نگفتن چیزی که در دل دارید هم فکر خوبی نیست. اگر احساسات تان را مخفی می کنید تا دعوا راه نیفتد بدانید که این انرژی ها جمع می شوند و خلاصه یک جا به حد انفجار می رسند. اجازه دهید زمان مناسب فرا برسد تا بتوانید احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید و امیدوار باشید که دیگران هم این کار را خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین (شهریور ماه)

اگر امروز احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید ممکن است وضعیت پیچیده تر از چیزی که فکرش را می کردید بشود، زیرا ممکن است این بیان احساسات موجب شود تا خاطرات ناخوشایند زنده شوند. مشکل این جاست که تا حرف دل تان را نزنید آرام نمی شوید. اما حواس تان را جمع کنید، آشکار کردن دنیای درون تان ممکن است نتیجه ی معکوس به همراه داشته باشد و آشفتگی های احساسی به وجود آورد. به هر حال درسی که امروز قرار است یاد بگیرید به همه ی این سختی ها می ارزد.

فال روزانه برای متولدین (مهر ماه)

می دانید که امروز باید به وعده هایی که داده اید عمل کنید، زیرا ممکن است به سختی مورد قضاوت قرار بگیرید. ممکن است خودتان را غرق در کارهای تان کنید، حتی شاید برای این که به موقع به وظایف تان عمل کرده باشید بیشتر از گذشته فعالیت کنید. اجازه ندهید که دیگران شما را وارد ماجراهای احساسی کنند. پشتکار به خرج دهید تا همه ی کارهای تان به خوبی انجام شوند.البته فرصت کوتاهی هم برای استراحت خواهید یافت.

فال روزانه برای متولدین (آبان ماه)

اکنون دیگران خواسته های جدیدی از شما دارند، به همین خاطر ممکن است نتوانید طبق برنامه های خودتان پیش بروید. در شغل تان به دنبال استقلال می گردید، اما کارهای روزانه تان این قدر زیاد شده اند که نمی توانید از دست آن ها خلاص شوید. سعی کنید به احساس تان آگاه باشید و تا زمانی که فشارها فروکش نکرده اند وارد عمل نشوید.

فال روزانه برای متولدین (آذر ماه)

امروز دقیقاً می دانید که برای به فرمان آوردن موقعیت های پیچیده چه کار باید بکنید، اما متأسفانه یک نوع احساس نا امنی به سراغ تان آمده است. وانمود نکنید که همه چیز خوب است، زیرا واقعیت چیز دیگری است. اگرچه دل تان می خواهد که کمی اوقات فراغت داشته باشید، اما بدانید که این روزها زمان مناسبی برای فراغت نیستند. اکنون کودک درون تان به شیطنت روی آورده و از این که سخت کار می کنید ناراحت است. سعی کنید راهی پیدا کنید تا با کمترین اختلال در انجام کارهای تان بتوانید به امور خلاقانه هم بپردازید.

فال روزانه برای متولدین (دی ماه)

امروز به هیچ وجه نمی شود مانع شما برای رسیدن به اهداف تان شد، حتی اگر به شدت خسته شده باشید باز هم دوست ندارید دست از کار بکشید. به نظر می رسد که از یک منبع سرشار از انرژی تغذیه می شوید، پس می توانید بدون دغدغه به مسیرتان ادامه دهید. اکنون این قابلیت را یافته اید که قاطعانه دست به تصمیم گیری بزنید. به شما توصیه می شود که اهداف متعالی داشته باشید و بعد برای رسیدن به آن ها هر کاری که از دست تان ساخته است انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین (بهمن ماه)

امروز باید قاطعانه با خودتان صادق باشید، در غیر این صورت ممکن است روح تان تیره و تار شود. اما به جای این که بترسید و فرار کنید یاد بگیرید که با نگرانی های تان آگاهانه برخورد کنید. یادتان باشد که امروز ممکن است اتفاقاتی بیفتند که موفقیت برنامه ریزی های شما را با چالش مواجه کنند. بهتر است وقت بگذارید تا دلیل آشفتگی های احساسی تان را بفهمید و اهداف تان را مجدداً اولویت بندی کنید.

فال روزانه برای متولدین (اسفند ماه)

امروز ممکن است با دیگران بحث کنید، زیرا به نظر می رسد که مخالف خواسته های آن ها عمل می کنید. شاید احساس کنید که از جمع طرد شده اید، جمعی که همیشه عضوی از آن بوده اید. ممکن است احساس کنید که دیگر کسی به فعالیت های شما نیاز ندارد، اما بدانید که به همین سادگی نمی توانید مسئولیت های تان را کنار بگذارید. فقط حواس تان باشد که عصبانی نشوید و مطمئن باشید که حفظ آرامش بهترین راهکار است.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه یکشنبه 21 دی ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *