خاصیت های دعای شرف الشمس در کتاب شمس المعارف الکبری

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com خاصیت های دعای شرف الشمس در کتاب شمس المعارف الکبری را قرار دادیم . حرز و دعای شرف الشمس خاصیت و فضیلت و برکات بسیار زیادی دارد . در کتاب شمس المعارف الکبری درباره خواص و فضیلت حرز و دعای شرف الشمس بسیار اشاره شده است . از جمله خاصیت های گفته شده برای شرف الشمس در کتاب شمس المعارف الکبری برای پیروزی و موفقیت در کارها و در امان ماندن و حفظ از خطرات و بلا و برآورده شدن حاجات اشاره کرد . سایت ملکوتی ها …

,خاصیت شرف الشمس,خواص شرف الشمس,خواص شرف الشمس چیست,خواص شرف الشمس زرد,فواید شرف الشمس چیست,فواید شرف الشمس سنگ,خواص شرف الشمس نگین,خاصیت شرف شمس,خاصیت شرف شمس چیست,خاصیت شرف شمس انگشتر,خواص شرف الشمس انگشتر,فوائد شرف الشمس,فوائد شرف الشمس عند اهل البيت,خواص شرف شمس برای ازدواج,خواص دعای شرف الشمس,خواص گردنبند شرف الشمس زنانه,سنگ شرف الشمس چیست,سنگ شرف شمس چیست,خواص سنگ شرف الشمس چیست,انگشتر شرف شمس چیست,خواص نگین شرف الشمس چیست,سنگ شرف الشمس چيست,خاصیت انگشتر شرف الشمس چیست,سنگ شرف الشمس برای چیست,خواص سنگ شرف شمس زرد,خواص عقیق زرد شرف الشمس,خواص سنگ عقیق زرد شرف الشمس,خواص انگشتر شرف شمس زرد,خواص انگشتر عقیق زرد شرف الشمس,فواید انگشتر شرف الشمس چیست,خواص دعای شرف الشمس چیست,خواص شرف شمس سنگ,خواص نگین شرف الشمس اصل,خواص انگشتر نگین شرف الشمس,فواید شرف الشمس,خاصیت سنگ شرف شمس چیست,خواص شرف شمس در روایات,خواص شرف شمس نی نی سایت,فواید شرف شمس چیست,خواص دعای شرف شمس چیست,خاصیت سنگ شرف الشمس چیست

خاصیت های دعای شرف الشمس در کتاب شمس المعارف الکبری

خاصیت شرف الشمس,خواص فراوان شرف الشمس,شرف الشمس در شمس المعارف الکبری,خاصیت حرز و طلسم و دعای شرف الشمس,خاصیت همراه داشتن دعای شرف الشمس,خاصیت حکاکی و نوشتن شرف الشمس

خاصیت های دعای شرف الشمس در کتاب شمس المعارف الکبری

بعضی از خاصیت بی نظیر شرف الشمس در کتاب قدیمی (المعارف الکبری)

1- هر کسی این دعا را بنویسد و آن را نزد خود نگاه دارد خداوند به واسطه ی این دعا، همیشه حافظ و نگهدار او خواهد بود.

2- هر زمان که در حضور پادشاه و سلطان باشد در حالیکه نگین شرف الشمس که دعا نیز بر روی آن حک شده همراه داشته باشد مورد پذیرش پادشاه قرار می گیرد و خداوند از شر و صدمه ی آنها وی را در امان نگه می دارد.

3- کسی که اسما خداوند را با خود حمل کند در همه کاری پیروز می گردد هر که با وی دشمنی کند از طرف خداوند مورد نکوهش قرار می گیرد.

4- و هر کسی که نسبت به دارنده ی این دعا نیت بدی داشته باشد خداوند سحر و جادوی او را باطل می سازد.

5- و هر کسی که بسته باشند یعنی حاجتی داشته باشد به واسطه ی نگین دارای شرف الشمس حاجتش بر آورده می شود و گشایشی در کارش ایجاد می گردد.

اگر کسی بیماری صرع داشته باشد و در واقع برای کلیه ی بیماریها ومرضها افاقه می کند و کارساز است .

6- برای دختری که نتوانسته ازدواج کند اگر شرف الشمس داشته باشد ازدواجش مهیا میگردد.

7- برای کسی که در سفر است اگر شرف الشمس را داشته باشد از شر دزدان و راهزنان و هرحادثه ی بدی که ممکن است در طول سفر رخ بدهد در امان می ماند .

8- و زمانیکه شرف الشمس بر روی پرچم نوشته شده باشد لشکریان آن پرچم برنده ی میدان جنگ خواهند شد.

9- اگر می خواهید سحر خیز باشید و یا برای نماز شب بیدار شوید پس شرف الشمس را پیش خود داشته باشید .

10- کسی که در حبس و زندان است و زمان زندانی بودنش طولانی شده اگر دعای شرف الشمس را با خود داشته باشد زود آزادی اش مسجل می گردد.

11- اگر بر روی کاغذی نوشته شود و در کفن میت قرار داده شود آن میت از عذاب قبر حفظ می گردد.

12- و همانطور از خواص کلی این اسما بر ای همه درد ها و مرضهای بدن و تعجیل در سلامتی بسیار توصیه شده است .

برای خرید انگشتر شرف الشمس سال 1402 با شماره های سایت تماس بگیرید

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای هفت شرف شمس چیست,خواص دعای هفت شرف شمس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *