طریقه نوشتن تعویذ و بخورات روزانه و کواکب و نوشتن نام موکلین روز

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com طریقه نوشتن تعویذ و بخورات روزانه و کواکب و نوشتن نام موکلین روز را قرار دادیم . نوشتن تعویذ  آداب و شرایط و دستورالعمل خاصی دارد . در نوشتن تعویذ از بخورات مخصوص استفاده می شود و کوکب و ستارگان بررسی و محاسبه می شوند . هر روز هفته نیز موکلین خاصی دارد . سایت ملکوتی ها …

 

بخورات در علوم غریبه
بخورات در علوم غریبه

,نوشتن تعویذ,نوشتن تعویذ با خودکار,نوشتن تعویذ محبت,نوشتن تعویذات,نوشتن تعویذ چیست,ساعت نوشتن تعویذات,طریقه نوشتن تعویذات,طریقه نوشتن تعویذ,آموزش نوشتن تعویذ,اموزش نوشتن تعویذات,نحوه نوشتن تعویذات حروف تهجی,ساعات نوشتن تعویذات,اداب نوشتن تعویذات,شرایط نوشتن تعویذات,طریقه نوشتن امضای تعویذ

طریقه نوشتن تعویذ و بخورات روزانه و کواکب و نوشتن نام موکلین روز

طریقه نوشتن تعویذ و بخورات روزانه و کواکب و نوشتن نام موکلین روز

روز شنبه : کوکب او زحل می باشد و در آن روز باید تعویذات و دعاهای بغض و جدایی و آوارگی نوشت وملک سفلی او میمون ابانوخ می باشد و حاکم بر ملک علوی او کسفیاییل می باشد و متعلق به برج دلو می باشد و معدن او سرب می باشد و بخور او شمع سفید و میعه سایله و لادن می باشد .

—————–

روز یکشنبه : کوکب او شمس است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای کارگشایی و رزق و روزی ، رونق بازار ، فتح و پیروزی ، بخت گشایی ، محبت ،غلبه بر دشمن ،طلسم دفع دشمن نوشت و ملک سفلی او ابوعبدالله سعید المذهب می باشد و حاکم بر ملک علوی او روفیاییل می باشد و متعلق به برج اسد می باشد و معدن او طلا می باشد و بخور او سندروس می باشد .

—————–

روز دوشنبه : کوکب او قمر است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای باطل سحر و رزق و روزی نوشت و ملک سفلی او ابی الحارث می باشد و حاکم بر ملک علوی او جبراییل می باشد و به برج سرطان متعلق می باشد و معدن او نقره است و بخور او لبان نر می باشد .

بیشتر بخوانید  روش نوشتن عریضه به امامان معصوم و امام زاده ها

—————–

روز سه شنبه : کوکب او مریخ است و در آن روز تعویذات و دعاهای شفای مر یض باید نوشت و یا بغض وآوارگی دشمن نوشت و ملک سفلی او ابی محرز احمر می باشد و حاکم بر ملوک علوی سمساییل می باشد و متعلق به برج عقرب می باشد و معدن او آهن است و بخور او صندل سرخ است .

—————–

روز چهارشنبه : کوکب او عطارد است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای زبان بندی ، باید نوشت و ملک سفلی او برقان و یکنی بابی العجائب می باشد و حاکم بر ملوک علوی میکاییل می باشد و متعلق به برج جوزا می باشد و معدن او جیوه است و بخور او مقبل ارزق و عنبر می باشد .

—————–

روز پنجشنبه : کوکب او مشتری است و در آن روز تعویذات و دعاهای محبت ، و کارگشای و بخت گشایی و زبان بندی انجام داد و ملک سفلی او شهمورش و هو قاضی الجن می باشد و حاکم بر ملوک علوی او صرفیاییل می باشد و متعلق به برج قوس می باشد و معدن او قلع است و بخور او عود و کافور می باشد .

—————–

روز جمعه : کوکب او زهره است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای کارگشایی ، رزق و روزی ،محبت ، و باطل سحر انجام داد و ملک سفلی او ابیض می باشد و کنیه ابوالحسن زوبعه می باشد و حاکم بر ملک علوی او عنیاییل می باشد و متعلق به برج ثور می شود و معدن او مس است و بخور او مستکی می باشد .

بیشتر بخوانید  علوم غریبه چیست ؟ - دلیل نام گذاری واژه متافیزیک

چند نکته در مورد کاغذ و نوشتن تعویذات

تمام تعویذات روی کاغذ باید به همبن منوال استفاده شوند.

اولا از کاغذ a4 استفاده کنید . کاغذ را به صورت طولی به دو قسمت مساوی تقسیم کنید
و دعا را فقط در یک طرف کاغذ بنویسید و متن نباید خط خوردگی داشته باشد چون خط خوردگی حالت باطل کردن دعا را دارد.

و همچنین نباید کلمات را اشتباه بنویسید چون دعا اثر نمیکند.پس باید کاملا حواستان به دعا باشد.
در این لحظات موجودات نامرئی در این امر زیاد شما رو اذیت میکنند و حواستان را پرت میکند تا دعا را اشتباه بنویسید.

پس به خاطر همین دعای اصراف عُمّار از مکان را باید قبل تعویذات خواند تا انها از شما دور شوند تا کسی حواستان را پرت نکند

حتما حتما در انتهای تعویذ باید از امضای تعویذ استفاده کنید تا دعا قوی تر اثر کند

در هنگام تا زدن کاغذ تعویذات باید کاغذ را از ابتدای متن تا بزنید و طول تا زدن هم باید به اندازه دو بند انگشتتان باشد

و اگر نوشته بیش از یکی کاغذ شد, باید به اندازه دو بند انگشت تا بزنید و همین که به بند اخر کاغذ رسیدید ابتدای بند دوم کاغذ را در انتهای بند اول کاغذ قرار داده و تا زدن را ادامه دهید تا آخر.سر اخر کاغذ تازده را از وسط هم تا بزنید و با چسب نواری بچسبانید.به صورت به علاوه بچسبانید.

هیچ وقت کاغذ دعا را در نایلون قرار ندهید و سرشو نبندید چون دعا اثر نمیکنه و این عمل دقیقا حالت باطل کردن دعا رو داره کاغذ را با پارچه سبز قرار بدید و در داخل گردنبند چرم و دور از چشم دیگران قرار دهید.

و نکته خیلی مهم این که نباید دعایتان به هیچ عنوان خیس شود حال چه با اب یا چه با عرق بدن چون دعایتان را باطل میکند.

بیشتر بخوانید  برای بیقراری و دلتنگی و جلب محبت معشوق چه دعایی بخوانیم؟

این نکته های ریز رو حتما در تعویذات رعایت کنید چون همین نکته هایی هستند که کاربران دقت نمیکنند و میگن چرا نتیجه نمیگیریم یا میگن چرا اوایل خوب بوده ولی دیگه اثرش از بین رفته. و وقتی میگم دعاتون رو یه نگاه بنداز میبینند که کاغذ کاملا توسط عرق بدنش خیس خیس شده و حتی کاربر نتونسته کاغذ رو باز کنه.

پس حتما به این نکات توجه کنید.

نکته بعد ی که خیلی خیلی در امر تعویذات مهمه و خیلی ها اصلا توجه ندارند یکی ساعات نوشتن تعویذات و یکی هم ذکات تعویذات که اگه حتی یکی از این دو مورد رو انجام ندین تعویذاتتون اثر فوق العاده کمی میزاره و یا اصلا اثر نمیزاره

موفق باشید

,بخورات,بخورات موکل,بخورات علوم غریبه,بخورات هفت کواکب,بخورات چیست,بخورات دعا چیست,بخورات الحرمين,بخورات عبد الصمد القرشي,بخورات الرصاصي,بخورات دعا,بخورات موکلین,بخورات موکل چیست,بخورات موکل دار,بخورات موکلین هفته,بخورات برای موکل,بخورات مخصوص موکلین,بخورات انگشتر موکل دار,بخورات علوم غریبه چیست,خرید بخورات علوم غریبه,فروش بخورات علوم غریبه,انواع بخورات علوم غریبه,بخورات در علوم غریبه,انواع بخورات در علوم غریبه,تهیه بخورات علوم غریبه,اهمیت بخورات در علوم غریبه,بخورات چيست,بخورات دعانویسی چیست,بخورات طلسم چیست,بخورات هندی چیست,علم بخورات چیست,بخورات برای چیست,بخورات در دعانویسی چیست,بخور الحرمين الاخضر,بخور الحرمين عود مع العطر,بخور الحرمين كمبودي,بخور الحرمين الكويت,بخور الحرمين بالرياض,بخور الحرمين بيت العرب,بخور الحرمين بانكوك,بخور الحرمين دايموند,بخور الحرمين عود شيوخي,بخور عبد الصمد القرشي,بخور عبد الصمد القرشي بالهيل,بخور عبد الصمد القرشي الملكي,بخور عبد الصمد القرشي مصر,افضل بخور عبد الصمد القرشي,معمول بخور عبد الصمد القرشي,اسعار بخور عبد الصمد القرشي,بخور الهيل عبد الصمد القرشي,انواع بخور عبد الصمد القرشي,بخور الرصاصي,بخور الرصاصي اون لاين,بخور الرصاصي راقيه,بخور الرصاصي للعطور,بخور الرصاصي جبل علي,بخور الرصاصي الكويت,بخور الرصاصي صعب المرام,بخور الرصاصي مرهف,بخور الرصاصي عود,بخورات دعانویسی,بخورات دعای محبت,بخورات دعا نويسي,بخور دعای محبت چیست,بخور دعا نویسی,بخور دعا کن عشق بورز,دعای بخورات,موکلین روزهای هفته,موکلین ایام هفته,اسامی موکلین روزهای هفته,نام موکلین روزهای هفته,اسم موکلین روزهای هفته,موکلین روز,موکلین روز چهارشنبه,موکلین روز جمعه,موکلین روزها,موکلین روز و شب,نام موکلین روز,موکلین هر روز,اسامي موكلين روزها,موکلین روزها و بخورات,نام موکلین ایام هفته,اسامی موکلین هر روز,اسم موکلین هر روز

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *