طریقه ختم ذکر الله الصمد برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com طریقه ختم ذکر الله الصمد برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها را قرار دادیم . از ذکرهای سریع الاجابه و مجرب برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها ذکر الله الصمد می باشد . ختم ذکر الله الصمد برای حاجت روایی به این صورت است که در شب جمعه 41 هزار مرتبه ذکر الله الصمد گفته شود . سایت ملکوتی ها …

,ختم الله الصمد,ختم الله الصمد برای شفای بیمار,ختم الله الصمد برای حاجت,ختم الله الصمد برای ازدواج,ختم ذکر الله الصمد,ختم مجرب الله الصمد,خواص ختم الله الصمد,نحوه ختم ذکر الله الصمد,طریقه ختم الله الصمد برای ازدواج,طريقه ختم الله الصمد,ختم ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق,ختم ذکر الله الصمد نی نی سایت,چگونگی ختم ذکر الله الصمد,طریقه ختم ذکر الله الصمد,طريقه ختم ذكر الله الصمد

طریقه ختم ذکر الله الصمد برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها

ذکر الله الصمد,روش و نحوه ختم ذکر الله الصمد,ختم الله الصمد برای حاجت روایی,ختم برآورده شدن حاجات,ختم سریع الاجابه ذکر الله الصمد,ختم قوی و مجرب ذکر الله الصمد

طریقه ختم ذکر الله الصمد برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها

در شب جمعه ۴۱ هزار بار ذکر «الله صمد» را بگویید.

آثار و برکات ذکر الله صمد :

اگر کسی بخواهد خزانه غیب او را معلوم شود، باید به مدت پنج روز هر روزده هزار بارالله الصمد را بخواند.

اگر کسی بخواهد قدرت بر باد رفتن را بدست آورد، باید به مدت نه روز هر روزهفت هزار بارالله الصمد را بخواند.

اگر کسی بخواهد پادشاه و غیره مسخّر شوند، باید به مدت بیست روز هر روز هزار بارالله الصمد را بخواند. و اگر خواهد که زنخود را برخود عاشق گرداند، باید که بعد از نماز عشاءیکصد بارالله الصمد را بخواند و بسوی خانه محبوب بدمد.

اگر کسی بخواهد جن و انس مسخّر شوند، باید به مدت هفت روز از روز یک شنبه بعد از نماز عشاء هر روز سه هزار بارالله الصمد را بخواند.

اگر کسی بخواهد به علوم کیمیا و سیمیا و هیمیا و ریمیا دست یابد، باید به مدت پنج روز هر روز هفت هزار بارالله الصمد را در بیابان بخواند.

اگر کسی بخواهد در بیابان طعام پیدا کند،الله الصمد را بخواند و بر باد بدمد. ان شاء الله هرچه در دل او باشد بیابد.

نقل از: شفاء الاسقام و الاحزان

بیشتر بخوانید  ختم برای اطلاع از خوب یا بد بودن کارها و کشف رازهای پنهان در خواب

عامل شدن به ذکر الله الصمد برای حاجات

اگر کسی بخواهد دعوت ذکر الله الصمد را انجام دهد و اصطلاحاً به آن عامل شود، باید این ذکر را چهارلَک(چهار صد هزار بار) بخواند:

– لک اوّل را به نیت نصاب در راه خدابخشد.

– لک دوّم را به نیت زکات برای محمد رسول الله (صلی الله علیه و اله وسلم)بخشد.

– لک سوّم را به نیت عشر برای سید جلال الدین* مخدوم بخشد.

– لک چهارم را به نیت قفل برای جمله مسلمانان بخشد.

هر کاری که باشد از دین و دنیا حاصل می گردد. وبه مرتبه ولایت می رسد.و هرچه در دل آرد میسّر می گردد.

و بعد از خواندن دعا کند و بگوید خدایا من نصاب و زکات و عشر و قفل بققدر ناراستی خود خواندم، به لطف و کرم خویش جمیع حاجات من را برآور.

و بعد این دعا را بخواند:

اللهم یا عالم السرّ و النّجوی و یا کاشف الضرّ و البلوی اکشف عنّی الحزن والاَذی و افتَح علیّ فی الحَضَر و السَفَر و باب المرادات ما کان فی الدّین و الدِنیا بحرمه هذه الاسماء و بحرمه اولاد الحسن و الحسین سیّدباقر سید عثمان بخاری* قدس سرّه اقض حوائجنا یا قاضی الحاجات و یا عالم السّرّ و الخفیات یا ذاالجلال و الاکرام برحمتک یا ارحم الراحمین

*(ظاهراً منظور سید جلال الدین البخاری المعروف به مخدوم جهانیان[جلال‌الدین‌ حسین‌ بخاری‌ ، ملقب‌ به‌ مخدوم‌ جهانیان‌، از عرفای‌ سلسله‌ سهروردیه‌ شبه‌ قاره‌ هند. وی‌ در 707 در قریه‌ اوچ‌ بخاری‌، در خاندانی‌ از علما و عرفا، به‌ دنیا آمد. پدرش‌، سیداحمد كبیر، فرزند سید جلال‌الدین‌ بخاری‌ بود(عبدالحق‌ دهلوی‌، ص‌143؛ بخاری‌، مقدمه‌ غلام‌ سرور، ص‌36ـ37)] است.)

*سيد عثمان بخاري از اخلاف سيد جلال الدين بخاري است

نقل از: شفاء الاسقام و الاحزان

بیشتر بخوانید  طلسم قوی مهر و محبت سریع برای ایجاد مهر و محبت و دوستی شدید

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *