خواص ذکر الله الصمد برای شفای بیمار و برطرف شدن بیماری ها

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com خواص ذکر الله الصمد برای شفای بیمار و برطرف شدن بیماری ها را قرار دادیم . مداومت بر خواندن ذکر الله الصمد خواص و فضیلت فراوانی دارد . به ترجه رسیده که برای شفای بیماری ها و رهایی و خلاص شدن از هرگونه بیماری و مریضی ذکر الله الصمد به طریقه زیر خوانده شود . سایت ملکوتی ها …

,ذکر شفای بیماری,ذکر شفای مریض ها,ذکر شفا بیماران,ذکر برای شفای بیماری,ذکر جهت شفای بیماری,ذکر برای شفای بیماری پوستی,ذکر شفای بیماران,ذکر شفای بیمار نی نی سایت,ذکر شفای بیمار کرونایی,ذکر شفای بیمار سرطانی,ذکر برای شفای مریض ها,ذکر های شفای مریض,ذکر شفا مریض,ذکر شفای بیماری سخت,ذکر برای شفا بیماران,ذکر برای شفای بیماری لاعلاج,ذکر برای شفای بیماری قلبی,ذکر برای شفای بیماری روحی,ذکر برای شفای بیماری صرع,ذکر برای شفای بیمار نی نی سایت,ذکر برای شفای بیمار کرونایی,ذکر برای شفای بیمار بدحال,ذکر برای شفای بیمار اهل سنت,ذکر جهت شفای بیمار,ذکر برای شفای بیمار,ذکر برای شفای مریض سرطانی,ذکر شفای بیمار,ذكر شفاي بيمار,ذكر شفاي مريض

خواص ذکر الله الصمد برای شفای بیمار و برطرف شدن بیماری ها

خواص و فضیلت گفتن ذکر الله الصمد,ذکر مجرب شفای بیماری,ذکر سریع الاجابه شفای بیماری,بهترین ذکر قوی شفای بیماری ها

خواص ذکر الله الصمد برای شفای بیمار و برطرف شدن بیماری ها

در شب جمعه ۴۱ هزار بار ذکر «الله صمد» را بگویید.

آثار و برکات ذکر الله صمد :

اگر کسی بخواهد خزانه غیب او را معلوم شود، باید به مدت پنج روز هر روزده هزار بارالله الصمد را بخواند.

اگر کسی بخواهد قدرت بر باد رفتن را بدست آورد، باید به مدت نه روز هر روزهفت هزار بارالله الصمد را بخواند.

اگر کسی بخواهد پادشاه و غیره مسخّر شوند، باید به مدت بیست روز هر روز هزار بارالله الصمد را بخواند. و اگر خواهد که زنخود را برخود عاشق گرداند، باید که بعد از نماز عشاءیکصد بارالله الصمد را بخواند و بسوی خانه محبوب بدمد.

اگر کسی بخواهد جن و انس مسخّر شوند، باید به مدت هفت روز از روز یک شنبه بعد از نماز عشاء هر روز سه هزار بارالله الصمد را بخواند.

اگر کسی بخواهد به علوم کیمیا و سیمیا و هیمیا و ریمیا دست یابد، باید به مدت پنج روز هر روز هفت هزار بارالله الصمد را در بیابان بخواند.

اگر کسی بخواهد در بیابان طعام پیدا کند،الله الصمد را بخواند و بر باد بدمد. ان شاء الله هرچه در دل او باشد بیابد.

نقل از: شفاء الاسقام و الاحزان

بیشتر بخوانید  دعا برای درمان سنگ کلیه - دعا جهت دفع سنگ کلیه

عامل شدن به ذکر الله الصمد برای حاجات

اگر کسی بخواهد دعوت ذکر الله الصمد را انجام دهد و اصطلاحاً به آن عامل شود، باید این ذکر را چهارلَک(چهار صد هزار بار) بخواند:

– لک اوّل را به نیت نصاب در راه خدابخشد.

– لک دوّم را به نیت زکات برای محمد رسول الله (صلی الله علیه و اله وسلم)بخشد.

– لک سوّم را به نیت عشر برای سید جلال الدین* مخدوم بخشد.

– لک چهارم را به نیت قفل برای جمله مسلمانان بخشد.

هر کاری که باشد از دین و دنیا حاصل می گردد. وبه مرتبه ولایت می رسد.و هرچه در دل آرد میسّر می گردد.

و بعد از خواندن دعا کند و بگوید خدایا من نصاب و زکات و عشر و قفل بققدر ناراستی خود خواندم، به لطف و کرم خویش جمیع حاجات من را برآور.

و بعد این دعا را بخواند:

اللهم یا عالم السرّ و النّجوی و یا کاشف الضرّ و البلوی اکشف عنّی الحزن والاَذی و افتَح علیّ فی الحَضَر و السَفَر و باب المرادات ما کان فی الدّین و الدِنیا بحرمه هذه الاسماء و بحرمه اولاد الحسن و الحسین سیّدباقر سید عثمان بخاری* قدس سرّه اقض حوائجنا یا قاضی الحاجات و یا عالم السّرّ و الخفیات یا ذاالجلال و الاکرام برحمتک یا ارحم الراحمین

*(ظاهراً منظور سید جلال الدین البخاری المعروف به مخدوم جهانیان[جلال‌الدین‌ حسین‌ بخاری‌ ، ملقب‌ به‌ مخدوم‌ جهانیان‌، از عرفای‌ سلسله‌ سهروردیه‌ شبه‌ قاره‌ هند. وی‌ در 707 در قریه‌ اوچ‌ بخاری‌، در خاندانی‌ از علما و عرفا، به‌ دنیا آمد. پدرش‌، سیداحمد كبیر، فرزند سید جلال‌الدین‌ بخاری‌ بود(عبدالحق‌ دهلوی‌، ص‌143؛ بخاری‌، مقدمه‌ غلام‌ سرور، ص‌36ـ37)] است.)

*سيد عثمان بخاري از اخلاف سيد جلال الدين بخاري است

نقل از: شفاء الاسقام و الاحزان

بیشتر بخوانید  دعای معجزه آسا برای جلب مهر و محبت و جلب دوستی دیگران

,ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق,ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق نی نی سایت,ختم ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق,ذکر الله صمد برای برگشت معشوق,ذکر الله الصمد,ذکر الله الصمد برای ثروت,ذکر الله الصمد برای طی الارض,ذکر الله الصمد در روز یکشنبه,ذکر الله الصمد برای ازدواج,ذکر الله الصمد نی نی سایت,ذکر الله الصمد برای چی خوبه,ذکر الله الصمد برای گرفتن حاجت,ذکر الله الصمد برای بازگشت,ذکر الله الصمد برای ثروت نی نی سایت,ذکر الله صمد برای ثروت,ذکر الله الصمد برای ازدواج نی نی سایت,ذکر الله صمد برای ازدواج,ذکر الله صمد برای چی خوبه

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *