روشهای پنهان کردن دفینه در داخل غارهای باستانی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com روشهای پنهان کردن دفینه در داخل غارهای باستانی را قرار دادیم . در گذشته از روشهای خاصی برای پنهان کردن و مخفی کردن گنج و دفینه درون غارها استفاده می کردند . بیشتر به سه صورت دفینه ها را داخل غارهای پنهان می کردند که در ادامه مطلب بیان شده است …

روشهای پنهان کردن دفینه در داخل غارهای باستانی

پنهان کردن گنج و دفینه داخل غار,نحوه مخفی کردن دفینه درون غار,علامت و نشانه دفینه مخفی درون غار,گنج های پنهان شده در غار,اشیای عتیقه و زیرخاکی درون غار

روشهای پنهان کردن دفینه در داخل غارهای باستانی

بعضی ها دم در ورودی غار ستونی را کار می گذاشتند و از ستون دو قدم به سمت داخل غار میرفتند و دفینه را در عمق حدودا ۲٫۵ متری (دو گز) جاسازی میکردند . 

عده ای دیگر در خود غار تلی را درست میکردند و داخل تل دفینه را در عمق ۳ متری جاسازی میکردند.

سری دیگر به صورت چاهی در غار حفر میکردند و از کف چاه تونل میزدند به یک سمت دیگه و با گذاشتن یک تله فیزیکی آن را پنهان میکردند .

نکته:

توجه داشته باشید که هر کجا که در مسیر راه و حفاری به تونل خصوصا دست ساز برخوردید، ۱۰۰ در ۱۰۰ باید انتظار تله را هم داشته باشید (خصوصا دفینه های دوره اسلامی و گنجینه های متعلق به دزدان و راهزنان، که نوع و تعداد دومی به مراتب سخت تر و بیشتر می باشد) وعده ای دیگر در دیواره غار اتاقی مخفی درست میکردند و دفینه را در آن مدفون و در اتاق را پلمپ میکردند و گاهی نیز حتی در خود اون اتاق هم چیزی نمی گذاشتند و در دیواره و سه کنج دیواره به اصطلاح امروزی ، یک گاوصندوق مخفی تعبیه می کردند.

بیشتر بخوانید  انواع سنگ قبر و سنگ های گور و سنگ نوشته های روی سنگ قبر

عده ای یک قبر در وسط غار و یک قبر هم در روبروی در ورودی غار دفن میکردند که دفینه را داخل قبری که تو غار بود مدفون میکردند البته یک سری اشیائ ساده را در داخل قبر میگذاشتند و دفینه اصلی را در یک متر زیر قبر در زیر اشیایی فرعی زیر سنگی بزرگ پنهان میکردند .

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *