نشانه تونل ورودی تومولوس ها – روش پیدا کردن ورودی تپه باستانی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com نشانه تونل ورودی تومولوس ها – روش پیدا کردن ورودی تپه باستانی را قرار دادیم . تومولوس یا تپه های خاکی باستانی نوعی مقبره برای دفن پادشاهان و افراد بلند مرتبه درگذشته بودند . پس از دفن کردن شخص در داخل اتاقک طراحی شده مقدار زیادی خاک روی آن می ریختند تا به شکل یک تپه خاکی دربیاید . برای یافتن و پیدا کردن تونل و درب ورودی تومولوس ها می توان از روش زیر استفاده کرد …

ورودی تومولوس ها,درب ورودی تومولوس ها,راه ورودی تومولوس,درب ورودی تومولوس,در ورودی تومولوس,ورودی های تومولوس,راه های ورودی تومولوس, تومولوس چیست,تومولوس سنگی,تومولوس دوره ساسانی,تومولوس در دفینه یابی,تومولوس چیست تپه تومولوس,تومولوس کوچک,تومولوس ایران,تومولوس جنگلی, نشانه تومولوس در دفینه,نشانه تومولوس ها,تومولوس نشانه چیست,علائم تومولوس,نشانه های تومولوس,نشانه تپه تومولوس,نشانه های تومولوس چیست,نشانه گنج تومولوس

نشانه تونل ورودی تومولوس ها - روش پیدا کردن ورودی تپه باستانی

درب ورودی تپه باستانی,علامت درب ورودی تومولوس,آثار و نشانه تومولوس در دفینه,کارشناسی تونل ورودی تپه باستانی,گنج و دفینه در تومولوس ها

نشانه تونل ورودی تومولوس ها – روش پیدا کردن ورودی تپه باستانی

در خصوص معماری تومولوس ها قبلا مطالب زیادی گفته شد و گفتیم که معماران تومولوس ها یا تپه های دست ساز از لانه پرندگان ،حشرات ،حیوانات و ستاره ها برای طراحی شکل داخلی تومولوس الگو برداری می کردند.

همه تومولوس ها که در حقیقت مقبره پادشاه هان یا شاهزادگان می باشد قبل از مرگ آنها طراحی می شده و آماده بوده تا بعد از مرگ ،پادشاه درون آن قرار گیرد پس دارای یک راه و تونل مخفی بوده که جنازه داخل آنجا قرار گیرد.

بیشتر بخوانید  نشانه اتاق اصلی تومولوس ها و تپه های باستانی در حفاری دفینه

این تونل بعد از قرار دادن پادشاه با خاک نرم پر می شد و تا سطح تپه ادامه پیدا می کرد و از تپه خارج و سنگ و ساروج می شده و روی زمین به حالت کاملا طبیعی در میامد.

اما در بسیاری از تپه های بزرگ که با دفینه فراوان همراه بوده روی تپه یا اطراف تپه که آن تونل اصلی از آن خارج می شد یک علامت خاصی قرار داده می شد تا مشخص باشد ( البته نه برای همگان و خیلی علنی )

از علایم استفاده شده می توان به تو رفتگی معنی دار، سنگ خاص ،پیچ رودخانه و بوته های خاردار مثل زرشک و انواع آن بوته ها اشاره کرد.

با کمی دقت در اطراف این تپه ها می توان به راحتی به معمای آن پی برد.

برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *