دعای مجرب برای طلب همسر خوب و مومن و صالح

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعای مجرب برای طلب همسر خوب و مومن و صالح را قرار دادیم . اگر پسری بخواهد ازدواج کند و یک همسر خوب و مناسب و صالح برایش پیدا شود می توان دعای زیر را بخواند و از خداوند طلب همسر صالح و مومن نماید . به امید خداوند انشالله همسری شایسته و صالح برایش پیدا خواهد شد …

دعای مجرب برای طلب همسر خوب و مومن و صالح

دعای مجرب برای طلب همسر خوب و مومن و صالح,دعای پیدا کردن همسر خوب,دعای یافتن همسر مناسب,دعای همسر صالح و شایسته,دعای پیدا شدن همسر صالح و مومن و شایسته,دعای طلب کردن همسر مناسب

دعای مجرب برای طلب همسر خوب و مومن و صالح

خداوند متعال برای هر کاری اسبابی قرار داده ­­است که برای به نتیجه رسیدن آن، باید از طریق اسباب آن عمل کرد. راه پیدا کردن همسر مناسب، تحقیق و شناسایی دقیق است، البته در این راه باید از خداوند هم کمک خواست تا ما را در شناخت صحیح هدایت کند و تلاش­های ما به نتیجه ی مطلوب برسد.

دعاهایی که در روایات و از زبان ائمه(ع) بیان شده است همگی باید به همراه تلاش و کوشش و تحقیق همه جانبه برای انتخاب همسر باشد.

یکی از دعاهایی که در این زمینه از ائمه(ع) نقل شده دعایی است که از حضرت علی(ع) نقل شده است،

ایشان فرمودند:

«هر یک از شما که خواست ازدواج کند باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره ی فاتحه الکتاب و سوره ی یس را بخواند، وقتی که از نماز فارغ شد بعد از حمد و ثنای پروردگار این گونه بگوید:

پروردگارا، همسری مهربان و بچه آور و شکرگزار و باغیرت به من عطا کن که اگر به او نیکی کردم شکرگزار باشد، و اگر به او بدی کردم مرا ببخشد، و اگر یاد خدا کردم مرا یاری کند، و اگر خدا را فراموش کردم مرا به یاد خدا بیندازد، و اگر از نزد او خارج شدم (اسرار و اموال و آبروی مرا) حفظ کند، و اگر بر او وارد شدم مرا خوشحال سازد، و اگر او را به کاری امر کردم مرا اطاعت کند، و اگر بر علیه او قسم خوردم (که او کاری را انجام دهد) او (آن کار را انجام داده) و مرا از آن قسم بریء­الذمّه ­کند، و اگر بر او غضب کردم مرا راضی سازد. ای پروردگار صاحب جلال و اکرام، چنین همسری را به من ببخش! پس به درستی که من او را از تو خواسته­ام و به من نمی رسد مگر آن چیزی که تو منت می گذاری و عطا می کنی.»

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  آیات مجرب حاجت و یافتن همسر خوب باز شدن بخت و اقبال ازدواج

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *