دعای پیدا شدن همسر مناسب بعد از جدایی یا فوت همسر قبلی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای پیدا شدن همسر مناسب بعد از جدایی یا فوت همسر قبلی را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای یافتن همسر خوب و مناسب می باشد . اگر زن یا مردی از همسر خود جدا شده اند و طلاق گرفته باشند یا اینکه همسرشان فوت کرده باشد برای پیدا کردن همسر مناسب می تواند از دعای زیر استفاده کنید . سایت ملکوتی ها …

,دعای پیدا شدن همسر خوب,دعای پیدا شدن زن خوب,دعا برای پیدا شدن زن خوب,دعا جهت پیدا شدن همسر مناسب,دعای پیدا شدن همسر دلخواه,دعای پیدا شدن همسر,دعای پیدا شدن شوهر,دعا برای پیدا شدن همسر,دعا برای پیدا شدن زن دلخواه,دعا برای پیدا شدن زن صالحه,دعای پیدا شدن همسر مناسب,دعا برای پیدا شدن دختر خوب برای ازدواج,دعا برای پیدا شدن همسر مناسب,دعا برای پیدا شدن همسر دلخواه

دعای پیدا شدن همسر مناسب بعد از جدایی یا فوت همسر قبلی

دعای یافتن همسر خوب,دعای یافتن همسر مناسب,دعای پیدا کردن همسر شایسته,دعای ازدواج با همسر خوب,دعای از دست دادن همسر,دعای طلاق و جدایی از همسر,دعای بعد فوت همسر

دعای پیدا شدن همسر مناسب بعد از جدایی یا فوت همسر قبلی

اگر شوهر از دست داده اند و بخواهند شوهر بهتری نصیبشان بشود

بعد از جدا شدن و یا فوت همسر این آیه و دعا را ورد خود قرار داده و مرتب بخوانند

اِنّا لله و اِنـّا اِلَیــهِ راجِــعـون اَلـلـّهُــمَّ اَ جــِـرنـی فــی مـُصـیـبـَتـی وَ اخـلُف لی خـَـیــرا

دو آیه از سوره بقره :

«إنا لله و إنا إلیه راجعون» (بقره/156)

(ما از آن خداییم و به سوی او باز می گردیم).

«اللهم أجرنی فی مصیبتی و اخلفنی خیراً منها»

(پروردگارا! پاداش مرا در مصیبتم بده و بهتر از آن را نصیبم بگردان).

این دعا را حفظ کن و گمان مبر که این دعا را فقط در مصیبت مرگ می‌گویند بلکه در هر بلا و مصیبتی گفته می‌شود. بدان که خداوند بهتر از آن را نصیبت خواهد نمود.

بیشتر بخوانید  دعای ازدواج مجدد زنان مطلقه و رسیدن به خوشبختی و سعادت

اشعث به امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) گفت:

«إِنَّا لِلّه وَإِنَّا إِلَیه رَاجِعونَ» حضرت به او فرمود: «آیا تأویل این آیه را می‌دانی»؟ اشعث عرض کرد: «تو غایت و نهایت دانش هستی». امام (علیه السلام) به او فرمود: «اینکه گفتی إِنَّا لِلّه، اقرار تو به فرمانروایی خدا است و امّا اینکه گفتی: إِنَّا إِلَیه رَاجِعون اقرار تو به فناپذیربودن [خودت] است».

پیامبر اکرم (ص) :

( هرکس چهار صفت در او باشد در پرتو فروزان خدا قرار می‌گیرد … آن کس که چون مصیبتی به او رسد گوید: إِنَّا لِلهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ.

امام صادق (علیه السلام) :

هرکس مصیبت خود را هرچند پس از گذشتن زمان آن به یاد آورده و بگوید: «همه از خداییم و به‌سوی او باز می‌گردیم و حمد و سپاس مخصوص خداوند پروردگار جهانیان است. خدایا مرا به خاطر مصیبتم پاداش ده و چیزی را در عوض آن به من ارزانی‌دار»، اجری همانند اجری که در ابتدای مصیبتش به او عطا شد، داده‌می‌شود.

از امام صادق (ع) در مورد اندوهی پرسیدند که یعقوب (ع) بر اثر محزون شدن در فراق یوسف (ع) آن را تحمّل می‌کرد. فرمود:

«مثل حزن هفتاد مادر فرزندمرده بود؛ امّا یعقوب (علیه السلام) آیات استرجاع را بلد نبود و به عوض آن می‌گفت: آه و واویلا از فراق یوسف (علیه السلام)».

هارون‌بن‌فضل نقل کرده است :

امام هادی (علیه السلام) را در همان روز رحلت امام جواد (علیه السلام)، ملاقات کردم؛ فرمود: «إِنَّا لِلهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ حضرت ابوجعفر (علیه السلام) از دنیا رفت». عرض‌کردم: «از کجا فهمیدید»؟ فرمود: «چون یک نوع کوچکی و ضعفی در خود احساس کردم که برایم سابقه نداشت».

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *