دعای برکت مال و افزایش رزق و روزی و رفع فراموشی و خطا در نماز

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای برکت مال و افزایش رزق و روزی و رفع فراموشی و خطا در نماز را قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و مجرب برای زیاد شدن رزق و روزی و رونق کسب و کار و برکت در مال و ثروت و دارایی و همچنین جلوگیری از خطا و اشتباه در حین نماز خواندن . مجموعه ای از آیات و نسخه ها و دعاهای قرآنی به منظور گشایش رزق و روزی و رفع خطا و سهو موقع نماز خواندن …

دعای افزایش روزی مغازه,دعای افزایش روزی بهجت,دعای افزایش روزی نی نی سایت,دعای افزایش روزی صوتی,دعای افزایش روزی و ثروت,دعای افزایش روزی بعد از نماز صبح,دعای افزایش روزی و کسب و کار,دعای افزایش روزی امام علی

دعای برکت مال و افزایش رزق و روزی و رفع فراموشی و خطا در نماز

دعای افزایش روزی مجرب,دعای گشایش روزی فوری,دعای زیاد شدن ثروت,دعای خیر و برکت در کار و زندگی,دعای رفع فراموشی در نماز,دعای جلوگیری از خطا و اشتباه در نماز,دعای برکت در کسب و کار

دعای برکت مال و افزایش رزق و روزی و رفع فراموشی و خطا در نماز

فردی که بطور معمول در نماز سهو و فراموشی دارد (بطور کلی درمورد تعداد رکعات و ….)  قبل از آغاز نمودن نماز، انگشت اشاره دست راستش را بر روی ران چپ بگذارد و سپس دعای ذیل را بخواند .

بیشتر بخوانید  ختم مجرب آیت الکرسی جهت تسخیر قلب - تسخیر قلب معشوق

به اذن خداوند تبارک و تعالی فراموشی و سهوش در نماز از بین میرود.

( بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ وَ بِاللَّهِ‏ تَوَکَّلْتُ‏ عَلَى‏ اللَّهِ‏ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ السَّمِیعِ الْعَلِیمِ مِنَ الشَّیْطَانِ الرَّجِیم ) .

دعایی برای افزایش رزق و روزی و برکت مال

پس از اذان صبح روز جمعه با توجه و اعتقاد قلبی دعای ذیل را بر روی قطعه پارچه ای سفید رنگ بنویسد و آنرا به آب رودخانه بیندازد.

بسم الله الرحمن الرحیم

الملک الحق المبین من العبد الذلیل الی المولی الجلیل سلام علی محمد علی و فاطمه و الحسن و الحسین و علی و محمد و جعفر و موسی و علی و محمد و علی و الحسن و القائم سیدنا و مولینا صلوات الله علیهم اجمعین رب انی مسنی الضر و الخوف فاکشف یا رزاق یا مغنی یا باسط یا وهاب یا شکیکفی یا قاهر و یا الله

یکی از مهمترین عبادات، دعاست. در روایات با عنوان بهترین عبادت و مغز عبادات از آن یاد می شود.

در خصوص دعاها این را هم باید بدانیم اینطور نیست که دعاها مستجاب نشده باشد و خدا به آنها جواب نداده باشد؛ بلکه همه این دعاها پذیرفته شده اند.

اما این سرعت و بُطئ در ظهور و بروز اثر است. بروز و ظهور اثر، دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. وقتی من دعا کردم، خدا جوابم را داده و رویش را از من برنگردانده است .

پس دعای من مستجاب شده و جواب گرفته ام. مقبول هم شده است؛ یعنی خدا پذیرفته است و گفته چشم! آنچه می خواهی را به تو می دهم؛ اما در تأثیر، تأخیر افتاده است که آن هم دلایل مختلفی دارد.

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای افزایش رزق و روزی و رفع فقر و رسیدن به ثروت و مال زیاد

در آیه ۳۸ سوره آل عمران به یکی از دعاهای مستجاب اشاره می شود:

«هُنَالِکَ دَعَا زَکَرِیَّا رَبَّهُ قَالَ رَبِّ هَبْ لِی مِن لَّدُنْکَ ذُرِّیَّهً طَیِّبَهً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاء.»

«آن جا و در آن وقت بود که زکریا پروردگار خود را خواند، گفت: پروردگارا، از جانب خود به من فرزندى پاکیزه عطا کن، که تو شنواى دعایى.»

در کتاب داروخانه معنوی دعای زیر برای توسعه رزق و روزی و ادای قرض نقل شده است .

حضرت رسول اکرم (ص) نقل فرمودند:

قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. (ان شاء الله)

«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم  اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»

معنی دعای فوق :

ای خدا ای پروردگار ای زنده ای پاینده ای دارای شکوه و بزرگواری از تو میخواهم به نام تو که بسیار بزرگ و بزرگترین است اینکه روزی کنی مرا ، رزقی حلال و پاک ، برحمت گسترده ات ای مهربان ترین مهربانان.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *