طریقه ختم سوره توحید برای آمرزش والدین و طلب مغفرت برای آنها

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com طریقه ختم سوره توحید برای آمرزش والدین و طلب مغفرت برای آنها را قرار دادیم . خواندن سوره مبارکه توحید خواص و فوائد بیشماری دارد . برای طلب آمرزش گناهان والدین ختم سوره مبارکه توحید بسیار موثر و تاثیرگذار می باشد . ختم سوره توحید را به روش زیر انجام دهید …

دعای طلب آمرزش برای اموات,دعای طلب آمرزش اموات,دعا طلب آمرزش,دعا برای طلب آمرزش

طریقه ختم سوره توحید برای آمرزش والدین و طلب مغفرت برای آنها

ختم سریع الاجابه سوره توحید,ختم قوی و تضمینی سوره توحید,ختم برای طلب آمرزش گناهان,ختم مخصوص طلب مغفرت از گناهان,ختم سریع الاجابه برای طلب بخشش گناهان,ذکر و دعای طلب آمرزش گناهان,روش ختم سوره توحید برای آمرزش و استغفار

طریقه ختم سوره توحید برای آمرزش والدین و طلب مغفرت برای آنها

همچنین فرمودند :

«کسی که آمرزش خود و والدینش را می‌خواهد بعد از نمازهای واجب حتماً سوره‌ی توحید را قرائت کند .»

(اصول کافی : ۴/۴۲۸)

امام سجاد (ع) در یکی از دعاهای خود در صحیفه سجادیه، توصیف جامعی از موقعیت برجسته پدر و مادر، منزلت والای ایشان و حقوق و تکالیفی که فرزندان نسبت به آنان دارند، بیان نموده اند.

یکی از نکات ارزشمندی که از این دعای شریف به دست می‌آید، این است که باید در حق والدین خود دعا کنیم.

حضرتش در فرازی از این دعا چنین می‌فرماید:

بیشتر بخوانید  طلسم جذب زن بیوه از راه دور,دعای مجرب برای جذب زن بیوه

خداوندا، پس از هر نماز من و در هر وقت دیگر از اوقات شب و در هر ساعت از ساعات روز، پدر و مادرم را از یاد من مبر. بار خدایا، درود فرست بر محمد و خاندانش و مرا به سبب دعایى که در حق ایشان مى‌کنم بیامرز و آن دو را به سبب نیکى و مهربانى که در حق من کرده اند از مغفرت خویش بهره‌مند فرما و به شفاعت من از ایشان خشنود شو و نیک خشنود شو. و آنان را گرامى دار و به جاهاى امن و آسایش بهشت رسان.

خداوندا، آن دو را شفیع من گردان اگر آنها را پیش از من آمرزیده اى، و مرا شفیع ایشان گردان اگر مرا پیش از ایشان آمرزیده‌اى، تا من و پدر و مادرم در سایه لطف و رأفت تو، در سراى کرامت و جایگاه مغفرت و رحمت تو، همنشین هم گردیم، که تو را بخشایش بزرگ است و نعمت قدیم. و تو مهربان ترین مهربانانی.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *