دعای افزایش رزق و روزی و دفع فقر و برکت مال و ادای دین و قرض

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دعای افزایش رزق و روزی و دفع فقر و برکت مال و ادای دین و قرض را قرار دادیم . ذکر و دعای قوی و تضمینی و مجرب برای زیاد شدن خیر و برکت در زندگی و مال و ثروت و رسیدن به عزت و جاه و مقام و منزلت و پرداخت قرض و بدهی و دادن طلب های مردم و گشایش در رزق و روزی و رهایی و خلاص شدن از فقر و بدبختی …

دعای افزایش روزی بهجت,دعای افزایش روزی نی نی سایت,دعای افزایش روزی صوتی,دعای افزایش روزی و رزق,دعای افزایش روزی و ثروت,دعای افزایش روزی بعد از نماز صبح,دعای افزایش روزی در محل کار,دعای افزایش روزی امام علی, دعای پرداخت قرض سنگین,دعای پرداخت قرض نی نی سایت,دعا پرداخت قرض,دعای پرداخت بدهی فوری,دعای پرداخت بدهی,دعای فوری پرداخت قرض,دعای برای پرداخت قرض,دعای جهت پرداخت قرض

دعای افزایش رزق و روزی و دفع فقر و برکت مال و ادای دین و قرض

دعای مجرب افزایش روزی,دعای سریع الاجابه گشایش روزی,دعای تضمینی دفع فقر و بدبختی,دعای خلاصی و رهایی از فقر,دعای تضمینی برکت مال و ثروت,قویترین دعای افزایش روزی,دعای از بین رفتن فقر و تنگدستی

دعای افزایش رزق و روزی و دفع فقر و برکت مال و ادای دین و قرض

قبل از طلوع آفتاب هفتاد مرتبه ذکر مجرب افزایش ثروت – دعای فراوانی رزق و مال شریف (یا باسط) را بخواند و سپس ذکر شریف (یا وهاب) را به تعداد چهارده مرتبه قرائت کند. اگر بر این امر مداومت نماید روزی اش بسیار زیاد خواهد شد.

دعای افزایش رزق و ادای قرض و دین

بیشتر بخوانید  دعا برای خرید خانه و ماشین و خانه دار شدن و خریدن ماشین

برای زیاد شدن رزق و روزی و ادای قرض و دین از حضرت علی علیه السلام مروی است که فرمودند :

شکایت کردم به پیغمبر از قرض و دین ، پس فرمود: یا علی ، این دعا را بگو ، پس اگر به قدر کوه بزرگى قرض دارباشى خدا ادا مى فرماید . ان شاء اللّه تعالى .

( اللهم اَغنِنى بِحَلالِکَ عن حرامِک و بِفضلِک عَمّن سِواک ) .

دعای افزایش رزق و روزی و عزت

روزانه سه مرتبه ذکر شریف ذیل را بخواند و بر این عمل مداومت ورزد. درهای رزق و عزت و دولت برایش باز میشود. این دعا بسیار مجرب و موثر است.

( اللَّهُمَّ إِنَّکَ تـَکَفَّلْتَ بِرِزْقِی وَ رِزْقِ کُلِّ دَابَّهٍ یَا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یَا خَیْرَ مَنْ أَعْطَى وَ یَا خَیْرَ مَنْ سُئِلَ وَ یَا أَفْضَلَ مُرْتَجًى اِفْعَلْ بِی کَذَا وَ کَذَا )

توجه شود :

بجای کلمات کذا و کذا طلب حاجت و رزق و روزی فراوان نماید.

ذکری مجرب برای افزایش رزق و روزی

برای افزایش رزق و روزی ، روزانه یکصد مرتبه ذکر :

( لا اله الا اللّه الملک الحق المبین)

را بخواند و بر این عمل مداومت ورزد.

 دعا جهت زیاد شدن رزق و روزی و ادای دین

برای زیاد شدن رزق و روزی و ادای قرض و دین ، پس از هر نماز ۱۴ مرتبه ذکر شریف ذیل را بخواند و سپس از خداوند متعال ، طلب رزق و ثروت فراوان نماید :

اللّهُ لطیفٌ بِعبادِهِ یَرزُقُ مَن یَشاء و هو القَوىُّ العَزیز

دعای مجرب عزت و دولت و رفعت مقام

برای عزت و دولت و رفعت مقام دعای شریف قرآنی ذیل را پس از هر نماز واجب بخواند. بر این عمل تا یکصد روز مداومت ورزد. مجرب است :

(قلِ اللَّهُمَّ مَالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْکَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلَىَ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ) آل عمران آیه ۲۶

برگرفته از دعا سایت

بیشتر بخوانید  دعای که همه ازت بترسند و همه سختن تو را قبول کنند و حرفت را بپذیرند

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *