ذکر و دعای کارگشایی و رونق کسب و کار و افزایش برکت در خانه و مغازه

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com ذکر و دعای کارگشایی و رونق کسب و کار و افزایش برکت در خانه و مغازه را قرار دادیم . برای رونق گرفتن کار و کاسبی در محل کسب و کار و سود زیاد در معامله و تجارت و گشایش کارها و مشکل گشایی و رفع گرفتاری و همچنین زیاد شدن خیر و برکت در خانه می توان از ذکر و دعای مجرب و سریع الاجابه زیر استفاده کرد …

دعای کارگشایی قرانی,دعای کارگشایی فوری,دعای کارگشایی نی نی سایت,دعای کارگشایی اهنوسی,دعای کارگشایی در مفاتیح,دعای کارگشایی یوسف و زلیخا,دعای کارگشایی و رزق و روزی,دعای کارگشایی مغازه,دعای رونق کسب و کار نی نی سایت,دعایی برای رونق کسب و کار,دعایی برای رونق کسب و کار در جدول,دعایی برای رونق کسب و کار در حل جدول,دعاهای رونق کسب و کار,دعای برای رونق کسب و کار,دعای رونق گرفتن کسب و کار,دعای مخصوص رونق کسب و کار
ذکر و دعای کارگشایی و رونق کسب و کار و افزایش برکت در خانه و مغازه

دعای سریع الاجابه کارگشایی,دعای قوی و تضمینی کارگشایی,دعای تضمینی برای رونق کسب و کار,دعای زیاد شدن خیر و برکت در کار,دعای کارگشایی فوری و تضمینی و مجرب,قویترین و بهترین دعای کارگشایی

ذکر و دعای کارگشایی و رونق کسب و کار و افزایش برکت در خانه و مغازه

شخصی که اموراتش با موانع مختلفی مواجه شده و کارهایش پیش نمیرود ، برای باز شدن کارها و رفع گرفتاریهایش، دستورالعمل کارگشایی – دعای رونق مغازه – برکت در منزل ، بعد از هر نماز سه مرتبه آیه الکرسی بخواند. این عمل را بطور منظم انجام دهد تا  کارهایش بطور کامل گشایش یابد.

بیشتر بخوانید  دعای عظیم برای کارگشایی همه امور | جهت کارگشایی سریع این دعا را بخوانید

 دعایی فوری برای رونق کسب و کار

از حضرت امام صادق (ع) منقول است که هر کس سوره مبارکه (حجر) را بنویسد و در محل دخل مغازه یا داخل جیبش قرار دهد ، رزقش بسیار زیاد خواهد گردید.

توجه شود :

با گلاب و زعفران و در کاغذ کاهی بدون خط بنویسد.

قبل از طلوع آفتاب بنویسد.

دعای افزایش برکت در خانه و مغازه

اگر میخواهد که برکت در منزل و در میان اهل خانه اش و همچنین محل کسبش زیاد شود ، دعای شریفه ذیل را بنویسد و در منزل یا مغازه اش نگهدارد.

( بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم‏
اللَّهُمَّ انّى‏ أَسْئَلُکَ یا قَریبَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ وَ سَهِّلَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا فَتّاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مِفتاحَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا صادِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا رازِقَ الْفَتْحُ وَ الْفَرْجُ یا مُفَتِّحَ الاَبوابِ ) .

توجه شود :

صبح روز جمعه ، با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد.

ذکری مجرب برای موفقیت در کارهای روزمره (کارگشایی مجرب)

اگر میخواهید که امورات روزمره (مثلا انجام شدن یک کار اداری) با موفقیت انجام شود ، قبل از اقدام و حرکت برای آن عمل ، این ذکر را بخوانید :

(حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اِنّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها وَاَعوذُ بِکَ مِن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَهِ) .

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *