دعای ازدواج در ماه رمضان,دعای طلب حاجت ازدواج در ماه رمضان

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای ازدواج در ماه رمضان,دعای طلب حاجت ازدواج در ماه رمضان را قرار دادیم . از دعاهای سریع الاجابه و مجرب برای طلب حاجت ازدواج و برآورده شدن حاجت ازدواج دعای عظیم الشان زیر می باشد که توصیه شده است در ماه مبارک رمضان به نیت ازدواج خوانده شود و فوق العاده مجرب و کارگشایی ازدواج دختران و پسران جوان و علاقه مند به ازدواج می باشد …

دعای مجرب ازدواج با معشوق,دعای مجرب ازدواج نی نی سایت,دعای مجرب ازدواج با معشوق نی نی سایت,دعای مجرب ازدواج فوری,دعای مجرب ازدواج دختر,دعای مجرب ازدواج با شخص دلخواه

دعای ازدواج در ماه رمضان,دعای طلب حاجت ازدواج در ماه رمضان

دعای مجرب برای ازدواج,دعای ماه رمضان برای ازدواج,دعای برآورده شدن حاجت ازدواج,دعای حاجت ازدواج گرفتن,دعای مخصوص ازدواج دختران در رمضان,دعای ازدواج پسران در ماه رمضان

دعای ازدواج در ماه رمضان,دعای طلب حاجت ازدواج در ماه رمضان

در یزد دخترانی که معتقد بودند بختشان کور شده، برای باز شدن آن مقداری گردو و بادام با یک عدد قفل بسته بر می داشتند و به اتفاق پیرزنی از بستگانشان به سمت مسجد جمعه راه می افتادند.

زمان بخت گشایی ظهر جمعه هر هفته یا شب بیست و هفتم ماه رمضان بود. وقتی به مسجد می رسیدند، مقداری قند یا نبات یا نقل و یا شیرینی دیگری به عنوان دهن شیرینی به خادم مسجد می دادند و از او خواهش می کردند در ورودی پله های مناره های مسجد را به رویشان باز کند.

بیشتر بخوانید  دعای ازدواج مجدد زنان مطلقه و رسیدن به خوشبختی و سعادت

آنگاه شروع به بالا رفتن از پله های یکی از مناره ها می کردند. در هر پله یک عدد گردو یا بادام زیر پایشان می شکستند تا به شبکه مناره می رسیدند.

وقتی به مناره می رسیدند، اگر گردو و بادامی زیاد می آمد، به فال نیک می گرفتند. بالای مناره کلید قفلی را که با خود آورده بودند، گوشه چادرشان گره می زدند و از پله ها پایین می آمدند.

آنگاه از اولین مردی که با او مواجه می شدند، خواهش می کردند گره چادر شان را باز کند و با کلید قفل بسته را بگشاید. سپس به آن مرد دهن شیرینی می دادند.

با این کار معتقد بودند طولی نمی کشد که برایشان شوهر پیدا می شود و چون عقیده داشتند شوهرشان شبیه گشاینده قفل خواهد بود، سعی می کردند قفل به دست جوانی که هنوز ازدواج نکرده، باز شود تا مبادا سر راه مردی دو زنه واقع شوند و بختشان نصیب مرد زن دار شود!

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *