تعبیر خواب عاشق شدن و معشوق و عشق و عاشق دختر یا پسر شدن

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعبیر خواب عاشق شدن و معشوق و عشق و عاشق دختر یا پسر شدن را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب عاشق و معشوق و عشق و عاشق طبیعت بودن و عاشق دوست شدن و عاشق پدر یا مادر بودن و عاشق همسر بودن و عشق به حیوانات داشتن هستید این مطلب از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید که کاملترین تعبیر خواب عاشق و عشق را گردآوری کردیم …

تعبیر خواب عاشق شدن دختر مجرد,تعبیر خواب عاشق شدن مرد مجرد,تعبیر خواب عاشق شدن پسر به من,تعبیر خواب عاشق شدن شوهر به زن دیگر,تعبیر خواب عاشق شدن معشوق,تعبیر خواب عاشق شدن زن متاهل به مرد,تعبیر خواب عاشق و معشوق,تعبیر خواب عاشق داشتن,تعبیر خواب عشق قدیمی,تعبیر خواب عشق بازی با همسر,تعبیر خواب عشق بازی با مرده,تعبیر خواب عشقت,تعبیر خواب عشق بازی زن با زن,تعبیر خواب عشق دو طرفه,تعبیر خواب عشق یک طرفه,تعبیر خواب عشق بازی با همسر سابق,تعبیر خواب معشوق قدیمی,تعبیر خواب معشوق شدن,تعبیر خواب معشوق در خانه,تعبیر خواب معشوق قدیمی در خانه,تعبیر خواب معشوق با دیگری,تعبیر خواب معشوق با لباس سفید,تعبیر خواب معشوقه شوهر,تعبیر خواب معشوق امام صادق

تعبیر خواب عاشق شدن و معشوق و عشق و عاشق دختر یا پسر شدن

تعبیر خواب عاشق طبیعت,تعبیر خواب عاشق زن و دختر,تعبیر خواب عاشق همسر بودن,تعبیر خواب دیدن معشوق,تعبیر خواب عاشق معشوق و عشق شدن,تعبیر خواب عاشق نشدن,معنی و مفهوم عشق و عاشق در خواب

تعبیر خواب عاشق شدن و معشوق و عشق و عاشق دختر یا پسر شدن

عاشق در رویا تصویر تمامی عواطف، دلبستگی‌ها و خواست‌های این جهانی ابراز نشده رویابین است. سمبل عاشق در واقعیت مجازی رویاهای ما، مهر تاکیدی بر مسرت یا دردی که در رویا حس می‌کنیم و یا شاید آرزوهای پنهانی، نیازهای برآورده نشده و ترس و رنج ما از ناتوانی از تماس نزدیک و صمیمی با افراد است.

این سمبل تمام فشارهای عظیم نژادی و فرهنگی که دو انسان را جذب یکدیگر می‌کند و باعث پیوندشان می‌شود، تمام مراحل کمال در عشق و همچنین مراحل رشد و بلوغ فرد به سوی انسجام شخصی را در بر می‌گیرد.

این تصویر با تمام تجارب شخصی و غیر شخصی ما درباره عشق ارتباط دارد و حتی می‌تواند در خود آسیب روانی ناشی از سو استفاده در زمان کودکی را داشته باشد، به همین علت شاید به یک سلسله رویا با مضمون تصویر عاشق منجر شود.

تعبیر خواب عشق

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب سکته قلبی و مغزی و سکته و کج شدن دهان در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

عشق در خواب دیدنی نیست مگر این که خودتان یا دیگری را عاشق بیابید.

عشق در هر غالبی که باشد در خواب‌های ما حرص و آز و ولع است و حتی طمع زیاد و مضر.

ضعیف‌ترین نوع عشق در خواب به نیاز و شدیدترین آن به حرص و طمع تعبیر می‌شود.

در خواب عشق به اشخاص یا چیزهای بد و مکروه خوب نیست. عشق به هم جنس هم تعبیر خوشی ندارد و وبال و گرفتاری است.

تعبیر خواب عاشق شدن

معبرین غربی گویند:

اگر در خواب دیدید که عاشق شده‌اید بیانگر این است که به سمت خطر قدم برداشته‌اید. باید کمی بیشتر مراقب باشید و اطمینان از نتیجه را همواره چاشنی کار خود قرار دهید در کنار مراقب از خود بایستی به خود نیز اعتماد داشته باشید.

هرگز به دیگران تکیه نکنید و برای رسیدن به اهداف خود تسلیم نشوید.

محمدبن سیرین گوید:

اگر بیند بر کسی عاشق شد، دلیل که نیازمند و حریص گردد. اگر عاشقی او به چیزی حرام بود، دلیل بر فساد دین او بود. اگر بیند که از معشوق کام دل یافت، دلیل منفعتی بود.

مطیعی تهرانی:

اگر در خواب ببینید عاشق شده‌اید و معشوق خود را بشناسید کارتان به کسی می‌افتد که به نحوی با کسی که عاشقش شده‌اید قابل تشابه و انطباق باشد.

چنانچه در خواب ببینید که عاشق شده‌اید و ندانید معشوقتان کیست محتاج می‌شوید و اندازه احتیاج شما به نسبت شدت و ضعف عشق متفاوت می‌شود

اگر ببینید عاشق شده‌اید و معشوقتان را چه معروف و چه مجهول در کنار خود دارید حاجتتان روا می‌گردد

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب کچل شدن سر زن و مرد - تعبیر تاسی و کچل شدن در خواب

لوک اویتنهاو می‌گوید:

عاشق شدن: سرخوردگی

دیدن عشاق: شادی‌های پنهانی

تعبیر خواب عاشق شدن دیگران

معبرین غربی:

اگر در خواب کسی عاشق شما شده بود نشانه رخ دادن وقایع بد و ناگوار برای شماست.

آنلی بیتون:

اگر مردی خواب ببیند به زنی اظهار عشق می‌کند، دلالت بر آن دارد که او در خور دوستی و رفاقت نیست.

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *