خواص حرز امام حسین برای دفع بلا و حفظ و در امان ماندن از بلا و خطرات

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com خواص حرز امام حسین برای دفع بلا و حفظ و در امان ماندن از بلا و خطرات را قرار دادیم . حرز امام حسین (ع) خواص و برکات فراوانی دارد . از جمله خواص و فضیلت و فواید رحز امام حسین می توان به محفوظ ماندن از بلا و دفع بلا و حوادث و مصیبت اشاره کرد . سایت ملکوتی ها …

,دعای دفع بلا,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا و مریضی صوتی,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا قل لن یصیبنا,دعای دفع بلا صوتی علی فانی,دعای دفع بلا اهل سنت,دعای دفع بلا ماه صفر,دعای دفع بلا و چشم زخم صوتی,دعای دفع بلا و چشم زخم نی نی سایت,دعای دفع بلا صوتی الهی عظم البلا,دعای رفع بلا صوتی,دانلود دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا و بیماری صوتی,دعای صوتی برای دفع بلا,فایل صوتی دعای دفع بلا,دعای رفع بلا و بیماری صوتی,دعای رفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا در ماه صفر صوتی,دعا دفع بلا در ماه صفر,دعا برای دفع بلا در ماه صفر,دعای رفع بلا ماه صفر,دعاي رفع بلا ماه صفر,دعا رفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا در اول ماه صفر,دانلود دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای قل لن یصیبنا برای دفع بلا,دعا دفع بلا اهل سنت,دعای رفع بلا و مریضی اهل سنت,دعای اول ماه صفر برای دفع بلا,دعا دفع بلا ماه صفر,دعای رفع بلا ماه صفر متن و صوت

خواص حرز امام حسین برای دفع بلا و حفظ و در امان ماندن از بلا و خطرات

حرز دفع بلا امام حسین,حرز در امان ماندن از بلا امام حسین,حرز ایمنی از بلا امام حسین,حرز سریع الاجابه دفع بلا,حرز قوی و مجرب دفع بلا,نوشتن حرز مخصوص دفع بلا و مصیبت و حوادث

خواص حرز امام حسین برای دفع بلا و حفظ و در امان ماندن از بلا و خطرات

حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) سومین امام شیعیان و پنجمین معصوم در مکتب تشیع، ملقب به سیدالشهدا می باشد. ایشان درروز سوم ماه شعبان در سال سوم هجری، جهان را به قدوم مبارک خویش منور فرمودند.

آن بزرگوار حدود شش سال در عصر پیامبر بودند و حدود سی سال با پدر خویش همراه و همرزم بودند. عمده عمر با برکت آن حضرت در خلافت غاصبانه معاویه گذشت ولی پس از به درک واصل شدن وی و به دست گرفتن خلافت توسط شخص لااُبالی و بی قید و بندی توسط یزید به نشانه اعتراض قیام کردند و در این راه توسط جمعی از خانواده و اصحاب باوفای خویش به شهادت رسیدند.

حدود 10 سال امامت حضرت می باشد و در سن پنجاه و هفت سالگی در عصر روز دهم محرم به شهادت رسیدند. مرقد منور آن حضرت در کربلای معلی در کشور عراق واقع شده است.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ يَا دَائِمُ يَا دَيْمُومُ يَا حَيُّ يَا قَيُّومُ الرَّحْمَنُ الرَّحِيمُ يَا كَاشِفَ الْغَمِّ يَا فَارِجَ الْهَمِّ يَا بَاعِثَ الرُّسُلِ يَا صَادِقَ الْوَعْدِ اللَّهُمَّ إِنْ كَانَ لِي عِنْدَكَ رِضْوَانٌ وَ وُدٌّ فَاغْفِرْ لِي وَ مَنِ اتَّبَعَنِي مِنْ إِخْوَانِي وَ شِيعَتِي وَ طَيِّبْ مَا فِي صُلْبِي بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِينَ.

ترجمه

ابتدا مى كنم به نام خداى بخشنده مهربان اى هميشگى، اى ازلى، اى زنده، اى قايم به ذات، اى برطرف سازنده اندوه، اى فرج دهنده از همّ، اى برانگيزنده رسولها، اى راست گوى در وعده نمودن. خداوندا اگر بوده باشد از براى من در نزد تو خشنودى و دوستى پس بيامرز مرا و كسى را كه تبعيّت نموده مرا از برادران من و همراهان من و پاك و نيكو گردان چيزى را كه در صلب من [قلب من‏] است به سبب رحمت تو، اى رحم كننده تر از رحم كننده ها و شفقت خدا باد بر [آقاى ما] محمّد و بر آل او [و آل محمّد] تمام.

آداب حرز

حرز امام حسین (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امام حسین (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

رفع غم و اندوه
طهارت صُلب و نسل شخص

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  دعای هنگام بلا یا من تحل به عقد المکاره و یا من یفثا به حد الشدائد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *