حرز امام حسین برای رفع غم و اندوه و رهایی از غم و ناراحتی و پریشانی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com حرز امام حسین برای رفع غم و اندوه و رهایی از غم و ناراحتی و پریشانی را قرار دادیم . حرز حضرت امام حسین (ع) خواص و فضیلت فراوانی دارد . از خواص و فواید نوشتن حرز امام حسین می توان به برطرف شدن غم و اندوه و ناراحتی اشاره کرد . سایت ملکوتی ها …

حرز امام حسین برای رفع غم و اندوه و رهایی از غم و ناراحتی و پریشانی

حرز برای رفع غم و اندوه,حرز رهایی از غم و اندوه,حرز برطرف شدن غم و اندوه,حرز در امان ماندن از غم و اندوه,حرز سریع الاجابه رفع غم و غصه,حرز امام حسین برای رفع ناراحتی,حرز مجرب رفع پریشانی

حرز امام حسین برای رفع غم و اندوه و رهایی از غم و ناراحتی و پریشانی

حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) سومین امام شیعیان و پنجمین معصوم در مکتب تشیع، ملقب به سیدالشهدا می باشد. ایشان درروز سوم ماه شعبان در سال سوم هجری، جهان را به قدوم مبارک خویش منور فرمودند.

آن بزرگوار حدود شش سال در عصر پیامبر بودند و حدود سی سال با پدر خویش همراه و همرزم بودند. عمده عمر با برکت آن حضرت در خلافت غاصبانه معاویه گذشت ولی پس از به درک واصل شدن وی و به دست گرفتن خلافت توسط شخص لااُبالی و بی قید و بندی توسط یزید به نشانه اعتراض قیام کردند و در این راه توسط جمعی از خانواده و اصحاب باوفای خویش به شهادت رسیدند.

حدود 10 سال امامت حضرت می باشد و در سن پنجاه و هفت سالگی در عصر روز دهم محرم به شهادت رسیدند. مرقد منور آن حضرت در کربلای معلی در کشور عراق واقع شده است.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ يَا دَائِمُ يَا دَيْمُومُ يَا حَيُّ يَا قَيُّومُ الرَّحْمَنُ الرَّحِيمُ يَا كَاشِفَ الْغَمِّ يَا فَارِجَ الْهَمِّ يَا بَاعِثَ الرُّسُلِ يَا صَادِقَ الْوَعْدِ اللَّهُمَّ إِنْ كَانَ لِي عِنْدَكَ رِضْوَانٌ وَ وُدٌّ فَاغْفِرْ لِي وَ مَنِ اتَّبَعَنِي مِنْ إِخْوَانِي وَ شِيعَتِي وَ طَيِّبْ مَا فِي صُلْبِي بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِينَ.

ترجمه

ابتدا مى كنم به نام خداى بخشنده مهربان اى هميشگى، اى ازلى، اى زنده، اى قايم به ذات، اى برطرف سازنده اندوه، اى فرج دهنده از همّ، اى برانگيزنده رسولها، اى راست گوى در وعده نمودن. خداوندا اگر بوده باشد از براى من در نزد تو خشنودى و دوستى پس بيامرز مرا و كسى را كه تبعيّت نموده مرا از برادران من و همراهان من و پاك و نيكو گردان چيزى را كه در صلب من [قلب من‏] است به سبب رحمت تو، اى رحم كننده تر از رحم كننده ها و شفقت خدا باد بر [آقاى ما] محمّد و بر آل او [و آل محمّد] تمام.

آداب حرز

حرز امام حسین (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امام حسین (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

رفع غم و اندوه
طهارت صُلب و نسل شخص

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  متن دعای مهره مار برای رزق و روزی و گشایش رزق و روزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *