ختم مجرب برای آسان شدن ازدواج دختران و پسران جوان

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com ختم مجرب و تضمینی و سریع الاجابه برای بخت گشایی و رفع سختی ها و موانع ازدواج دختران و پسران مجرد را برای شما بزرگواران و همراهان عزیز سایت ملکوتی ها قرار دادیم . این ختم های مجرب و سریع الاجابه برای آسان شدن ازدواج دختران و پسرانی که بر سر را ازدواجشان موانع و سختی ها وجود دارد بسیار موثر و مفید است .

ختم مجرب برای آسان شدن ازدواج دختران و پسران جوان

ختم مجرب برای آسان شدن ازدواج دختران و پسران جوان,ختم تضمینی برای ازدواج,ختم قوی برای ازدواج,ختم آسان شدن ازدواج,ختم ازدواج دختران,ختم برای ازدواج پسران,بهترین ختم ازدواج موفق,ختم سریع الاجابه مخصوص ازدواج,ختم تضمینی ازدواج,ختم های قرآنی آسان شدن ازدواج,ختم ازدواج سریع و فوری دختران

**

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آنها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم های شریفه مجرب زیر که مدت آن یک هفته است پیشنهاد می شود:

**

هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند. هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند. هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند. هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند. این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

**

این دستورالعمل بخت گشایی لازم است که با انجام اعمال موثر دفع سحر و طلسم زیر همراه باشد:

**

سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. (صبح و شب) به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید). معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید. پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آن را بخوانید تا و هو العلی العظیم. حتما در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت عنایت بخت نیکو از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید. دعای «معراج» و «نادعلی» برای گشایش همه گرفتاری ها مفید است.

بیشتر بخوانید  دعا و سوره قرآنی برای طلب فرزند و بچه دار شدن از امام صادق (ع)

**

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *