ختم سوره الرحمن برای ازدواج,طریقه ختم چله سوره الرحمن برای ازدواج

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ختم سوره الرحمن برای ازدواج,طریقه ختم چله سوره الرحمن برای ازدواج را قرار دادیم . ختم و چله سوره مبارکه الرحمن خواص و فضیلت فراوانی دارد . یکی از ختم های سریع الاجابه و مجرب برای ازدواج دختران و پسران ختم سوره مبارکه الرحمن می باشد که این ختم و چله به طریقه زیر انجام می شود . سایت ملکوتی ها …

,ختم برای ازدواج,ختم برای ازدواج نی نی سایت,ختم برای ازدواج سریع,ختم برای ازدواج موفق,ختم برای ازدواج بافردموردنظر,ختم برای ازدواج پسران,ختم برای ازدواج خوب,ختم برای ازدواج فوری,ختم برای ازدواج مجرب,ختم نادعلی برای ازدواج,ختم نادعلی برای ازدواج نی نی سایت,ختم برای ازدواج بافردموردنظر نی نی سایت,ختم مجرب برای ازدواج نی نی سایت,ختم قرآن برای ازدواج نی نی سایت,ختم صلوات برای ازدواج نی نی سایت,ختم استغفرالله برای ازدواج نی نی سایت,بهترین ختم برای ازدواج نی نی سایت,ختم ازدواج نی نی سایت,ختم سوره حشر برای ازدواج نی نی سایت,ختم مجرب برای ازدواج سریع,بهترین ختم برای ازدواج سریع,ختم ازدواج سریع نی نی سایت,ختم ازدواج سریع,ختم سوره یس برای ازدواج سریع,ختم سوره حمد برای ازدواج سریع,ختم بسم الله برای ازدواج سریع,ختم سریع الاجابه برای ازدواج,ختم مجرب برای ازدواج سریع نی نی سایت,ختم برای ازدواج موفق نی نی سایت,بهترین ختم برای ازدواج موفق,ختم مجرب برای ازدواج موفق,ختم مجرب برای ازدواج موفق نی نی سایت,ختم ازدواج موفق,ختم های مجرب برای ازدواج موفق,ختم مجرب برای ازدواج پسران,ختم برای ازدواج خوب و سریع,ختم کدام سوره برای ازدواج خوب است,ختم بسیار مجرب برای ازدواج خوب,ختم مجرب برای ازدواج خوب,ختم چه سوره ای برای ازدواج خوب است,ختم خوب برای ازدواج نی نی سایت,ختم مجرب برای ازدواج فوری,ختم ازدواج مجرب,ختم کدام سوره برای ازدواج مجرب است,ختم مجرب ازدواج نی نی سایت,ختم مجرب برای ازدواج با معشوق,ختم مجرب برای ازدواج دختر,ختم مجرب برای ازدواج زن مطلقه,ختم مجرب برای ازدواج نوعروس,ختم نادعلی برای ازدواج با فرد مورد نظر,ختم نادعلی برای ازدواج دختر,ختم دعای نادعلی برای ازدواج,ختم نادعلی کبیر برای ازدواج,ختم نادعلي براي ازدواج,طریقه ختم دعای نادعلی برای ازدواج,طریقه ختم نادعلی برای ازدواج نی نی سایت,ختم دعای نادعلی برای ازدواج نی نی سایت

بیشتر بخوانید  طریقه ختم سوره واقعه برای ازدواج,چله سوره واقعه جهت ازدواج

ختم سوره الرحمن برای ازدواج,طریقه ختم چله سوره الرحمن برای ازدواج

ختم برای ازدواج,روش و نحوه ختم الرحمن برای ازدواج,چله نشینی سوره الرحمن برای ازدواج,بخت گشایی و ازدواج با سوره الرحمن,دستورالعمل ختم سوره الرحمن ازدواج,ذکر و دعای بخت گشایی و ازدواجج سوره الرحمن

ختم سوره الرحمن برای ازدواج,طریقه ختم چله سوره الرحمن برای ازدواج

این روش جهت بخت گشایی و تحصیل ازدواج تاثیر بسزایی خواهد داشت منوط به اینکه سحر تعطیل الزواج نداشته باشید و یا ضعیف باشد امید است بهره کامل عنایت گردد.(مخصوص بانوان)

مقداری آب (خالص وپاک باشد)تهیه نموده وسوره فجر را برآن قرائت نماید،واندکی حنا تهیه نموده و روز جمعه پس از نماز جمعه حنا را با،آب مذکور حل نموده و بر سر قرار میدهید.

سپس سوره مبارکه الرحمن را  7 بار قرائت مینمایید و پس از اتمام این دعا را قرائت مینمایید:

(اللهم بحق عروس القرآن سورة الرحمن أجعلني عروس لرجل صالح يعيني على طاعتك وتسمتري به وسيرزقك الله عاجلاً)

انشالله که خیر نصیب گردد (اعمال روز جمعه وپس از اتمام نماز جمعه صورت گیرد)

طریقه ختم سوره الرحمن

نقل کرده‌اند به جهت استجابت دعا، این هفت سوره را در ایام هفته هر کدام را روزی چهارده مرتبه بدون کم و زیاد بخوانید:

شنبه سوره «فتح»
یکشنبه سوره «یس»
دوشنبه سوره «واقعه»
سه‌شنبه سوره «الرحمن»
چهارشنبه سوره «جنّ»
پنجشنبه سوره «ملک»
جمعه سوره «سجده»

همچنین هنگام ختم سوره الرحمن، وقتی به آیات «فبایّ آلاء ربّکما تکذّبان» رسیدید، به دنبال آن بگویید:

«لا بِشَیْء مِنْ آلائِکَ رَبِّ اُکَذِّبْ»

{الکافی، ج‌۳، ص‌۴۲۹؛ ثواب الاعمال، ص‌۱۱۶ و بحارالانوار، ج‌۸۹، ص‌۳۰۶}

بیشتر بخوانید  ذکر سریع الاجابه بچه دار شدن,دعای صاحب بچه و فرزند شدن

فضیلت ختم سوره الرحمن

در روایات بسیاری از معصومین (ع) به فضیلت‌های ختم سوره الرحمن اشاره شده است. این فضایل عبارت‌اند از:

آسان شدن امور
آسان شدن وضع حمل
زیادی نور چشم
درمان درد چشم
برکت و گشایش روزی

روایات درباب فضایل سوره الرحمن

روایات بسیاری در فضایل خواندن سوره الرحمن وجود دارد :

رسول اکرم (ص): «هر کس این سوره را بنویسد و به همراه خود داشته باشد، خداوند هر کار سختی را برای او آسان می‌کند.»

امام جعفر صادق (ع): «از قرائت سوره الرحمن و عمل به آن غافل نباشید، زیرا این سوره در دل منافقان استقرار نمی‌یابد.

در روز قیامت خداوند این سوره را به شکل انسانی در بهترین شکل و خوش‌ترین بو وارد می‌کند تا اینکه در جایگاهی که نزدیکتر از آن وجود ندارد، نزد خداوند می‌ایستد.

آنگاه خداوند می‌پرسد چه کسی در دنیا همواره تو را قرائت می‌کرد؟ سوره الرحمن در جواب می‌گوید، ای پروردگارم فلان و فلان. پس از آن چهره ایشان سفید و نورانی می‌شود.

خداوند به این گروه می‌فرماید هر کس را که دوست دارید شفاعت کنید. آنگاه خداوند می‌فرماید به بهشت وارد شوید و هرجایی که دوست دارید سکونت گزینید.»

امام صادق (ع): «هر کس در عصرها، سوره‌های «الرحمن و حشر» را تلاوت کند، خداوند فرشته‌ای را مأمور می‌نماید که تا صبح از خانه‌اش محافظت کند»

منبع : مجله ستاره

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *