جدول ساعات و ایام قمر در عقرب سال98

جدول ساعات و ایام قمر در عقرب سال98

جدول ساعات و ایام قمر در عقرب سال98
جدول ساعات و ایام قمر در عقرب سال98

این مطلب از سایت ملکوتیهاmalakootiha.com  به بررسی پدیده قمر در عقرب به همراه جدول روزها و ساعات دقیق ورود و خروج از قمر درعقرب برای سال 1398 اختصاص دارد.

قبلا مطالبی در مورد قمر در عقرب و چیستی و چگونگی حادث شدن آن بیان گردیده است. یک توضیح اجمالی در این زمینه مجددا ذکر میشود :

در تشریح و توضیح قمر درعقرب باید به اصطلاحاتی مثل دایره البروج و صور فلکی و بروج دوازده گانه توجه داشت. دلیل نحوست قمر در عقرب را بعضا وجود ستاره سرخ قلب العقرب در صورت فلکی عقرب میدانند و این حالت را قدما واقعه ای شوم میدانسته اند.

زمانی که کره ماه (قمر) برابر صورت فلکی عقرب قرار گیرد میگوییم که قمر در عقرب است و این البته برای محاسبات ما زمینی هاست.

برجهای صورتهای فلکی نیز دوازده است که عبارتند از:

حمل، ثور، جوزاء، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو، حوت.

قمر در عقرب میتواند به دو عنوان تعبیر شود :

۱- قمر در صورت فلکی عقرب

۲- قمر در برج عقرب

پدیده قمر در عقرب با چشم غیر مسلح قابل رویت نیست (البته کسانی که با صور بروج آشنایی دارند ، در زمان شب از طریق فاصله میان ماه و صورت عقرب میتوانند زمان قمر در عقرب را متوجه شوند) و مقصود از قمر در عقرب هم این است که در یک ماه قمری ، قمر زمین یک دور کامل بدور آن میگردد و طبعا در هر ماه قمری یکبار از برج عقرب میگذرد  .

بیشتر بخوانید  دعای رفع درد کمر ، دعای کمر درد

جدول ساعات و ایام قمر در عقرب برای سال 1398 هجری شمسی در زیر آورده شده است :

 

جدول ساعات و ایام قمر در عقرب سال98
جدول ساعات و ایام قمر در عقرب سال98

 

 

جدول تفصیلی ایام قمر در عقرب سال 98, روزهای قمر در عقرب 98, قمر در عقرب یعنی چه , کل ایام قمر در عقرب سال 98, شمارش و محاسبات قمر در عقرب 98, تقویم قمر در عقرب 98

قمر در عقرب سال 98– ایام قمر در عقرب  , قمر در عقرب چیست , روزهای قمر در عقرب  , معنی قمر در عقرب , روزهای قمر در عقرب 98, قمر در عقرب 98, قمر در عقرب یعنی چه , مفهوم قمر در عقرب , جدول قمر در عقرب 98, جدول روزهای قمر در عقرب 98, روزهای نحس سال 98, قمر در عقرب برای 1398, تقویم قمر در عقرب 98,

جدول و محاسبه ایام قمر در عقرب سال 98, روزهای قمر در عقرب سال98 , قمر در عقرب سال 98 جدول , ایام قمر در عقرب 98 بهمراه جدول , جدول روزهای قمر در عقرب 98  ,  قمر در عقرب 98 و جدول تفصیلی , جدول ملکوتیها برای روزهای قمر در عقرب سال 98 , محاسبه روزهای قمر در عقرب 98 , محاسبه روزهای قمر در عقرب 98 , ساعات قمر در عقرب سال 98 , روزها و ساعات نحس 98, روزهای نحس قمر در عقرب 1398 , قمر در عقرب 98 ایام   , روز و ساعت قمر در عقرب 1398 , قمر در عقرب چیست , معنی قمر در عقرب , نحوست قمر در عقرب , قمر در عقرب برای سال 98 , جدول قمر در عقرب برای سال 98

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *