تقویم روزهای قمر در عقرب سال 1401,جدول ایام قمر در عقرب سال 1401

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تقویم روزهای قمر در عقرب سال 1401,جدول ایام قمر در عقرب سال 1401 را قرار دادیم . تقویم کامل و دقیق ایام و روزهای قمر در عقرب 12 ماه سال 1401 هجری شمسی را گردآوری کردیم . ازدواج و مسافرت و خرید خانه جدید و افتتاح کسب و کار و برخی کارهای دیگر در ایام قمر در عقرب توصیه نشده است چه را که نحسی دارد . سایت ملکوتی ها …

,روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۰ شهریور,روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۰ آبان ماه,ایام قمر در عقرب ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب فروردین ۱۴۰۰,جدول روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب اردیبهشت ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب تیرماه ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۰ شمسی,روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۰ سال ۹۹,روزهای قمر در عقرب,روزهای قمر در عقرب آذر ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۱,روزهای قمر در عقرب 1400,روزهای قمر در عقرب آبان ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۰هجری شمسی,روزهای قمر در عقرب سال 1401,روزهای قمر در عقرب اسفند ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب ماه آذر ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۱,روزهای قمر در عقرب اردیبهشت ۱۴۰۱,ایام قمر در عقرب 1401,جدول روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۱,روزهای قمر در عقرب آبان 1400,روزهای قمر در عقرب آذر 1400,روزهای قمر در عقرب فروردین 1400,روزهای قمر در عقرب تیر 1400,روزهای قمر در عقرب سال 1400 هجری شمسی,تاریخ روزهای قمر در عقرب 1400,روزهاي قمر در عقرب سال 1400,ایام قمر در عقرب خرداد 1400,ایام قمر در عقرب تیرماه 1400,روزهای قمر در عقرب مهر ماه ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب مهر ماه سال ۱۴۰۰

تقویم روزهای قمر در عقرب سال 1401,جدول ایام قمر در عقرب سال 1401

فهرست روزهای قمر در عقرب سال 1401,تاریخ قمر در عقرب سال 1401,قمر در عقرب فروردین سال 1401,روز قمر در عقرب اردیبهشت سال 1401,روز قمر در عقرب خرداد سال 1401,روز قمر در عقرب تیر ماه سال 1401,روز قمر در عقرب مرداد ماه سال 1401

تقویم روزهای قمر در عقرب سال 1401,جدول ایام قمر در عقرب سال 1401

روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۰ :

قمر در عقرب چیست:

قمر در عقرب به این معنا است که برای ساکنین زمین ، کره ماه برابر صورت فلکى عقرب‌‌ واقع شده است ، ماه (قمر) در طول یک سال قمری ، که حدود ۲۹٫۵ روز است ، یکبار به طور کامل دور زمین می چرخد! که به دوازده قسمت تقسیم شده و برج هایی نیز برای هر یک از این دوازده صورت فلکی انتخاب شده ؛ حمل، ثور، جوزاء، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، حوت، دلو، جدی .
عقرب یکی از بروج دوازدگانه آسمان است که بر منطقه البروج قرار دارد . منطقة البروج نواری ست که خورشید، ماه و سیارات از دید ناظر زمینی از آن عبور می کنند. و دایره میانی آن (دایرة البروج) سیر حرکت ظاهری سالانه خورشید است.

عقرب هشتمین برج از بین این بروج است. و قمر در عقرب یعنی زمانی که ماه در برج یا صورت عقرب قرار دارد.

جدول روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۱ منتشر شد در زیر بطور کامل روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۱ از ساعت شروع تا خروج از قمر در عقرب را ببینید

ساعت شروع و پایان قمر در عقرب ۱۴۰۱ از فروردین تا اسفند

▪️یک‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱:

*شروع قمر در عقرب از ساعت ۱۹
*خروج روز سه‌شنبه ۳ فروردین ساعت ۲۲ شب قمر از عقرب

▪️یک‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱:

*شروع قمر در عقرب ساعت ۴ بامداد قمر

*خروج: سه‌شنبه ۳۰ فروردین ساعت ۶ بامداد

▪️شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱:

*شروع قمر درعقرب ساعت ۱۴ روز دوشنبه
*خروج ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۵

▪️روز جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱:

*شروع قمر درعقرب در ساعت ۲ صبح روز دوشنبه

*خروج ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

▪️روز جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱:

*شروع قمر در عقرب ساعت ۹ صبح
*خروج ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۸ تیر

▪️روز پنجشنبه ۱۳مرداد ۱۴۰۱:

شروع قمر در عقرب ساعت ۱۵

خروج ساعت ۲۰ شب روز شنبه ۱۵ مرداد

▪️چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱:

شروع ساعت ۲۱ شب قمر داخل عقرب

خروج جمعه ۱۱ شهریور ساعت ۲ صبح

▪️روز چهارشنبه ۶ مهر

شروع قمر در عقرب ساعت ۳ بامداد

خروج ساعت ۸ صبح روز جمعه ۸ مهر ۱۴۰۱

▪️روز سه‌شنبه ۳ آبان
شروع قمر در عقرب ساعت ۱۱ صبح

خروج قمر پنج‌شنبه ۵ آبان‌ماه ساعت ۱۴

▪️روز دوشنبه ۳۰ آبان‌ ۱۴۰۱

شروع قمر در عقرب ساعت ۲۱ شب
خروج نیمه‌شب روز چهارشنبه ۲ آذرماه

▪️روز دوشنبه ۲۸ آذرماه

شروع قمر در عقرب ساعت ۷ صبح
خروج ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه ۳۰ آذر

▪️روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌ ۱۴۰۱

شروع قمر در عقرب ساعت ۱۶
خروج سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ساعت ۲۱

▪️روز شنبه ۲۲ بهمن

شروع قمر در عقرب ساعت ۲۰
خروج سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۵ بامداد

▪️روز شنبه ۲۰ اسفند

بر اساس روایات و نیز علم نجوم و اخترشناسی ؛ خواندن عقد ازدواج ،مسافرت ،اقدام برای بچه دار شدن (انعقاد نطفه) ،افتتاح کار و کسب و تجارت ،حجامت ،تعیین و تغییر نام ، گذاشتن سنگ بنای کارهای مهم و بطور کلی انجام هر یک از کارهای اساسی در روزهای نحس و قمر در عقرب هم از نظر علماء دینی و هم از نظر منجّمین توصیه نمیگردد بلکه علما فتوی به کراهت اعمال بالا در ایام قمر در عقرب داده اند .

فرق قمر در عقرب برج عقرب با صورت فلکی عقرب

در حدود ۳۰۰۰ سال پیش مفهوم برج فلکی و صورت فلکی تقریبا یکسان بود یعنی هر برجی بنام صورت فلکی که در مجاورت آن قرار داشت نامگذاری شده بود.

اما امروزه بعلت حرکت تقدیمی زمین و جابجایی نقطه اعتدال بهاری در طی قرون متمادی، هر یک از برجها به اندازه تقریبا یک برج به عقب جابجا شده اند و دیگر نام برج فلکی با نام صورت فلکی درون آن مطابقت ندارد. از این رو بین علما اختلاف نظر است که آیا مراد از قمر در عقرب که منجمین گذشته بکار می بردند همان برج عقرب یعنی هشتمین برج بعد از نقطه اعتدال بهاری است یا منظور صورت فلکی عقرب است که ستارگان آن در آسمان پیداست؟
در این بین نظر علامه حسن زاده آملی که در زمان ما متبحر در علم هیئت و استاد این فن می باشند این است که نظر موثق تر در این مورد همان صورت فلکی است و دلائل قانع کننده ای برای آن ذکر می کنند.
اما در عین حال ایشان اینکه در هر دو مورد یعنی هم برج و هم صورت فلکی از مسافرت و ازدواج اجتناب شود را مطابق با احتیاط می دانند.

نحوه محاسبه روزهای قمر در عقرب

برای محاسبه راحت قمر در عقرب روزی که در آن قرار دارید به روش زیر محاسبه کنید:

مثلا امروز ۲ مهر مصادف با ۱۵ شوال است.

**یک واحد به روزها اضافه کنید (۳ مهر و ۱۶ شوال)

**روز قمری را در عدد ۱۲/۲ ضرب کنید (۱۹۵/۲) و حاصل را با روز شمسی جمع کنید (۱۹۸/۲)

**عدد به دست آمده را بر عدد ۳۰ تقسیم کنید (۶/۶۱)

**عدد را با عدد ماه شمسی (در این مثال ماه مهر که هفتمین ماه شمسی است) جمع کنید (۱۳/۶۱)

** اگر عدد به دست آمده بیش از عدد ۱۲ بود عدد ۱۲ را از آن کم کنید (۱/۶۱)

عدد به دست آمده تعیین کننده موضع ماه در برج های دوازده گانه است. اگر این عدد برابر ۸ بود نشان دهنده آن است که زمان قمر در عقرب است.

منظور از صوری فلکی عقرب چیست

پدیده قمر در عقرب یک پدیده نجومی است که باید از کارهای مهم و اساسی از جمله ازدواج، بنای خانه، مسافرت و… پرهیز کرد یا در صورت انجام باید صدقه پرداخت کرد.

این پدیده نجومی در تقویم نجومی از زمینه صورت فلکی عقرب (کژدم) یا از امتداد برج فلکی عقرب است که هر ماه قمری یک بار رخ می‌دهد و معمولاً دو تا سه روز طول می‌کشد. برجهای صورتهای فلکی دوازده گانه است که عبارتند از:حمل، ثور، جوزاء، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو، حوت.

انجام اعمال و کارهای زیر مکروه است که عبارتند از:

عقد نکاح

مسافرت

اقدام برای بچه دار شدن (انعقاد نطفه)

خواندن عقد ازدواج

افتتاح کسب و کار و تجارت

تعیین و تغییر نام

گذاشتن سنگ بنای کار‌های مهم

حجامت

شروع کاری برای اولین

برای دانلود در سایز بزرگ و کیفیت بالا کلیلک کنید …

,قمر در عقرب,قمر در عقرب ۱۴۰۰,قمر در عقرب چیست,قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,قمر در عقرب ۱۴۰۰ دقیق,قمر در عقرب به انگلیسی,قمر در عقرب کا مطلب,قمر در عقرب ۱۴۰۱,قمر در عقرب 2022,قمر در عقرب 2021,قمر در عقرب ۱۴۰۰ چه روزهایی است,قمر در عقرب ۱۴۰۰ هدانا,قمر در عقرب ۱۴۰۰ شهریور,قمر در عقرب ۱۴۰۰ رهبری,قمر در عقرب ۱۴۰۰ کی است,قمر در عقرب ۱۴۰۰ یعنی چه,قمر در عقرب ۱۴۰۰ تبیان,قمر در عقرب ۱۴۰۰ دی ماه,قمر در عقرب چیست ۹۹,قمر در عقرب چیست نی نی سایت,قمر در عقرب چیست 99,قمر در عقرب چیست و چه زمانی است,قمر در عقرب چیست 1400,روزهای قمر در عقرب چیست,طالع قمر در عقرب چیست,شب قمر در عقرب چیست,معنی قمر در عقرب چیست,قمر در عقرب سال ۱۴۰۰فروردین,قمر در عقرب سال ۱۴۰۰ ابان,قمر در عقرب سال ۱۴۰۰ خرداد,روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,جدول قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,تقویم قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۰ شمسی,اوقات قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,روز قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,تاریخ دقیق قمر در عقرب ۱۴۰۰,زمان دقیق قمر در عقرب ۱۴۰۰,روزهای دقیق قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,جدول دقیق روزهای قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,تقویم دقیق قمر در عقرب ۱۴۰۰,جدول دقیق قمر در عقرب ۱۴۰۰,دقیق ترین تقویم قمر در عقرب ۱۴۰۰,جدول دقیق قمر در عقرب سال ۱۴۰۰,قمر در عقرب 1401,روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۱,قمر در عقرب سال ۱۴۰۱,قمر در عقرب اردیبهشت ۱۴۰۱,قمر در عقرب سال 1401,تقویم قمر در عقرب 1401,قمر در عقرب فروردین ۱۴۰۱,تاریخ قمر در عقرب ۱۴۰۱,جدول قمر در عقرب ۱۴۰۱

بیشتر بخوانید  قمر در عقرب چیست ، روزهای قمر در عقرب سال ۹۳

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *