تعبیر خواب سیرک و رفتن به سیرک و دیدن دلقک و حیوانات سیرک در خواب

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com تعبیر خواب سیرک و رفتن به سیرک و دیدن دلقک و حیوانات سیرک در خواب را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب سیرک و رفتن و دیدن و تماشا کردن سیرک و دیدن دلقک در سیرک و دیدن چادر و خیمه شب بازی در سیرک و خریدن بلیط سیرک و شعبده بازی در سیرک و دیدن شیر و اسب و خرس و سگ و گربه در سیرک هستید این مطلب از سایت ملکوتی ها را حتما ببینید که کاملترین تعبیر خواب سیرک را گردآوری کردیم …

 

تعبیر خواب سیرک و رفتن به سیرک و دیدن دلقک و حیوانات سیرک در خواب

تعبیر خواب دیدن دلقک در سیرک,تعبیر خواب سیرک حیوانات,تعبیر خواب شیر و ببر در سیرک,تعبیر خواب خریدن بلیط سیرک,تعبیر خواب چادر و خیمه در سیرک,تعبیر خواب تماشا و دیدن سیرک,معنی و مفهوم سیرک در خواب و رویا

تعبیر خواب سیرک و رفتن به سیرک و دیدن دلقک و حیوانات سیرک در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

امروز سیرک یک موضوع مهجور و متروک است .

در مشرق زمین و در کشورهای آسیائی اصولا سیرک نبوده و نیست . گه گاه یک دسته از بندبازان و بازیگران همراه چند دلقک و معدودی حیوان رنجور و گرسنه به این قسمت از جهان می آمدند و به نام سیرک چند شب مردم را سرگرم و سرکیسه می کردند و به راه خود ادامه می دادند و می رفتند .

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب زن حامله و باردار - تعبیر حاملگی و بارداری دیگران در خواب

تا آنجا که من به خاطر دارم در ایران شاید پنج بار سیرک آمده باشد ولی در کشورهای اروپائی و امریکایی سیرک بسیار متداول بوده و روزگاری سیرک بازان از شهرت و اعتبار و درآمد خوبی برخوردار بودند .

اینک در اروپا و امریکا نیز سیرک وجود ندارد و اگر هم باشد زیاد مطرح و محل اعتنا نیست زیرا تلویزیون جای آن را گرفته و مردم جهان را از دیدن سیرک بی نیاز کرده است .

تلویزیون به خیلی از چیزها نقطه پایان نهاد از جمله به سیرک به طوری که نسل جوان مغرب زمین نه تنها به سیرک توجه و اعتنای زیادی ندارد بلکه بسیاری از آنها در عهد شکوفایی تلویزیون به دنیا آمده اند و اصولا سیرک و سیرک بازان را ندیده اند .

پس اینکه یک ایرانی ، سیرک در خواب ببیند بعید التصور است .

سیرک بازان به ظاهر مردمی خوشحال و خوشبخت هستند اما در حقیقت با مردم دیگر فرق ندارند چه بسا بدبخت تر هستند .

ضمنا سیرک بازان هر جا که وارد شوند برای مردم آنجا بیگانه اند و با همه صمیمیت و آشنایی که تظاهر می کنند هم خودشان احساس بیگانگی می کنند و هم مردم نمی توانند آنها را به عنوان همشهری بپذیرند .

با توجه به این مسائل چنانچه در خواب سیرک ببینیم نشان آن است که با مردمی بیگانه و مسائلی تفنن آمیز رو به رو می شویم .

ذهن ما از اشتغالات غیر ضروری و غیر مفید خبر می دهد و مردمی که می آیند و نمی مانند و می گذرند .

دیدن سیرک در خواب فریب زندگی است .

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب مبل و خریدن مبل خانه و چیدمان مبل و نشستن روی مبل

کلیه گول زنک های زندگی روزمره ما ممکن است در خواب به صورت سیرک ظاهر شوند و مردم بیگانه ای که فقط به گرفتن علاقه و عادت دارند نه دادن و سود رسانیدن .

زندگی ما پر است از گول زنک ها . یک بچه را یک جغجغه خوشحال می کند و گول می زند و ما را یک خانه یا یک اتومبیل پر زرق و برق پس نفس مسئله فرق نمی کند نوع گول زنک متفاوت می شود .

همه این گول زنک ها به صورت سیرک در خواب های ما نقش می پذیرند و کسی که در خواب سیرک ببیند با توجه به نوع زندگی خودش می تواند تشخیص دهد که بسته کدامین گول زنک خواهد شد .

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *