دعای درخواست فرزند صالح,آیه مجرب طلب فرزند خوب و صالح

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای درخواست فرزند صالح,آیه مجرب طلب فرزند خوب و صالح را قرار دادیم . ذکر و دعای سریع الاجابه و مجرب برای درخواست و طلب فرزند صالح از خداوند به همراه مجموعه ای از آیه های قرآنی سریع الاجابه و مجرب برای درخواست فرزندان صالح و شایسته و خوب از درگاه خداوند تبارک و تعالی …

دعاهای فرزند صالح,دعای برای فرزند صالح,دعای طلب فرزند صالح,دعای برای فرزند صالح داشتن,دعای درخواست فرزند صالح,دعا برای فرزند صالح دار شدن,دعا برای فرزند صالح و زیبا,دعا برای فرزند صالح شدن,فرزند صالح انقلاب,فرزند صالح انقلاب فارسی هفتم,فرزند صالح در جدول,فرزند صالح گلی از گلهای بهشت است,فرزند صالح افتخاری برای پدر و مادر است به عربی,فرزند صالح یعنی چه,فرزند صالح گلی از گلهای بهشت است از کیست,فرزند صالح در حل جدول

دعای درخواست فرزند صالح,آیه مجرب طلب فرزند خوب و صالح

دعای فرزند صالح,دعای طلب فرزند صالح,آیات قرانی برای فرزند صالح

دعای درخواست فرزند صالح,آیه مجرب طلب فرزند خوب و صالح

دعای اول

« هُنالِکَ دَعا زَکَرِيَّا رَبَّهُ قالَ رَبِّ هَبْ لي مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً إِنَّکَ سَميعُ الدُّعاءِ »

در آنجا بود که زکریا ، ( با مشاهده آن همه شایستگی در مریم ، ) پروردگار خویش را خواند و عرض کرد: «خداوندا! از طرف خود ، فرزند پاکیزه ای ( نیز ) به من عطا فرما ، که تو دعا را می شنوی!»

سوره آل عمران ، آیه ۳۸

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای مجرب صالح شدن فرزند و مطیع و سر به راه شدن فرزند

دعای دوم

« رَبِّ هَبْ لي مِنَ الصَّالِحينَ »

پروردگارا! به من از صالحان [ فرزندان صالح ] ببخش!»

سوره صافات ، آیه ۱۰۰

دعای سوم

« رَبِّ اجْعَلْني مُقيمَ الصَّلاةِ وَ مِنْ ذُرِّيَّتي رَبَّنا وَ تَقَبَّلْ دُعاءِ »

پروردگارا: مرا برپا کننده نماز قرار ده ، و از فرزندانم ( نیز چنین فرما ) ، پروردگارا: دعای مرا بپذیر!

سوره ابراهیم ، آیه ۴۰

دعای چهارم

« وَ إِذْ قالَ إِبْراهيمُ رَبِّ اجْعَلْ هَذَا الْبَلَدَ آمِناً وَ اجْنُبْني وَ بَنِيَّ أَنْ نَعْبُدَ الْأَصْنامَ »

( به یاد آورید ) زمانی را که ابراهیم گفت: «پروردگارا! این شهر [ مکّه ] را شهر امنی قرار ده! و من و فرزندانم را از پرستش بتها دور نگاه دار!

سوره ابراهیم ، آیه ۳۵

دعای پنجم

« رَبِّ إِنَّهُنَّ أَضْلَلْنَ کَثيراً مِنَ النَّاسِ فَمَنْ تَبِعَني فَإِنَّهُ مِنِّي وَ مَنْ عَصاني فَإِنَّکَ غَفُورٌ رَحيمٌ »

پروردگارا! آنها [ بتها ] بسیاری از مردم را گمراه ساختند! هر کس از من پیروی کند از من است و هر کس نافرمانی من کند ، تو بخشنده و مهربانی!

سوره ابراهیم ، آیه ۳۶

دعای ششم و هفتم

« رَبَّنَا إِنِّي أَسْكَنْتُ مِنْ ذُرِّيَّتِي بِوَادٍ غَيْرِ ذِي زَرْعٍ عِنْدَ بَيْتِكَ الْمُحَرَّمِ رَبَّنَا لِيُقِيمُوا الصَّلَاةَ فَاجْعَلْ أَفْئِدَةً مِنَ النَّاسِ تَهْوِي إِلَيْهِمْ وَارْزُقْهُمْ مِنَ الثَّمَرَاتِ لَعَلَّهُمْ يَشْكُرُونَ »

پروردگارا! من بعضی از فرزندانم را در سرزمین بی‌آب و علفی، در کنار خانه‌ای که حرم توست، ساکن ساختم تا نماز را برپا دارند؛ تو دلهای گروهی از مردم را متوجّه آنها ساز؛ و از ثمرات به آنها روزی ده؛ شاید آنان شکر تو را بجای آورند!

سوره ابراهیم ، آیه ۳۷

بیشتر بخوانید  دعای قوی بچه دار شدن برای بچه دار شدن زن نازا قوی و تضمینی

دعای هشتم

« وَ إِذِ ابْتَلي إِبْراهيمَ رَبُّهُ بِکَلِماتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قالَ إِنِّي جاعِلُکَ لِلنَّاسِ إِماماً قالَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتي قالَ لا يَنالُ عَهْدِي الظَّالِمينَ »

(به خاطر آورید) هنگامی که خداوند، ابراهیم را با وسایل گوناگونی آزمود. و او به خوبی از عهده این آزمایشها برآمد. خداوند به او فرمود: «من تو را امام و پیشوای مردم قرار دادم!» ابراهیم عرض کرد: «از دودمان من (نیز امامانی قرار بده!)» خداوند فرمود: «پیمان من، به ستمکاران نمی‌رسد! (و تنها آن دسته از فرزندان تو که پاک و معصوم باشند، شایسته این مقامند)».

سوره بقره ، آیه ۱۲۴

دعای نهم

« وَ اجْعَلْ لي لِسانَ صِدْقٍ فِي الْآخِرينَ »

و برای من در میان امّتهای آینده ، زبان صدق ( و ذکر خیری ) قرار ده!

سوره شعراء ، آیه ۸۴

دعای دهم

« قالَ رَبِّ إِنِّي وَهَنَ الْعَظْمُ مِنِّي وَ اشْتَعَلَ الرَّأْسُ شَيْباً وَ لَمْ أَکُنْ بِدُعائِکَ رَبِّ شَقِيًّا » (۴)

« وَ إِنِّي خِفْتُ الْمَوالِيَ مِنْ وَرائي وَ کانَتِ امْرَأَتي عاقِراً فَهَبْ لي مِنْ لَدُنْکَ وَلِيًّا » (۵)

گفت: «پروردگارا! استخوانم سست شده و شعله پیری تمام سرم را فراگرفته و من هرگز در دعای تو ، از اجابت محروم نبوده ام! (۴)

و من از بستگانم بعد از خودم بیمناکم ( که حق پاسداری از آیین تو را نگاه ندارند ) ! و ( از طرفی ) همسرم نازا و عقیم است تو از نزد خود جانشینی به من ببخش … (۵)

سوره مریم ، آیات ۴ و ۵

دعای یازدهم

« وَ الَّذينَ يَقُولُونَ رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّيَّاتِنا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقينَ إِماماً »

و کسانی که می گویند: «پروردگارا! از همسران و فرزندانمان مایه روشنی چشم ما قرار ده ، و ما را برای پرهیزگاران پیشوا گردان!»

بیشتر بخوانید  دعای افزایش مال و ثروت و روزی و داشتن فرزندان صالح از پیامبر اکرم (ص)

سوره فرقان ، آیه ۷۴

دعای دوازدهم

« رَبَّنا وَ اجْعَلْنا مُسْلِمَيْنِ لَکَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتِنا أُمَّةً مُسْلِمَةً لَکَ وَ أَرِنا مَناسِکَنا وَ تُبْ عَلَيْنا إِنَّکَ أَنْتَ التَّوَّابُ الرَّحيمُ »

پروردگارا! ما را تسلیم فرمان خود قرار ده! و از دودمان ما ، امتی که تسلیم فرمانت باشند ، به وجود آور! و طرز عبادتمان را به ما نشان ده و توبه ما را بپذیر ، که تو توبه پذیر و مهربانی!

سوره بقره ، آیه ۱۲۸

برگرفته از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *