اوراد و اذکار مجرب عرفانی عارفان,ذکرهای شگفت انگیز عارفان

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com اوراد و اذکار مجرب عرفانی عارفان,ذکرهای شگفت انگیز عارفان را قرار دادیم . مجموعه ای از ادعیه و اوراد و ذکرهای شگفت انگیز و عرفانی و مجرب از عارفان و عالمان بزرگ برای امورات مختلف از جمله دیدن پیامبر و امامان در خواب و دیدن ارواح صالحه در خواب و سیر و سلوک معنوی در خواب در سایت ملکوتی ها …

,اذکار عارفان,اذکار شگفت انگیز عارفان,کتاب اذکار شگفت انگیز عارفان,کتاب ذکرهای شگفت انگیز عارفان,ذکرهای شگفت عارفان,ذکرهای شگفت عارفان Pdf,ذکرهای شگفت عارفان ۱,ذکرهای شگفت عارفان ۲,ذکرهای شگفت عارفان 2,ذکرهای شگفت انگیز,کتاب ذکرهای شگفت عارفان,دانلود کتاب ذکرهای شگفت عارفان 2 Pdf,خرید کتاب ذکرهای شگفت عارفان,دانلود کتاب ذکرهای شگفت عارفان 2,ذکرهای شگفت انگیز عارفان,ذکرهای شگفت انگیز ایت الله بهجت,ذکرهای شگفت انگیز معصومین,ذکر شگفت انگیز نی نی سایت,کانال ذکرهای شگفت انگیز,ذکری شگفت انگیز از بهجت,ذکر شگفت انگیز,کتاب ذکرهای شگفت انگیز عارفان,عکس ذکرهای شگفت انگیز,Pdf کتاب ذکرهای شگفت عارفان,دانلود کتاب ذکرهای شگفت انگیز عارفان Pdf,ذکری شگفت انگیز از آیت الله بهجت از عالم غیب,ذکرهای شگفت معصومین

اوراد و اذکار مجرب عرفانی عارفان,ذکرهای شگفت انگیز عارفان

اذکار و ادعیه و اوراد,اوراد شگفت انگیز عارفان,اذکار عارفان,اذکار مجرب عارفان,اذکار و ادعیه و اوراد مجرب,دعاهای مجرب عارفان,اذکار عرفانی عالمان,اذکار و اوراد دیدن پیامبر در خواب,ذکر شگفت انگیز برای دیدن امام زمان

اوراد و اذکار مجرب عرفانی عارفان,ذکرهای شگفت انگیز عارفان

دیدن ارواح صالحه :

برای دیدن ارواح صالحه در خواب زیاد خواندن سوره شریف یس سفارش شده است .

منبع :باران معرفت ، سید مصطفی علوی ، ص 267

سیر معنوی در خواب:

جهت سیر معنوی در خواب با وضو و اخلاص ، 66 مرتبه آیه ی نور ( سوره نور آیه ی 35 ) خوانده شود ، مفید به فایده است .

منبع : باران معرفت ، سید مصطفی علوی ، ص 189

نشان دادن آینده در خواب یا بیداری :

خواندن سوره ی قدر در شب های رمضان ، شبی 1000 مرتبه خوب است و اگر کسی از شب اول ماه رمضان تا شب بیست و سوم ، هر شب هزار مرتبه بخواند ، در خواب یا بیداری ، اینده ی آن مس را به او نشان دهند .

منبع : روح و ریحان ، سید علی اکبر صداقت ، ص 78

بیشتر بخوانید  دعای قوی باردار شدن زن نازا - دعای مجرب بچه دار شدن زن عقیم

دیدن چهارده معصوم :

حجة الاسلام و المسلمین حاج آقای شوشتری می فرمودند : من ذکر یونسیه را یک سال با اذن استادم حاج شیخ ذبیح الله قوچانی ادامه دادم و بعد از یک سال ، در خواب چهارده معصوم را دیدم ، در حالی که کسی را راه نمی دادند ؛ و آن بزرگواران در یک اتاق تشریف داشتند ؛ و من آن ها را پشت دیدوار می دیدم . یک سال ذکر یونسیه گفتن ، محصولش شد دیدن چهارده معصوم ، آن هم از پشت در ، تازه اجازه ورود هم به من ندادند .

صبح که شد ، آمدم خدمت مرحوم شیخ ذبیح الله قوچانی ، وقتی این دفعه در زدم ، استاد فرمود : بفرمایید ! در را که باز کردم ، دیدم چشمانش اشک آلود است . معلوم بود در حال مناجات بودند .

بعد از جواب سلام ، بلافاصله فرمودند : بله آقا جان ، راه نمی دهند . بله آقا جان ، راه نمی دهند . به این آسانی ما را راه نمی دهند .

منبع : پرهای صداقت ، محمد علی لک علی آبادی ، ص 198

رویت پیامبر در خواب :

از آقای سید عبدالکریم کشمیری مسموع شده است که برای رویت پیامبر در عالم رویا ، شب جمعه در مجلس واحد ، موقع خوابیدن ، هزار مرتبه این ذکر گفته شود .

«اللهم صَلِّ عَلی جِبرئیل وَ کُلِّ مَلَک اللهم صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ نَبِی اللهم صَلِّ عَلَی کُلۀِ وَصِی »

منبع : هزار و یک تحفه ، سید علی اکبر صداقت ، ص419

رمز دیدن پیامبر در خواب :

در کتاب « جذب القلوب » نوشته عبدالحق دهلوی آمده است که یک راه برای دیدن پیغمبر درخواب ، صلوات مدوام بر آن حضرت است با طهارت و به این نحو :

« اللهم صل علی محمد و آله و سلم کَما تُحبُّ تَرضی »

منبع : دارالسلام ، ج 3 ، ص7

دیدن مرده در خواب :

علامه کبیر ، سید حسن لواسانی گفت :

هر که شب ، سوره های حدید ، حشر ، صف ، جمعه ، تغابن و اعلی را بخواند ، درخواب مرده ای را می خواهد ، می بیند .

منبع : تحفه رضوی ، سید محمد رضی رضوی ، ص 197

بیشتر بخوانید  خواص ذکر الله الصمد برای طی الارض به همراه دستورالعمل گفتن ذکر

دیدن پیامبر در خواب :

مرحوم آقای حاج سید مرتضی کشمیری نقل فرمودند :

در سفری به مشهد مقدس رضوی ، وارد بر یکی از علماء آن شهر شدم . شبی پس از رفتن آن آقا به اندرون منزل ، شعله ی چراغی را که نزدم بود ، کم کردم ؛ و به استراحت پرداختم . همین که چشمم گرم شد ، دیدم عده ای با لباسهای عجیب و غریب وارد اطاق شدند . برخاسته ، شعله ی چراغ را زیاد کردم ، ولی کسی را نیافتم . مقداری ذکر گفتم و استراحت نمودم . قصه تکرار شد . مجدداً بلند شدم . کسی را ندیدم . مقداری دعا خواندم و خوابیدم . رفته رفته کار بالا گرفت . به طوری که دیدم عده ای با لباسهای سرخ وارد شدند و به لهو و لعب پرداختند . برای چندمین بار برخاستم . متوسل به حضرت رضا علیه السلام شدم و از وضع بدم شکایت کردم . ناگهان مثل این که کسی با دست به پهلویم بزند ، گفت آیة الکرسی بخوان ! متوجه شدم خیلی چیزها خواندم ، اما آیةالکرسی قرائت نکردم . به محض این که آن آیات شریفه را خواندم ، در امان قرار گرفتم و خواب مرا ربود . یک وقت بیدار شدم که موذن آستانه ی مقدسه به گفتن مقدمات اذان مشغول بود .

منبع : داستانهای جالب ، سید حسن صفحی ، ص 32

دیدن پیامبر در خواب :

علامه شیخ محمد تقی اصفهانی نوشته بود ، هرکه می خواهد پیامبر خدا را در خواب ببیند ، باید تا چهل روز به تصفیه ی قلب بپردازد . در اول و آخر شب هزار مرتبه صلوات بفرستد ؛ و پیش از خواب ، چهارده مرتبه آیه ی سوره ی نور رابخواند ، مجرّب است و بارها آن را خوانده ام .

منبع : تحفه رضوی ، سید محمد رضی رضوی ص 197

رویت حضرت امام زمان (عج) (عج) :

ایشان می فرمودند در تهران که بودم شخصی گفت : اگر کسی چهل روز دعای عهد را بخواند ، حتماً حضرت را ملاقات خواهد کرد . من از آن زمان تا به حال چهل سال است که دعای عهد را هر صبح می خوانم ؛ و به شما نیز سفارش می کنم که به این دعا مدوامت کنید ، که اگر ان شالله فردا حضرت تشریف آوردند ، پشیمان نشوید .

منبع : رند عالم سوز ، مجید هوشنگی ( کاظمی )

بیشتر بخوانید  دعای موفقیت در امتحان و قبولی در کنکور و آزمون و مصاحبه عملی

تشرف خدمت حضرت ولی عصر (عج) :

حجت الاسلام و المسلمین آقا سید مرتضی مجتهدی ، اظهار داشتند : ختمی که سبب تشرف خدمت حضرت ولی عصر (عج ) می گردد ، بنابر آن چه حضرت آیت اللهحائری (ره) فرمودند این چنین است که در ماهی که روز اول آن جمعه باشد ، از روز اول تا روز پانزدهم ماه ، هر روز بعد از نماز صبح ، بی آن که با کسی تکلم کند ، دویست و پنجاه و شش مرتبه آیه ی نور را بخواند ، و از روز شانزدهم تا آخر ماه ، هر روز دویست و پنجاه و شش مرتبه ( لا اله الا الله ) گوید ؛ و بنا بر نقل دیگری ، لازم است ختم مذکور را طوری بخواند که قبل از آفتاب تمام شود .

منبع : شرح زندگانی حضرت آیت الله موسس و فرزند برومندشان آیت الله شیخ مرتضی حائری ، سید صادق حسینی یزدی ، ص 170

تشرف به محضر امام زمان(عج) / آیت الله بهجت

شخصی از حضرت آیت الله العظمی بهجت پرسید : این حقیر مشتاق زیارت امام عصر حجه ابن الحسن العسکری(عج) می باشم ، تقاضا دارم که دعا بفرمایید تا به این سعادت نایل شوم ! ایشان جواب دادند : زیاد صلوات بفرستید و آن را به وجود مقدس امام زمان (عج) هدیه کنید !

رویت امام زمان(عج) از آیت الله سید عبدالکریم کشمیری

آیه نور :

اللهُ نُورُ السَّماواتِ وَ الاَرضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشکاۀٍ فِیها مِصباحٌ فِی زُجاجَۀٍ الزُّجاجَۀُ کَاَنَّها کَوکَبٌ دُرِّیٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَۀٍ مُبارَکَۀٍ زَیتُونَۀٍ لا شَرقِیَّۀً وَ لا غَربِیَّۀًَ یَکادُ زَیتُها یُضِی ءُ وَلَو لَم تَمسَسهُ نارٌ نُورٌ عَلی نُورٍ یَهدِی اللهُ لِنُورِهِ مَن یَشاءُ وَ یَضـــرِبُ اللهُ الاَمثالَلِلنّاسِ وَ اللهُ بِکُلِّ شَیءٍ عَلِیمٌ » ( ســـوره نـــــور ، آیه 35 )

بــــرای دیــــــــــدن امـــــام زمان یک اربعین به عدد نور ( 256 مرتبه ) ، بین اذان صبح تا طلـــوع آفتـــاب ، نوع دیگــراز اول ماه تا پانزدهم ،بین الطلـــــوعین به عـــددی خــــــاص و از پانزدهم تا آخر ماه به همان عدد « لااله الا الله » خوانده شود .

منبع : روح و ریحان ، سید علی اکبر صداقت ، ص 83

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *