متن دعای معجزه کبیره حضرت علی برای استجابت دعا و حاجت گرفتن

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com متن دعای معجزه کبیره حضرت علی برای استجابت دعا و حاجت گرفتن را قرار دادیم . دعای معجزه گر و عظیم الشان و سریع الاجابه معجزه کبیر از حضرت امام علی (ع) برای استجابت فوری دعاها و روا شدن حاجات و خواسته ها در سایت ملکوتی ها …

,دعای حضرت علی,دعای حضرت علی در مسجد کوفه,دعای حضرت علی بعد از نماز,دعای حضرت علی قبل از افطار,دعای حضرت علی برای ترس,دعای حضرت علی برای سیاتیک,دعای حضرت علی اکبر,دعای حضرت علی در شب قدر,دعای حضرت علی برای رفع گرفتاری,دعای حضرت علی بعد از نماز صبح,دعای بعد از نماز حضرت علی برای ازدواج,دعای امام علی قبل از افطار,زیارت حضرت علی اکبر در ناحیه مقدسه,زیارت حضرت علی اکبر امام حسین,دعای حاجت حضرت علی اکبر,دعای امام علی در شب قدر صوتی,زیارت حضرت علی در شب قدر صوتی,دعای حضرت علی شب قدر,زیارت امام علی در شب قدر صوتی,زیارت امام علی در شب قدر صوتی فرهمند,متن زیارت حضرت علی در شب قدر,زیارت حضرت علی ع در شب قدر,صوت زیارت امام علی در شب قدر

متن دعای معجزه کبیره حضرت علی برای استجابت دعا و حاجت گرفتن

دعای معجزه گر حضرت علی,دعای حاجت از حضرت علی,دعای استجابت دعا حضرت علی,دعای طلب حاجت حضرت علی,دعای برآورده شدن حاجت حضرت علی

متن دعای معجزه کبیره حضرت علی برای استجابت دعا و حاجت گرفتن

روايت شده :

مردى خدمت حضرت امير المؤمنين عليه السلام شكايت كرد از دير شدن جواب دعايش

حضرت علی فرمود چرا نميخوانى دعاى سريع الأجابه را

پرسيد كه آن كدام دعا است

فرمود بگو:

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ.

خدایا! من از تو درخواست می کنم به نام بزرگ اعظم، اجل اکرم و گرامی‌ات که مخزون و مستور است، آن نامی که نور و حق و برهان روشن است.

الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ.

آن نامی که نور است و با نور و از نور و نور در نور است، و نور است به روی هر نوری، روشنی است بالای هر نوری، نوریست که با او هر تاریکی روشن و شکسته شود. با آن شدتی و هر شیطان سرکشی . هر جبار با عنادی که قرار نگیرد.

عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ.

با آن زمینی پایدار نماند به آن آسمانی و با آن هر خلاف و ترسویی در امان است و با آن جادوی هر جادو گری باطل شود، ظلم و حسد هر حسادت کننده ای به زحمت و سختی افتد.

لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ.

از عظمتش هر خشکی،دریا و مستقل و کشتی پایدار شود تا وقتی که فرشته با آن سخن گوید، پس در این هنگام موج دریا بر او راهی ندارد و آن نام اسم اعظم اجل و نور اکبر تو است.

الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

آن نامی که خود را با آن نام گذاری کردی و بر عرشت قرار گرفتی، روی کنم به سوی تو به وسیله محمد و خاندانش. و از تو درخواست می کنم به خودت و به فرستادگانت میفرستم به حاجت اینکه..

سپس حاجت خود را طلب کنید.

بیشتر بخوانید  دعای حاجت روایی - دعای حضرت علی (ع)

منبع : اصول كافي، محمد بن يعقوب كليني

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *