متن حرز امام صادق با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام صادق

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com متن حرز امام صادق با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام صادق را قرار دادیم . از حرزهای عظیم الشان چهارده معصوم (ع) حرز حضرت امام صادق (ع) می باشد . در ادامه از سایت ملکوتی ها متن کامل حرز امام صادق (ع) به همراه ترجمه فارسی و آداب ئ شرایط و روش نوشتن حرز امام صادق را قرار دادیم …

,حرز امام صادق,حرز الامام صادق,حرز کبیر امام صادق,حرز امام صادق علیه السلام,متن کامل حرز امام صادق,فضیلت حرز امام صادق,فواید حرز امام جعفر صادق,انگشتر حرز امام صادق,حرز الإمام الصادق للحفظ,حرز الامام الصادق للرزق,حرز الامام الصادق عليه السلام,حرز الإمام الصادق كتابة,حرز الإمام الصادق في مهج الدعوات,حرز الامام الصادق للحمى,حرز الامام الصادق مهج الدعوات,حرز الامام الصادق عن الحسد,متن کامل حرز امام جعفر صادق

متن حرز امام صادق با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام صادق

خواص و فضیلت حرز امام صادق,روش نوشتن حرز امام صادق,حرز سریع الاجابه امام صادق,حرز عظیم الشان امام صادق

متن حرز امام صادق با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام صادق

امام جعفر صادق (علیه السلام) ششمین امام شیعیان و هشتمین معصوم می باشد. پدر گرامی آن حضرت، امام محمد باقر (علیه السلام) و مادر ارجمندش ام فروه، دختر قاسم بن محمد بن ابی بکر می باشد. نام شریفش جعفر و لقب معروفش صادق و کنیه اش ابوعبدالله می باشد. معمولا در هر مکتبی یک نفر بعنوان رییس آن مکتب مطرح می گردد. این قانون در مذهب شیعه نیز مستثنا نیست و در مکتب شیعی حضرت امام صادق (علیه السلام) به “رییس مذهب ” شهرت دارد. تولد پر برکت ایشان در سال ۸۳ هجری قمری و مقارن با روز تولد جد بزرگوارشان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در هفدهم ربیع الاول می باشد.

در زمان آن حضرت، زمینه گسترش فرهنگ شیعی از طریق تبلیغ و تربیت و تدریس بسیار مهیا بود تا جائیکه هزاران شاگرد از مکتب آن بزرگوار بهره مند شدند و نشر علوم و معارف شیعی بواسطه آن حضرت و شاگردان ایشان تاثیرات زیادی در حفظ مکتب تشیع داشت.

شهادت آن حضرت در 25 شوال سال 148 هجری قمری، در 65 سالگی، به دستور منصور دوانیقی، خلیفه ستمگر عباسی، به وسیله سمی که به آن بزرگوار خوراندند، در شهر مدینه اتفاق افتاد، و محل دفنش در قبرستان بقیع است.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ يَا خَالِقَ الْخَلْقِ وَ يَا بَاسِطَ الرِّزْقِ وَ يَا فَالِقَ الْحَبِّ وَ يَا بَارِئَ النَّسَمِ وَ مُحْيِيَ الْمَوْتَى وَ مُمِيتَ الْأَحْيَاءِ وَ دَائِمَ الثَّبَاتِ وَ مُخْرِجَ النَّبَاتِ افْعَلْ بِي مَا أَنْتَ أَهْلُهُ وَ لَا تَفْعَلْ بِي مَا أَنَا أَهْلُهُ وَ أَنْتَ‏ أَهْلُ التَّقْوى‏ وَ أَهْلُ الْمَغْفِرَةِ.

ترجمه

بیشتر بخوانید  ذکر و دعای رفع اضطراب و نگرانی و برطرف شدن استرس و دلشوره

ابتدا مى كنم به نام خداى بخشنده مهربان اى خلق كننده خلق كرده شده ها و اى پراكنده كننده روزى و اى شكافنده دانه و اى خلق كننده بندگان و زنده كننده مرده و ميراننده زنده ها و هميشه ثابت و بيرون آورنده روئيده شده. بكن با من چيزى را كه تو اهل آنى و بعمل مياور با من چيزى را كه من اهل آنم و تو اهل نگاه دارى و اهل آمرزشى.

آداب حرز

حرز امام صادق (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امام صادق (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

انجام گرفتن کارها با عنایات خداوند

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *