متن حرز امام کاظم با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام کاظم

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com متن حرز امام کاظم با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام کاظم را قرار دادیم . از حرزهای عظیم الشان چهارده معصوم (ع) حرز امام کاظم (ع) می باشد . در ادامه از سایت ملکوتی ها خواص و فضیلت و آداب و شرایط نوشتن حرز امام کاظم را قرار دادیم …

,حرز امام کاظم,حرز امام کاظم علیه السلام,فواید حرز امام کاظم,حرز امام موسی کاظم علیه السلام,داروی حرز امام کاظم,خرید حرز امام کاظم,نماز حرز امام کاظم,خواص حرز امام موسی کاظم,فواید حرز امام موسی کاظم,حرز حضرت امام هادي عليه السلام,خواص حرز امام هادي

متن حرز امام کاظم با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام کاظم

خواص حرز امام کاظم,آداب نوشتن حرز امام کاظم,دستورالعمل حرز امام کاظم,روش و نحوه نوشتن حرز امام کاظم

متن حرز امام کاظم با معنی و خواص و طریقه نوشتن حرز امام کاظم

امام کاظم (علیه السلام) هفتمین امام شیعیان و نهمین معصوم می باشد. پدر گرامی آن حضرت، امام جعفر صادق (علیه السلام) و مادر ارجمندش حمیده (مصفا) می باشد. نام شریفش موسی و لقب معروفش کاظم و کنیه اش ابوالحسن می باشد. ایشان در صبح یکشنبه ۷ صفر سال ۱۲۸ در روستایی بین مکه و مدینه جهان را به نور وجود خویش منور ساختند. در زمان آن حضرت، زمینه گسترش فرهنگ شیعی از طریق تبلیغ و تربیت و تدریس بسیار مهیا بود تا جائیکه هزاران شاگرد از مکتب آن بزرگوار بهره مند شدند و نشر علوم و معارف شیعی بواسطه آن حضرت و شاگردان ایشان تاثیرات زیادی در حفظ مکتب تشیع داشت.

در زمان آن حضرت، اختناق زیادی برای شیعیان و خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) رخ داد تا جائیکه بسیاری از مردم آرزوی دیدار با امام خویش را هر چند برای یک ساعت در دل می پروراندند زیرا حدود 7 یا 14 سال از عمر مبارک آن حضرت در زندان هارون در بغداد طی شد.

سرانجام در ۲۵رجب سال۱۸۳ هجری قمریبه دستور هارون الرشید آن حضرت را مسموم و به شهادت رساندند. مزار شریف آن حضرت در شهر کاظمین در نزدیکی بغداد پایتخت کشور عراق قرار دارد.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ اللَّهُمَّ أَعْطِنِي الْهُدَى وَ ثَبِّتْنِي عَلَيْهِ وَ احْشُرْنِي عَلَيْهِ آمِناً أَمْنَ مَنْ لَا خَوْفَ عَلَيْهِ وَ لَا حُزْنَ وَ لَا جَزَعَ إِنَّكَ‏ أَهْلُ التَّقْوى‏ وَ أَهْلُ الْمَغْفِرَةِ.

ترجمه

ابتدا مى كنم بنام خداى بخشنده مهربان خداوندا ببخش به من راهنمائى را و ثابت گردان مرا بر آن و زنده گردان مرا بر آن در حالى كه ايمن باشم مثل امنيت كسى كه نباشد ترس براى او، و نباشد اندوهى و نه بى تابى از براى او به درستى كه تو سزاوار پرهيزگارى‏ و سزاوار آمرزشى.

آداب حرز

بیشتر بخوانید  دعای معجزه گر برای جلوگیری از طلاق و افزایش محبت بین زن و شوهر

حرز امام کاظم (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امام کاظم (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

دور شدن غم و اندوه و ترس و جزع از شخص

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *