طلسم مهر و محبت – طلسم تسخیر از فاصله دور

طلسم مهر و محبت – طلسم تسخیر از فاصله دور

طلسم مهر و محبت - طلسم تسخیر از فاصله دور
طلسم مهر و محبت – طلسم تسخیر از فاصله دور

در این پست از سایت ملکوتیها طلسم مهر و محبت – طلسم تسخیر از فاصله دور را قرار داده ایم.با انجام این طلسم در قلب فرد مورد علاقه نفوذ کرده و سبب ایجاد مهر و محبت می گردد. و همچنین فرد مورد علاقه شما با هر فاصله مکانی که باشند تسخیر شما می گردند و ان شاء الله به خواسته خود که جذب فرد مورد علاقه می باشد خواهید رسید.

طلسم مهر و محبت - طلسم تسخیر از فاصله دور
طلسم مهر و محبت – طلسم تسخیر از فاصله دور

طلسم مهر و محبت – طلسم تسخیر از فاصله دور,طلسم محبت و تسخیر قلب از راه دور,طلسم محبت و تسخیر قلب,طلسم محبت و تسخیر قلوب,معشوق طلسم محبت و تسخیر قلب,فلفل سياه طلسم محبت و تسخیر قلب,طلسم محبت شدید بدون بازگشت,طلسم محبت سوزاندنی فوری,طلسم محبت اتشی قوی,طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ,طلسم محبت فوری,طلسم محبت با لباس معشوق,طلسم محبت بین زن و شوهر,طلسم محبت 

 

طلسم مهر و محبت – طلسم تسخیر از فاصله دور

برای خواندن طلسم محبت و تسخیر قلب از راه دور باید ابتدا ۱۴ صلوات بفرستید و بعد ذکر را بگویید:

اَللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ  یا رَبِّ  یا رَبِّ
بعد از اتمام ذکر،۱۴ صلوات دیگر بفرست.

طلسم تسخیر زنان

بهترین طلسم تسخیر زنان که در زیر آمده است قدرت این را دارد تا قلب هر زنی را تسخیر کند. به کمک این طلسم می توانید محبت زن مورد علاقه خود را به سرعت جلب کنید و قلب او را به دست آورید. ابتدا نیت کرده و آیات زیر را از طلوع افتاب با خلوص قلبی در روز یکشنبه به تعداد ۵۱ مرتبه بخوانید :

بیشتر بخوانید  دعای سریع الاثر جلب محبت و عزیز و محبوب شدن در نظر شخص مورد نظر

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنسَانِ حِینٌ مِّنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُن شَیْئًا مَّذْکُورًا إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن نُّطْفَهٍ أَمْشَاجٍ نَّبْتَلِیهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا سَمِیعًا.

دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب

دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب بسیار فوری و بسیار قوی و سریع الاجابه است و باعث می شود تا قلب معشوقتان تسخیر کنید. دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب محبت معشوقتان را خیلی سریع جلب می کند و کمک میکند تا علاقه بینتان شدید شود. دعای محبت فوری که در زیر آمده را بر روی یک چیز شیرین مانند خرما – شکلات و … 3 بار بخوانید و بدمید و به طرف بدهید تا بخورد محبت آن شخص با شما طوری می شود که حتی فکرش را هم نمی کردید

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَةِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَةِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

اموزش طلسم تسخير قلب از راه دور

طلسم تسخير قلب از راه دور کمک می کند تا اگر بین ما و شخص مورد علاقه مان فاصله افتاده است محبت او را از راه دور جلب کنیم و قلب او را از دور تسخیر کنیم. این طلسم بسیار قوی بوده به سرعت ارتباط شما را گرم و پر از محبت می کند:

 

وَ ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَيْهِ فَنادى فِى الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَكَ اِنّى كُنْتُ مِنَ الظّالِمينَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ نَجَّيْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَ كَذلِكَ نُنْجِى الْمُؤْمِنينَ.

 

ذکر برای تسخیر قلب معشوق از راه دور

گفته شده است که ذکر یا ودود برای تسخیر قلب معشوق از راه دور بهتر است بعد از نماز صبح خوانده شود. قرائت ذکر یا ودود برای تسخیر قلب معشوق از راه دور باعث می شود تا معشوق خود را در خواب ببینید. ذکر یاودود برای تسخیر قلب معشوق از راه دور باید هنگامی خوانده شود که وضو دارید. اگر میخواهید تسخیر قلب معشوقتان سریع اتفاق بیوفتد ذکر یا ودود را 720 مرتبه و به مدت 3 روز بخوانید:

بیشتر بخوانید  طلسم محبت با لباس معشوق برای افزایش محبت و جلب محبت معشوق

( إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید* وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود)

تسخير قلب شخص معين

اگر شخص معینی را در ذهن دارید که می خواهید قلب او را تسخیر کنید می توانید از دعای تسخير قلب شخص معين که در زیر آمده استفاده کنید. این دعا بسیار قوی و سریع الاثر است. و باید یک خوراکی در نظر بگیرید و دعایی که در زیر آمده است را با خلوص نیت 7 مرتبه به آن بخوانید و به شخص مورد نظر بخورانید:

 

اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لافِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَبِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

 

دعا برای تسخیر قلب دختر مورد علاقه

دعا برای تسخیر قلب دختر مورد علاقه دعای بسیار قوی و فوری برای تسخیر قلب دختر مورد علاقه است به طوری که او  هرگز به شخص دیگری علاقمند نشود. دعا برای تسخیر قلب دختر مورد علاقه کمک میکند تا محبت او به شما شدیدتر شود و محبت او را فورا جلب میکند. این دعا را بر روی یک مقدار شربت شیرین از هر نوعی که باشد ولی حتما باید شیرین باشد یک بار سوره یاسین خوانده و ۷۱ مرتبه این آیه را بخوانید

 

اَلْقَیْت عَلَیْکَ مَحَبَّة‌ً مِنّی ٬ سپس ۷ مرتبه بگویید

اَقْسِمُ عَلَیْکُم یا خُدّام سورةِ یس بِعِزَّة‌ِ اللهِ و جَلالِهِ و هَیْبَتِهِ اَلّا وَ جَعَلْتُمْ مَحَبَّتی فی قَلبِ زَوجی ثابتَة کَما تَثْبِت الاَصابِع فی راحَة‌ِ الْیَد و بعد شربت را به او بخورانید .

بیشتر بخوانید  طلسم محبت آتشی فوری - طلسم مهر و محبت تضمینی

دعای تسخیر قلب همه

برای اینکه بتوانید قلب همگان را تسخیر کنید و به محض دیدار با شخص جدید وی را به خود علاقمند کنید می توانید از دعایی که در زیر آمده استفاده کنید. دعای تسخیر قلب همه بسیار قوی می باشد و فوری نتیجه می دهد. روش خواندن آن در زیر آمده است.

ابتدا ۱۴ صلوات بفرستید و بعد ذکر را بگویید

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿74﴾.أُوْلَئِکَ یُجْزَوْنَ الْغُرْفَةَ بِمَا صَبَرُوا وَیُلَقَّوْنَ فِیهَا تَحِیَّةً وَسَلَامًا ﴿75﴾.خَالِدِینَ فِیهَا حَسُنَتْ مُسْتَقَرًّا وَمُقَامًا ﴿76﴾.

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه بسیار تاثیر گذار است. دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج کاری می کند که معشوق شما عاشق و بی قرار شما شود و منجر به ازدواج شما میشود که شیوه انجام آن در زیر آمده است :

اَللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ  یا رَبِّ  یا رَبِّ
بعد از اتمام ذکر،۱۴ صلوات دیگر بفرست و بعد بگویید”مهر کردم بستم  جمیع اندام و جوارح نام شخص زاییده نام مادر شخص به عشق و محبت و هوس نام خود زاییده نام مادر خود.یا میططرون
و مجددا  ۱۴ صلوات دیگر بفرستید.

طلسم مهر و محبت – طلسم تسخیر از فاصله دور,طلسم محبت و تسخیر قلب از راه دور,طلسم محبت و تسخیر قلب,طلسم محبت و تسخیر قلوب,معشوق طلسم محبت و تسخیر قلب,فلفل سياه طلسم محبت و تسخیر قلب,طلسم محبت شدید بدون بازگشت,طلسم محبت سوزاندنی فوری,طلسم محبت اتشی قوی,طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ,طلسم محبت فوری,طلسم محبت با لباس معشوق,طلسم محبت بین زن و شوهر,طلسم محبت 

 

برگرفته از سایت هاروس مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *