طلسم محبت فوری – طلسم محبت تضمینی با هفت میخ

طلسم محبت فوری – طلسم محبت تضمینی با هفت میخ

طلسم محبت فوری - طلسم محبت تضمینی با هفت میخ
طلسم محبت فوری – طلسم محبت تضمینی با هفت میخ

در این پست از سایت ملکوتیها طلسم محبت فوری – طلسم محبت تضمینی با هفت میخ را قرار داده ایم.سریع ترین را برای ایجاد محبت در قلب فرد مورد علاقه استفاده از طلسم محبت با میخ می باشد.البته توجه داشتید که برای اینکه از این طلسم جواب بگیرید باید تمامی شرایط و آداب انجام طلسم را رعایت نمایید و این مستلزم راهنمایی گرفتن از استاد عامل مجرب می باشد. با انجام این طلسم قطعا محبت شما در قلب معشوق ایجاد می گردد.

طلسم محبت فوری - طلسم محبت تضمینی با هفت میخ
طلسم محبت فوری – طلسم محبت تضمینی با هفت میخ

 

طلسم محبت فوری – طلسم محبت تضمینی با هفت میخ,طلسم محبت شدید,طلسم محبت سوزاندنی,طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه,طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ,طلسم محبت با لباس معشوق,طلسم محبت حیران,طلسم محبت شدید بدون بازگشت,طلسم محبت بین زن و شوهر,طلسم محبت با میخ اهنی,طلسم محبت با میخک,طلسم محبت با هفت میخ

طلسم محبت فوری – طلسم محبت تضمینی با هفت میخ

طلسم محبت فوری با میخ بسیار قوی و سریع الاجابه است و باعث می شود تا قلب معشوقتان تسخیر کنید. اگر شخصی بخواهد هرچه سریع تر معشوق خود را نزد خود احضار کند می تواند از طلسم محبت فوری با میخ  استفاده کند. توجه به این مسئله که طلسم محبت فوری با میخ  باید در امر حلال استفاده شود ضروری است. روش انجام این طلسم که بسیار قوی است در زیر آمده است:
۷ میخ اهنی بزرگ برداشته و بر هر کدام یکبار سوره ی یاسین را می خوانید و هر بار که خواندید می گویید:

سوختم دل و جان فلان بن فلان را

بیشتر بخوانید  نوشتن طلسم محبت شدید بدون بازگشت با زعفران در روز جمعه

بعد از اینکه ۷ بار سوره ی یاسین را به ۷ میخ خواندید. میخ ها را در ظرف فلزی گذاشته و زیر اتش می گذارید بعد از اینکه میخ ها سوختن (منظور سیاه شدن و اتش تمام شد ) میخ ها را در باغچه چال کنید.

دعای محبت سریع الاجابه از راه دور

محبت سریع الاجابه

دعای محبت سریع الاجابه از راه دور برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه بسیار تاثیر گذار است. دعای محبت سریع الاجابه از راه دور کاری می کند که معشوق شما عاشق و بی قرار شما شود و منجر به ازدواج شما میشود که شیوه انجام این دعا در زیر آمده است :

اگر (خواهی) کسی را از محبت خود (دیوانه) گردانی ، بستان بیست و یکدانه فلفل سیاه و بر هر دانه یکبار سوره (انا انزلناه) را بخواند بدون بسم الله ، به نیت محبوب که در نظر است ، (سپس) در آتش ریزد که عجایب بینی.

طلسم محبت و تسخیر قلب از راه دور

طلسم محبت و تسخیر قلب از راه دور دعای بسیار پر طرفداریست که بسیار اثر گذار است. به کمک طلسم محبت و تسخیر قلب در قلب معشوقتان نفوذ کرده و به هدف خود که جلب محبت او است میرسید. برای خواندن طلسم محبت و تسخیر قلب از راه دور باید ابتدا ۱۴ صلوات بفرستید و بعد ذکر را بگویید:

بیشتر بخوانید  دعایی که خیر و برکت و روزی را در خانه و مغازه شما زیاد می کند

اَللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ  یا رَبِّ  یا رَبِّ
بعد از اتمام ذکر،۱۴ صلوات دیگر بفرست.

قویترین طلسم محبت از راه دور

قویترین طلسم محبت از راه دور کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت او را نسبت به خود چندین برابر کنید. قویترین طلسم محبت از راه دور حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثییرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود. قویترین طلسم محبت از راه دور را نوشته در زیر فرش  بگذارید.

«طسوم طسوم سوم سوم علوم علوم کلوم کلوم حیوم حیوم قیوم قیوم قیوم دیوم سبحان من بذکره تطمئن القلوب اطمئن قلب هر کدام را که قهر کرده است اسم او و اسم مادرش را بنویسد  بمحبة اسم دیگری را که طالب صلح است بنویسد اللهم الّف بینهما کما اصلحت بین محمد و انصاره اللهم یا من ادخل محبة یوسف فی قلب زلیخا و یا من ادخل محبة موسی فی قلب آسیة بنت مزاحم و یا من ادخل محبة محمد فی قلب خدیجة بنت خویلد ادخل محبة (اسم طالب ) فی قلب ( اسم مطلوب ) کما ادخلت اللیل فی النهار و النهار فی اللیل و الذکر فی الانثی لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الّفت بین قلوبهم و لکن الله الّف بینهم انه عزیز حکیم و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم .»

طلسم محبت سوزاندنی از راه دور

طلسم محبت سوزاندنی از راه دور برای زیاد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه بسیار تاثیر گذار است. طلسم محبت سوزاندنی از راه دور کاری می کند که معشوق شما عاشقتان شود. و شیوه انجام طلسم محبت سوزاندنی در زیر آمده است : این دعا را رو تکه ای کاغذ بنویسید و سپس آن را در آتش بیاندازید:

بیشتر بخوانید  طلسم محبت سوزاندنی - طلسم محبت شدید سوزاندنی با کاغذ

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

دعای محبت بسیار قوی از راه دور

اگر بخواهید دل کسی را که دوست دارید به دست بیاورید و بسیار مشتاق هستید و دوست دارید ارتباطتان به ازدواج ختم شود       می توانید از دعای محبت بسیار قوی از راه دور استفاده کنید. این دعا کمک می کند که معشوق شما عاشق و بی قرار شما شود و منجر به ازدواج شما میشود که شیوه انجام آن در زیر آمده است :

سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت روی یک تکه کاغذ بنویسید و آن را در آتش بی اندازید:

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

 

طلسم محبت فوری – طلسم محبت تضمینی با هفت میخ,طلسم محبت شدید,طلسم محبت سوزاندنی,طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه,طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ,طلسم محبت با لباس معشوق,طلسم محبت حیران,طلسم محبت شدید بدون بازگشت,طلسم محبت بین زن و شوهر,طلسم محبت با میخ اهنی,طلسم محبت با میخک,طلسم محبت با هفت میخ

 

برگرفته از سایت دعایاب مرجع ادعیه و اذکار قرآنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *