روش شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها

روش شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها

در این پست از سایت ملکوتی ها روش و چگونگی شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها یا همان تیه های باستانی را برای شما جستجو گران گنج و دفینه قرار داده ایم.به نوعی قبر و مزار که برای پادشاهان و بزرگان گذشته ساخته می شده است تومولوس گفته می شود.در گذشته کهن مرسوم بوده است که همراه جنازه بخصوص اگر پادشاه یا شخص بزرگی بود کوزه های طلا و سکه های طلا و نقره و اشیاء و اجناس قیمتی دفن میکردند.تومولوس ها به دلیل داشتن تپه های مرگبار راهیابی به آنها بسیار خطرناک است و باید با فردی مسلط به شناسایی راه و مکان دقیق گنج اقدام به حرکت کرد.

 

روش شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها
روش شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها

 

روش شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها,محل گنج در خانه های قدیمی,محل گنج jack hall gang,محل گنج در جی تی ای وی,محل گنج های ایران,محل گنج قارون,محل گنج های ردد۲,محل گنج در رد دد 2,محل گنج در gta v,محل دفینه در غار,محل دفینه های ایران,محل دفینه در کاروانسراها,محل دفینه در خانه های قدیمی,محل دفینه در قلعه ها,محل دفینه در کوه,محل دفینه در قنات,محل دفینه در چشمه,شناسایی گنج در تپه ها,شناسایی محل گنج,علائم شناسایی گنج,روش شناسایی گنج,روشهای شناسایی گنج,راه های شناسایی گنج,شناسایی دفینه ها,شناسایی پلمپ دفینه,شناسایی خاک دفینه,

روش شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها
روش شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها

روش شناسایی محل دفن گنج و دفینه در تومولوس ها

دستیابی به دفینه تومولوس بسیار سخت و زمانبر و هزینه بر می باشد چرا که از تونلهای بسیار سخت باید عبور کنید تا به هدف برسید تونل های پیچ در پیچ و گمراه کننده همراه با تله های مختلف.

به همین دلیل دانستن شماتیک و نقشه راه و مدل های این تپه ها از اهم واجبات در این کار می باشد.

تومولوس چیست :

مزاری که برای پادشاه و خانواده پادشاه بوده و اتاقیست که اول بر روی زمین بنا می شود و سپس با توده ای از خاک و یا تپه ای که از سنگ تشکیل شده، پوشیده می شود.

این مزار ها از طرف معماران روز ساخته می شد. نباید با نگاه به ظاهر بیرونی آن گول خورد، معماری عظیمی را در درونشان حفاظت می کنند.

پادشاه و یا افرادی که از خانواده پادشاه می مردند، با اشیایی که استفاده می کردند و هدیه هایی که دریافت می کردند، در اتاق سنگی و یا چوبی ساخته شده، به همراه جسد دفن می شدند.

بلندی تومولوس، و زیبایی معماری آن، با توجه به ثروت و ارزش فرد مرده، متغیر می باشد، آنها که ارتفاع بلندتری دارند، برای پادشاهان پولدارتر می باشد. این بناها همیشه دارای ارتفاعاتی با ضرایب 9، مثل 36،27،18،9 متر می باشند.

شناسایی محل دفینه,چگونگی شناسایی دفینه,شناسایی علائم دفینه,تومولوس های ایران,تومولوس های کشف شده در ایران,تومولوس های کوچک,تومولوس های خاکی,تومولوس ها چگونه ساخته می شوند,تومولوس های لرستان,تومولوس ها در دفینه یابی,تومولوس های باز شده

بیشتر بخوانید  علامت و نسانه حکاکی مربع و مستطیل روی سنگ در دفینه یابی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *