نشانه تپه های طبیعی و تپه های دست ساز در دفینه یابی

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com نشانه تپه های طبیعی و تپه های دست ساز در دفینه یابی را قرار دادیم . تپه های طبیعی به تپه های گفته می شود که به صورت طبیعی و در اثر فرسایش ایجاد شده باشند ولی تپه های دست ساز تپه هایی هستند که توسط انسان و برای هدف خاصی ساخته شده اند . تپه های دست ساز برای دفینه گذاری و تدفین پادشاهان و حاکمان و افراد بلند مرتبه طراحی و ایجاد می شدند . …

تپه دفینه دار,تپه دفینه یابی,تپه دفینه ها,دفینه تپه های کوچک,دفینه تپه تومولوس,دفینه تپه های طبیعی,دفینه تپه های دست ساز,دفینه تپه خاکی
نشانه تپه های طبیعی و تپه های دست ساز در دفینه یابی

تپه های دست ساز در دفینه یابی,علامت تپه در گنج یابی,تپه های گنج و دفینه,آثار و نشانه تپه در باستان شناسی,کدام تپه ها دفینه دارند,تپه ها و تومولوس های دارای دفینه,رمزگشایی تپه های باستانی

نشانه تپه های طبیعی و تپه های دست ساز در دفینه یابی

تپه های طبیعی به صورت محسوسی مشخص بوده به شکلی که هیج نماد و نشانه ای در آنها یافت نمی شود البته امکان یافت شدن قبر بر روی آنها وجود دارد.

تپه های دست ساز برای دفینه گذاری و برای ایجاد مقبره پادشاهان و حاکمان محلی ساخته می شده اند و پس از تدفین روی آن را یا لایه های خاک و سنگ و قلوه سنگ می پوشاندن.

تپه های آوار شده که حاصل از آوار شدن و خراب شدن یک سازه و ساختمان بوده بر اثر زلزله یا جنگ یا فرسودگی یا دیگر عوامل طبیعی به وجود می آید.

بیشتر بخوانید  نشانه چشمه آب گرم در دفینه + رمزگشایی علامت چشمه آب گرم

این نوع تپه ها دارای بار نیستن و نهایتا دارای خرده اموال، و اگر برج نظامی باشد شامل ادوات جنگی و رزمی میباشد؛ مثلا جام حسنلو که از چنین مکان هایی بدست آمده ولی این نوع واقعا خطرناک ترین تپهها هستن؛ چون احتمال داره اتاق یافت شده ریزش کند و تخریب کامل شود درکل ارزش وقت گذاشتن ندارند.

چندین نکنه در خصوص تپه ها :

*کاوش در تپه ها کاری سخت و پر خطر می باشد

*تپه ها دارای یک راه ورود و یک راه خروج هستن، راه ورودی دارای تله میباشد، و راه خروج از بیرون مسدود شده

*تپه های سلطانی یا سلطان تپه ها از بهترین نوع تپه ها هستن

*تپه دستی حالت هرمی داره

*ورودی تپه از داخل تپه نیست و برای جلوگیری از رانش آن خشت گذاری کرده اند

*در بعضی از مکان ها میبینید که چندین تپه مخروطی از کوچک به بزرگ وجود دارد، که یکی از آنها تپه ی شاهی و مابقی آنها حکمران بوده اند.

*تپه ای که در کویر مشاهده شود در صورتی ارزش کاوش را داراست که نشانی از آب مانند چشمه و یا آب انبار در اطراف آن باشد

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *