ذکر اسم اعظم الوهاب برای غنی شدن و رسیدن به مال و ثروت زیاد

در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com ذکر اسم اعظم الوهاب برای غنی شدن و رسیدن به مال و ثروت زیاد را قرار دادیم . اسم مبارک الوهاب یکی از اسم های اعظم الهی می باشد و خواص و فوائد بیشماری دارد . برای غنی و پولدار و ثروتمند شدن و به دست آوردن مال و ثروت فراوان مداومت در گفتن اسم مبارک الوهاب بسیار مجرب و موثر است . معنی و مفهوم اسم الوهاب یعنی بخشنده می باشد .

ذکر مجرب برای غنی شدن,ذکر روز جمعه برای غنی شدن,بهترین ذکر برای غنی شدن
ذکر اسم اعظم الوهاب برای غنی شدن و رسیدن به مال و ثروت زیاد

خواص و فضیلت اسم الوهاب,ذکر برای غنی شدن,ذکر برای ثروتمند شدن,ذکر برای غنی شدن از مال و ثروت,ذکر سریع الاجابه غنی و پولدار شدن,بهترین ذکر مخصوص پولدار و ثروتمند شدن,معنی و مفهوم اسم الوهاب

ذکر اسم اعظم الوهاب برای غنی شدن و رسیدن به مال و ثروت زیاد

الوهاب ۱۰۳۵ مرتبه جهت غنی شدن !

معنی و مفهوم اسم الوهاب :

عدد ابجدي: 14

به معني بخشنده اي است که شخص محتاج را به فزوني عطا مي کند و مي بخشد بدون آن که غرضي و عوضي انتظار داشته باشد. «شيخ برسي»(ره) فرموده است اگر هر کس در حال سجده چهارده مرتبه اين اسم را بخواند، خداوند او را از خلق مستغني گرداند و هر کس در آخر شب سر خود را برهنه و دستهاي خود را به سوي آسمان بلند نمايد و صدمرتبه اين اسم را بخواند، خداوند فقر را از وي بگرداند و حاجت او را روا نمايد و در بعضي رسايل آمده است هر کس اين اسم را زياد بگويد، از احدي سؤال نمي کند مگر آن که عطا مي شود به او و از خداوند حاجتي نمي خواهد مگر آن که به او مي رسد و اين اسم را «کبريت احمر» مي نامند.
اگر کسي اين شکل را در شَرَف زُهره نقش کند و با خود دارد همين فايده را براي او خواهد داشت:

و

هـ

ا

ب

ب

ا

هـ

و

هـ

و

ب

ا

ا

ب

و

هـ

شکل شماره (1)

همين طور است نوشتن اين شکل و همراه داشتن آن:

ودود

64

31

27

32

26

21

63

25

29

الله

22

65

23

24

30

شکل شماره (2)

و در بعضي کتب است که هر کس در نيمه ي دوم آخر شب سر برهنه کند و آستين بالا بزند و رو به قبله صد مرتبه بگويد «ياوهّاب» خداوند او را توانگر گرداند. نيز گر کسي روزي هزار و سي و پنج مرتبه بگويد «يا وَهّابُ ياذَالطَّول» روزي او وسيع گردد و نيز براي هر مطلبي تا چهل روز، روزي هزار و چهار صد و هشتاد و چهار مرتبه يا «وهّاب» بگويد، آن مطلب برآورده شود همچنين براي اداي قرض و وسعت رزق در روز پنجشنبه يا جمعه روزه دارد و صد بار صلوات فرستد پس دو رکعت نماز کند و در هر رکعتي بعد ازحمد، پانزده مرتبه “آية الکرسي” و بيست و پنج مرتبه سوره ي توحيد را بخواند و بعداز نماز چهل و يک(41) مرتبه «يا وهّاب» بگويد، به زودي قرضش ادا شود و توانگر شود و اگر اين عمل را با غسل به جا آورد بهتر است. و در بعضي کتب غسل را شرط کرده اند.

پژوهه در مفهوم الوَهّاب از مترجم

در اصل از مادّه «هبة» به معني «بخشيدن و عطاکردن» است، بدون هيچ گونه چشمداشت به عوضي، چنان که خداوند، «اسماعيل و اسحاق» را به حضرت ابراهيم (عليه السلام) با اين که در سنّ پيري بود به او عطا فرمود و دعاي او را مستجاب کرد. اين واژه از اسماي خداوند به معني بخشنده مي باشد که وزن صرفي آن- صيغه ي مبالغه- دلالت بر کثرت آن دارد. اين اسم سه بار در قرآن کريم ذکر شده است. علماي کلام در معني هِبه دو معني را بيان کرده اند: 1) بخشش بدون عوض و غرض باشد. 2) در بخشش تمليک به غير محقّق گردد. از همين جهت بخشش حقيقي فقط در خداوند وجود دارد. زيرا بخشش بنده بدون غرض مفروض نبوده گرچه آن غرض الهي و ملکوتي باشد و از طرف ديگر چون بنده مالک حقيقي نيست، تمليک حقيقي در اعمال وي معني ندارد و بر فرض تمليک صوري حتّي بنا به مسلک بين الامرين در مسأله ي اختيار، عمل او مستقلاً در گرو وي نمي باشد. بنابراين هبه ي حقيقي فقط از ناحيه ي خداوند وجود داشته، زيرا وي کمال مطلق است و اعمال وي در گرو غرض هاي بازگردنده به ذات وي نمي باشد و از سوي ديگر او مالک مطلق است. از همين جهت اهل تحقيق اسم «وهّاب» را از اسماي مختصّ به خدا دانسته و در بخششهاي متعارف بين عموم، اطلاق اسم «واهب» را جايز مي شمرند.

برگرفته از دعا سایت

******************************

بازنشر : سایت ملکوتی ها سایت بزرگ ذکر و دعا و تعبیر خواب

بیشتر بخوانید  خواص ذکر الغنی المغنی برای غنی شدن از مال و ثروت دنیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *