دستور مجرب باطل السحر و طلسم پیامبر اکرم (ص)

دستور مجرب باطل السحر و طلسم

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com تعویذ مجرب از بین بردن سحر و جادو و طلسم حضرت علی (ع) را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . آیات قرآنی و دستورالعملی که در این پست از سایت ملکوتی ها قرار دادیم از پیامبر اکرم (ص) برای باطل کردن سحر و جادو و طلسم روایت شده است . این دستور که با استفاده از آیات قرآنی انجام می شود برای باطل کردن انواع سحر و طلسم ساحران و جادوگران به کار برده می شود و تاثیر شگفت انگیزی دارد …

دستور مجرب باطل السحر و طلسم پیامبر اکرم (ص)

دستور تضمینی باطل کردن سحر و طلسم,دستور پیامبر خدا برای باطل السحر و طلسم,بهترین باطل السحر و طلسم قرانی,سوره چهارقل برای باطل کردن سحر و طلسم,آیات قرآنی ابطال سحر و طلسم,نسخه رسول اکرم برای باطل السحر و جادو,روایتی از پیامبر اکرم درباره باطل کردن سحر و طلسم,دستور مجرب باطل کردن سحر و طلسم یهودی,طلسم و سحر در داخل چاه,بیرون آوردن طلسم از درون چاه

از رسول گرامى اسلام صلى الله علیه و آله روایت شده است که فرمود:

«هر کس از شیاطین و جادوگران بترسد، آیه سخره را تلاوت کند:

(إِنَّ رَبَّکُمُ اللَّهُ الَّذِى خَلَقَ السَّمَـوَاتِ وَالاَْرْضَ فِى سِتَّهِ أَیَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ یُغْشِى الَّیْلَ النَّهَارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ أَلاَ لَهُ الْخَلْقُ وَالاَْمْرُ تَبَارَکَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِینَ * أُدْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعًا وَخُفْیَهً إِنَّهُ لاَ یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ * وَلاَ تُفْسِدُوا فِى الاَْرْضِ بَعْدَ إِصْلاَحِهَا وَادْعُوهُ خَوْفًا وَطَمَعًا إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِّنَ الْمُحْسِنِینَ)»

در روایت دیگرى آمده است:

بیشتر بخوانید  دعای قرآنی برای فروش خانه,بهترین دعای فروش فوری خانه

«جبرئیل به حضرت رسول صلى الله علیه و آله خبر داد که لبید بن اعصم یهودى آن حضرت را سحر کرده است.

پیامبر على علیه السلام را صدا زد و فرمود:

به سراغ فلان چاه برو و جادو را بیرون آور

حضرت على علیه السلام به آن مکان رفت و وارد چاه شد و از درون آب چاه ظرف دربسته‌اى بیرون آورد و خدمت رسول اکرم صلى الله علیه و آله آورد.

هنگامى که در ظرف را گشودند، زه کمانى را یافتند که یازده گره خورده بود.

جبرئیل سوره (قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاس) و سوره (قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَق) را از آسمان آورد.

حضرت رسول صلى الله علیه و آله فرمود:

اى على، این دو سوره را بر این گره‌ها بخوان. هر آیه‌اى که خوانده مى‌شد یک گره باز مى‌شد و هنگامى که هر دو سوره تمام شد همه گره‌ها گشوده شد».

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *