فال و طالع روزانه شنبه 12 بهمن ماه 98

فال و طالع روزانه شنبه 12 بهمن ماه 98

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com فال و طالع روزانه شنبه 12 بهمن ماه 98 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید سایت ملکوتی ها رو هر روز دنبال کنید که فال و طالع بینی روزانه رو هر روز سر ساعت قرار میده . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز شنبه 12 بهمن سال 98 …

فال و طالع روزانه شنبه 12 بهمن ماه 98

فال و طالع روزانه شنبه 12 بهمن ماه 98,فال و طالع بینی روزانه,بهترین سایت برای فال,سایت فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی ذقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه شنبه 12 بهمن ماه 98

فال روزانه متولدین فروردین

در حال حاضر، اگر بتوانید از دیگران برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود کمک بگیرید شانس بسیار زیادی برای کسب موفقیت در این راه خواهید داشت. در واقع حتی بحث ها و صحبت هایی که با همکارانتان دارید هم می توانند در این جهت به شما کمک کرده و زاویه ی دیدتان را گسترش دهند. در نظر داشته باشید که شما باید در این راه اهداف مشخصی داشته باشید و برای خودتان حدود خاصی را تعیین کنید، چون اگر بخواهید به یکباره تمام دنیا را متحول کرده و آن را تبدیل به آنچه خودتان در سر دارید بکنید تقریبا هیچ شانسی برای موفقیت نخواهید داشت. همیشه یادتان باشد که متحول کردن دنیا را باید از تحول خودتان آغاز کنید!

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

فال روز متولدین اردیبهشت

 

امروز خبری از حواس پرتی های هر روزه نیست و خواهید توانست با تمرکز بیشتری به اهداف حرفه ای خود بپردازید. با این حال باید در نظر داشته باشید که خودتان را تنها با پرداختن به منافع مادی و یا تلاش برای شناخته شدن محدود نکنید. شما باید اهداف حرفه ای خود را با اهداف شخصیتان هماهنگ کنید؛ در غیر این صورت تعریف شما از موفقیت تبدیل به همان چیزی خواهد شد که جامعه ی اطرافتان به شما دیکته می کند و چه بسا این با آنچه شما در واقع می خواهید کاملا فرق داشته باشد. اگر شغل فعلیتان با آنچه در رویاهایتان در سر داشته اید فرق می کند باید برای دست یابی به شغل رویاهایتان برنامه ریزی کرده و قدم به قدم پیش بروید.

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

 

فال امروز متولدین خرداد

 

دنیای شما دارد روز به روز هیجان انگیزتر می شود و افق های تازه ای در برابرتان هویدا می شوند و فرصت ها و موقعیت هایی را در اختیارتان قرار می دهند که تا پیش از این وجود نداشته اند. خوشبختانه اطرافیانتان نیز به یکباره نسبت به شما و کارهایتان توجه بیشتری پیدا کرده و تشویقتان می کنند تا اهداف بلندپروازانه ی حرفه ای خود را دنبال کنید. این بازخورد مثبتی که دریافت می کنید به شما اعتماد به نفس بیشتری خواهد بخشید، اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر چند از قدیم گفته اند خواستن توانستن است، اما تنها خواستن کافی نیست و برای رسیدن به خواسته هایتان باید تلاشی بیش از قبل از خود نشان دهید.

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

 

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه جمعه 26 اردیبهشت ماه 99

فال روزانه متولدین تیر

 

شما تمام تلاش خود را می کنید تا در روابطتان هر چقدر که می توانید از خودتان مایه بگذارید و با این همه تلاشی که شما می کنید دیدن فاصله ای که بین شما و آنهایی که دوست دارید وجود دارد برایتان واقعا آزاردهنده است. امروز دیدن این فاصله باعث خواهد شد به جای تلاش برای از میان برداشتن آن شما هم در لاک تنهایی خود فرو رفته و این فاصله را بیشتر کنید. راستش را بخواهید شما حق دارید که ناراحت شوید و دست از تلاش بردارید، اما اگر دیدید که طرف مقابلتان سعی دارد به شما نزدیک شده و این وضع ناخوشایند را از بین ببرد گارد دفاعیتان را کنار گذاشته و به او اجازه دهید کوتاهی های خود را جبران کند.

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

 

فال و طالع بینی متولدین مرداد

 

امروز شرکت در فعالیت های گروهی و جمع های مختلف شما را با افراد جدیدی آشنا خواهد کرد که خیلی زود به دوستان جدیدی برای شما تبدیل خواهند شد. اهداف و علایق مشترکی که با این افراد دارید باعث خواهند شد که با همفکری آنها به فکر آغاز پروژه های جدید بلندپروازانه ای بیفتید که تا پیش از این برایتان فقط در حد یک رویا بوده اند. هر کاری که قصد انجامش را دارید در صورتی به موفقیت ختم خواهد شد که تمام اعضای گروه وظایف خود را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند. بعد از ظهر امروز را سعی کنید در آرامش مطلق و همراه با شخصی که دوست دارید بگذرانید و خستگی این روز پر جنب و جوش را از تن به در کنید.

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

 

فال امروز متولدین شهریور

 

شما دارید تمام سعی و تلاش خود را می کنید که به تمام مسائل مختلف زندگی خود نظم و سر و سامان ببخشید، اما وقتی پای مسائل عاطفی در میان باشد این کا برایتان اصلا راحت نخواهد بود، آن هم در چنین روزی! شما باید این را یاد بگیرید که نمی توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و همان طوری که خودتان دوست دارید پیش ببرید. شاید در ابتدا این کار برایتان کمی دشوار باشد، اما وقتی یاد بگیرید خودتان را با تصویری که در ابتدای راه در ذهن داشته اید محدود نکنید خواهید دید که همه چیز خیلی راحت تر و بهتر پیش خواهد رفت. شاید چیزی که در انتظار شماست خیلی بزرگتر و بهتر از آن چیزی باشد که خودتان در نظر داشته اید!

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

 

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه دوشنبه 28 بهمن ماه 98

طالع بینی روزانه متولدین مهر

 

امروز خاطرات خوش دوران مدرسه در ذهنتان زنده شده اند و دلتان می خواهد به آن روزهای خوشی و بیخیالی بازگشته و همراه با دوستانتان بی آن که نگران هیچ چیزی باشید خوش بگذرانید و شیطنت کنید. خوب، مسلما شما نمی توانید به آن روزها بازگردید و زمان هیچ گاه به عقب برنمی گردد، اما حداقل می توانید با دوستان آن دوره تان تماس گرفته و برای یک دورهمی دوستانه برنامه ریزی کنید. حتی اگر مدتی طولانی از این دوستان خود بیخبر بوده اید یا آدرس و شماره تلفنی از آنها ندارید با کمی جستجو در شبکه های اجتماعی خواهید توانست پیدایشان کنید. امروز بهترین رنگی که می توانید در لباس پوشیدن انتخاب کنید رنگ قرمز است!

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را***که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را

شکرفروش که عمرش دراز باد چرا***تفقدی نکند طوطی شکرخا را

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

فال روزانه متولدین آبان

 

امروز سعی کنید تا جای ممکن از افراد ضعیف و همچنین بی احتیاط و بیخیال دوری کنید، به ویژه وقتی پای مسائل عاطفی در میان باشد. احساسات شما بسیار ملایم تر و لطیف تر از آن هستند که بخواهید خودتان را بازیچه ی این افراد بی فکر و بی ملاحظه کرده و یا خطر رد شدن از جانب آنها را به جان بخرید، آن هم در حالی که این شخص اصلا با آن چیزی که در ذهن شما بوده است از زمین تا آسمان فرق می کند. شما خوشبختانه در مخفی نگه داشتن افکار و احساسات و رازهای خود بسیار ماهر هستید و امروز از آن روزهایی است که باید این مهارت خود را به کار گرفته و راز دلتان را با هر کسی و یا بهتر بگوییم هیچکس در میان نگذارید.

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

 

فال روزانه متولدین آذر

 

اوضاع در زمینه ی روابط عاطفی و مسائل عاشقانه برای شما رو به تغییر است و خوشبختانه این تغییرات در جهت مثبت خواهند بود. امروز وقتی پای مسائل عاطفی به میان می آید شما از خوشحالی بر بال ابرها سوار خواهید بود، اگر نیستید یک جای کار ایراد دارد و باید ببینید آیا شخصی که در کنارتان است واقعا همانی است که می خواهید؟! امروز برای شما روز خوشحالی است، پس به هیچ چیز کوچک و بی اهمیتی اجازه ندهید این احساس شادی را از شما بگیرد. اگر واقعا و از صمیم قلب می خواهید که به قله های موفقیت دست پیدا کنید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که از استعدادها و توانایی های خود بیشترین بهره ی ممکن را ببرید.

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.

 

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه دوشنبه 18 فروردین ماه 99

فال روز متولدین دی

 

امروز هوای عاشقی به سرتان زده است و به هر سو که نگاه می کنید زوج هایی را می بینید که دست در دست هم قدم می زنند و عاشقانه به هم خیره شده اند. این موضوع شما را به فکر وضعیت فعلی خودتان خواهد انداخت. اگر مدتی است که شخصی در گوشه ای از قلبتان جا خوش کرده است و به نظر هم نمی رسد قصد داشته باشد جایی برود پس همین امروز پیش قدم شده و احساسات خود را با اعتماد به نفس کامل با او در میان بگذارید. البته نباید انتظار داشته باشید که همین امروز به نتیجه ی دلخواهتان برسید، اما با این کار حداقل به احساسات این شخص نسبت به خودتان پی خواهید برد و تکلیفتان تا حدودی معلوم خواهد شد.

ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت

حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می‌فرستمت

تعبیر:به قولی که داده ای عمل کن. کار ناتمامت را تمام کن ولی پایت را از گلیمت درازتر نکن چون باعث رسوایی ات می شود. در حق کسی بدی نکن چون نتیجه اش دامنت را می گیرد. نصیحت این پیر دانا را گوش کن تا سعادتمند شوی و گره ی کار تو باز شود. اقبال و ستاره ی تو چون خوشه ی پروین است.

 

فال متولدین بهمن

 

امروز طبیعت پر شور و انرژی شما دیگران را به سادگی به سویتان جذب خواهد کرد و هر کجا که بروید و در هر جمعی که قرار بگیرید با قابلیت های خود دیگران را تحت تأثیر قرار داده و در مرکز توجه قرار خواهید گرفت. خودتان هم از این فرصت استفاده کرده و برای پر رنگ تر نشان دادن این توانایی ها و نکات مثبت شخصیتتان هر کاری که می توانید را انجام دهید تا خیلی راحت قلب همه را فتح کنید. البته باید مواظب باشید این کارهایتان حالت نمایشی به خود نگیرند و اثر معکوس نداشته باشند. امروز فرصت خوبی برای احساساتتان نسبت به شخصی که دوست دارید خواهد بود، چون به احتمال زیاد واکنش مثبتی دریافت خواهید کرد.

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر:به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.

 

فال روزانه متولدین اسفند

 

امروز از آن روزهایی است که احساس سستی و بی حوصلگی می کنید. به دلیلی که خودتان هم دقیقا نمی دانید چیست، حتی اگر انگیزه ی لازم برای انجام کاری را داشته باشید هم وقتی می خواهید از جایتان بلند شده و آن را به انجام برسانید احساس می کنید یک وزنه ی چند تنی رویتان افتاده و به شما اجازه ی حرکت را نمی دهد. در حالی که حرکت و جنب و جوش اطرافیانتان را می بینید خودتان هیچ توانی برای تحرک در خود احساس نمی کنید. هیچ اشکالی ندارد، امروز را اینطور بگذرانید! رفتارهای دیگران را به دقت زیر نظر بگیرید، شکست های آنها می توانند درس های بزرگی را برای شما به همراه داشته باشند.

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:دارید خودتان را خسته می کنید و کاری از پیش نمی برید. هر چه شما در فکر وصل یار هستید او در حال فرار است پس خودتان را آزار ندهید و پافشاری تان بی مورد است.قسمت اینطور بوده.فقط دست به دعا بردارید و متوسل به قرآن شوید و مرادتان را از حق تعالی بخواهید. انشاالله که خیر است.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *