ختم مجرب از سوره یس برای طلب حاجت از خداوند

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com ختم مجرب از سوره یس برای طلب حاجت از خداوند را قرار دادیم . سوره مبارکه یس از سوره های پرفضیلت و عظیم الشان می باشد . سوره مبارکه یس ختم های زیادی دارد . در این بخش از ملکوتی ها ختم سریع الاجابه سوره یس برای طلب حاجت و برآورده شدن حاجت ها و خواسته ها قرار دادیم . امیدوارم حاجت روا باشید . التماس دعا سایت ملکوتی ها »

ختم سوره یس نخودکی,ختم سوره یس برای ازدواج سریع,ختم سوره یس با کلمه مبین,ختم سوره یس نی نی سایت,ختم سوره یس برای خانه دار شدن,ختم سوره یس برای نرجس خاتون,ختم سوره یس برای امام جواد نی نی سایت,ختم سوره یس با گره زدن نخ

ختم مجرب از سوره یس برای طلب حاجت از خداوند

ختم سوره یس برای حاجت,ختم حاجت گرفتن از سوره یس,طریقه ختم سوره یس جهت حاجت,ختم حاجت خواستن از خدا,ختم سوره یس برای رسیدن به حاجت

ختم مجرب از سوره یس برای طلب حاجت از خداوند

سوره یاسین چنان است که هفت مبین دارد دو مبین ان که عدو مبین و خصیم مبین میباشد پنج مبین دیگر را هر کدام به محلش برسد از دست راست اول انگشت خضر که همان انگشت کوچک است عقد کند (ببندد) بیاید الی انگشت ابهام که انگشت شصت بزرگ است چون سوره تمام شود یک حمد و یک ایه الکرسی بخواند انگشت شصت خود را باز کند و بعد انگشت خضر (کوچک) را باز کند بعد بعد انگشت سبابه میانه را و بعد انگشت بنصر را و بعد انگشت سبابه را باز کند چون تمام شود بعد این دعا را بخواند و حاجت از خدا بخواهد که بلا فاصله روا شود :

سبحان المفرج عن کل محزون سبحان المنفس عن کل مدیون سبحان من جعل خزائن علمه و حکمته الکاف والنون یا من اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون فسبحان الذی بیده ملکوت کل شیء و الیه ترجعون .

برگرفته از : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  طریقه ختم چهل روزه برای خانه دار شدن و خریدن تضمینی خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *