حرز امام کاظم برای دور شدن غم و اندوه و ترس و بیقراری از شخص

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com حرز امام کاظم برای دور شدن غم و اندوه و ترس و بیقراری از شخص را قرار دادیم . حرز امام کاظم (ع) خواص و فضیلت فراوانی دارد . از جمله خواص حرز امام کاظم می توان به دفع غم و غصه و اندوه و بلا و خوف و ترس و بیتابی و بیقراری اشاره کرد . سایت ملکوتی ها …

,دعای رفع غم و اندوه,دعای رفع غم و اندوه صحیفه سجادیه,دعاي رفع غم و اندوه,دعای رفع غم و اندوه صحیفه سجادیه صوتی,دعای رفع غم و اندوه فوری,دعایی برای رفع غم و اندوه,دعا رفع غم و اندوه,دعای دفع غم و اندوه,دعای برای رفع غم و اندوه,دعا برای رفع غم و اندوه,دعای رفع غم و گرفتاری,دعای رفع غم و گرفتاری نی نی سایت,دعایی برای رفع غم و گرفتاری,دعا برای رفع غم و گرفتاری,دعا جهت رفع غم و گرفتاری,دعای رفع هم و غم و گرفتاری,دعا رفع غم و گرفتاری,دعای رفع غم,دعای رفع غم و غصه,دعای رفع غم و افسردگی,دعای رفع غم و ناراحتی,دعای رفع غم و دلتنگی,دعای رفع غم اندوه,دعا برای رفع غم و غصه,دعایی برای رفع غم و غصه,دعای برای رفع غم و غصه,دعا برای رفع غم و افسردگی,دعاي رفع غم و ناراحتي روحي,دعا برای رفع غم و ناراحتی,دعا برای رفع غم و دلتنگی,دعای مجرب برای رفع غم و اندوه,دعا برای رفع غم و اندوه نی نی سایت

حرز امام کاظم برای دور شدن غم و اندوه و ترس و بیقراری از شخص

حرز مجرب رفع غم و اندوه,حرز مجرب دفع غم و ترس,حرز مجرب رفع بیقراری,حرز رهایی از غم و ترس,حرز رفع بیقراری و بیتابی فرد

حرز امام کاظم برای دور شدن غم و اندوه و ترس و بیقراری از شخص

امام کاظم (علیه السلام) هفتمین امام شیعیان و نهمین معصوم می باشد. پدر گرامی آن حضرت، امام جعفر صادق (علیه السلام) و مادر ارجمندش حمیده (مصفا) می باشد. نام شریفش موسی و لقب معروفش کاظم و کنیه اش ابوالحسن می باشد. ایشان در صبح یکشنبه ۷ صفر سال ۱۲۸ در روستایی بین مکه و مدینه جهان را به نور وجود خویش منور ساختند. در زمان آن حضرت، زمینه گسترش فرهنگ شیعی از طریق تبلیغ و تربیت و تدریس بسیار مهیا بود تا جائیکه هزاران شاگرد از مکتب آن بزرگوار بهره مند شدند و نشر علوم و معارف شیعی بواسطه آن حضرت و شاگردان ایشان تاثیرات زیادی در حفظ مکتب تشیع داشت.

در زمان آن حضرت، اختناق زیادی برای شیعیان و خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) رخ داد تا جائیکه بسیاری از مردم آرزوی دیدار با امام خویش را هر چند برای یک ساعت در دل می پروراندند زیرا حدود 7 یا 14 سال از عمر مبارک آن حضرت در زندان هارون در بغداد طی شد.

سرانجام در ۲۵رجب سال۱۸۳ هجری قمریبه دستور هارون الرشید آن حضرت را مسموم و به شهادت رساندند. مزار شریف آن حضرت در شهر کاظمین در نزدیکی بغداد پایتخت کشور عراق قرار دارد.

از آن بزرگوار ادعیه و احراز و احادیث زیادی نقل گردیده که در اینجا به یکی از آن حرزها، به اقتضای نگارش در محصول “حرز چهارده معصوم” اشاره می شود.

متن حرز

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ‏ اللَّهُمَّ أَعْطِنِي الْهُدَى وَ ثَبِّتْنِي عَلَيْهِ وَ احْشُرْنِي عَلَيْهِ آمِناً أَمْنَ مَنْ لَا خَوْفَ عَلَيْهِ وَ لَا حُزْنَ وَ لَا جَزَعَ إِنَّكَ‏ أَهْلُ التَّقْوى‏ وَ أَهْلُ الْمَغْفِرَةِ.

ترجمه

ابتدا مى كنم بنام خداى بخشنده مهربان خداوندا ببخش به من راهنمائى را و ثابت گردان مرا بر آن و زنده گردان مرا بر آن در حالى كه ايمن باشم مثل امنيت كسى كه نباشد ترس براى او، و نباشد اندوهى و نه بى تابى از براى او به درستى كه تو سزاوار پرهيزگارى‏ و سزاوار آمرزشى.

آداب حرز

بیشتر بخوانید  خواص دعای مجیر برای رفع غم و اندوه و ناراحتی و افسردگی

حرز امام کاظم (علیه السلام) آداب ویژه ای دارد که لازم است فرد استفاده کننده آنها را رعایت نماید.

این آداب عبارتند از:

1- نوشتن حرز بصورت صحیح و بدون غلط
2- وضو داشتن و رو به قبله بودن در موقع نگارش حرز
3- رعایت احترام قلبی و داشتن اعتقاد نسبت به تاثیرات آن
4- رعایت تقوای الهی در جهت همسو شدن با صاحب حرز و تاثیر بیشتر
5- وضو داشتن در موقع همراهی مطلوب است
6- همراه داشتن در دستشویی اشکالی ندارد (بشرط عدم قصد بی احترامی)

خواص حرز

حرز امام کاظم (علیه السلام) خواص و آثاری طبق متن روایت دارد که عبارتند از:

دور شدن غم و اندوه و ترس و جزع از شخص

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *