دستور و دعای رفع چشم زخم آیت الله بهجت

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب ملکوتی ها malakootiha.com دستور و دعای رفع چشم زخم آیت الله بهجت را قرار دادیم . ذکر و دعا و دستورالعمل قوی و مجرب برای در امان ماندن از چشم زخم و محفوظ ماندن از چشم زخم و از بین رفتن اثر چشم زخم از مرحوم آیت الله بهجت به همراه روایاتی از اهل بیت درباره چشم زخم …

دستور و دعای رفع چشم زخم آیت الله بهجت

دستور مجرب برای دفع چشم زخم,دستور سریع الاجابه رهایی از چشم زخم,دعای قرآنی دفع چشم زخم,بهترین دعای خلاص شدن از چشم زخم,دعای قوی و تضمینی رفع چشم زخم

دستور و دعای رفع چشم زخم آیت الله بهجت

هنگام اذان در جایی که زندگی می کند، با صوت جهر و آشکار {صدای بلند مثل نماز صبح}، اذان بگوید.

پس از نماز صبح ۵۰ آیه از قرآن را با صوت جهر و آشکار تلاوت نماید.

دو سوره ی معوّذتین (فلق و ناس) را زیاد بخواند.

پیش از خواب ۴ قل (یعنی سوره های کافرون، توحید، ناس و فلق) را بخواند.

همراه خود قرآن داشته باشد.

آیه الکرسی را فراوان بخواند و آن را نوشته و در خانه نصب کند.

صدقه دادن و تکرار معوذتین و تکرار لاحول و لا قوۀ الا بالله

حرز امام جواد (ع) را همراه داشته باشد مثلاً در انگشتری.

برخی روایات مسئله چشم زخم را مورد اشاره قرار داده اند و در روایات واژه هایی مثل رقی به معنای تعویذ و نوشتن دعاهایی برای چشم زخم وجود دارد. واژه حرز که هر معصومی برای خود حرز دارد.

بیشتر بخوانید  نماز مجرب برای طلب عروس و یا داماد خوب

برای رفع چشم زخم از امام حسن و حسین (ع ) پیامبر(صلی الله علیه وآله) دعایی نوشته بود و که همین دعا را برای دفع شر چشم حضرت ابراهیم برای حضرت اسماعیل نیز نوشته بود.

در نهج البلاغه آمده است که العین حق والرقی حق چشم زخم حق است و توسل به دعا برای دفع آن نیز حق است.

از پیامبر خدا(صلی الله علیه وآله) نقل شده است که حضرت(ص) فرمودند:«چشم زخم انسان(صحیح و سالم) را داخل قبر می کند و شتر را به دیگ می فرستد»

همچنین در روایت دیگری آمده است که روزی جبرئیل(علیه السلام) بر پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله) نازل شد و حضرت را اندوهگین مشاهده کرد؛ وقتی علت را سؤال کرد، پیامبر خدا(صلی الله علیه وآله) فرمود:«ناراحتی ام به دلیل آن است که امام حسن و امام حسین(علیهماالسلام) را چشم زدند. جبرئیل(علیه السلام) عرض کرد:«ای محمد! چشم زخم واقعیت دارد؛ پس آنها را با این جملات تعویذ بفرما».

عجیب تر آنکه صفوان جمّال از امام جعفر صادق(علیه السلام) نقل کرده که حضرت(ع) فرمود:«اگر قبرستان ها شناخته شوند و حقایق آشکار گردد، خواهید دید که اکثر مردگان با چشم زخم از بین رفته اند؛ زیرا که چشم زخم حقیقت دارد».

  منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *