تعبیر خواب چغندر و لبو – خوردن چغندر پخته در خواب تعبیرش چیست

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com تعبیر خواب چغندر و لبو – خوردن چغندر پخته در خواب تعبیرش چیست را قرار دادیم . اگر به دنبال تعبیر خواب چغندر و لبو و شلغم و چغندر پخته و خام و خریدن و فروختن چغندر و لبو شیرین و خوشمزه هستید پیشنهاد میکنم این پست از سایت ملکوتی ها را حتما بخوانید که کاملترین تعبیر خواب چغندر را قرار دادیم …

تعبیر خواب چغندر در خواب,تعبیر خواب چغندر امام صادق,تعبیر خواب چغندر ابن سیرین,تعبیر خواب چغندر خام,تعبیر خواب چغندر قند پخته,تعبیر خواب چغندر قند خوردن

تعبیر خواب چغندر و لبو - خوردن چغندر پخته در خواب تعبیرش چیست

تعبیر خواب چغندر و لبو – خوردن چغندر پخته در خواب تعبیرش چیست,تعبیر خواب لبو شیرین,تعبیر خواب چغندر پخته,تعبیر خواب شلغم,تعبیر خواب خریدن چغندر,تعبیر خواب چغندر قند سفید و قرمز

تعبیر خواب چغندر و لبو – خوردن چغندر پخته در خواب تعبیرش چیست

گیاهی است از خانواد اسفناجیان که ریشه غده‌ای و قندی داشته و برگ‌های درشت و پهنی دارد و مواد غذایی در ریشه‌ پهن آن ذخیره می‌شوند.

ریشه غده‌ای و مخروطی‌شکل چغندر کاربرد خوراکی و دارویی دارد. این گیاه برخلاف اینکه در بیداری در بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد در خواب نشانه غم و اندوه برای بیننده خواب است.

تعبیر خواب چغندر

محمدبن سیرین گوید:

چغندر در خواب، غم و اندوه است

چغندر در خواب، منفعت اندک است از جهت زنان

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب بیمار و عیادت بیمار و شفای بیماری مغز و سرطان و روده

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

معبران در مورد چغندر نوشته‌اند غم و اندوه است و بهتر اینست که خورده نشود و بیننده خواب آن را دور بیفکند. زیرا دور انداختن چغندر دوری گزیدن از رنج و بلاست. چغندر در خواب دیدن غم و اندوه خفیفی دارد اما کلاً بهره وری و سودیابی است.

آنلی بیتون می‌گوید:

اگر کشاورزی خواب ببیند چغندرها رشد بیش از حد معمول دارند، دلالت بر به دست آوردن محصولی فراوان و صلح و آرامش برای او دارد.

تعبیر خواب لبو

ابن سیرین می‌گوید:

چغندر پخته (لبو) به معنای این است که از زنان منفعت و سود کمتری می‌یابید.

مطیعی تهرانی می‌گوید:

چغندر پخته یا لبو مال مفت و ارزان است و پولی است سهل الوصول که نخواسته و ندانسته از جایی به شما می‌رسد.

آنلی بیتون:

اگر خواب ببینید چغندرهایی پخته را در ظرفی آلوده و کثیف بر سر سفره می‌آورند، نشانه آن است که به مسائلی پی می‌برید که موجب پریشانی شما و اندوه شما می‌شود.

تعبیر خواب داشتن و خریدن چغندر

مطیعی تهرانی می‌گوید:

چنانچه ببینید چغندر دارید یا از دکان خریده‌اید خواب شما می‌گوید نفعی به شما می‌رسد که در نتیجه موجب ملال و اندوه می‌گردد.

داشتن چغندر نشان آن است که مقدمات کاری را فراهم می‌آورید که سودمند است ولی غمبار. از نظر احساس ممکن است شما را اندوهگین کند ولی از نظر مالی متمتع می‌گردید. بیرون آوردن چغندر از زیر خاک نیز همین تعبیر را دارد

تعبیر خواب خوردن چغندر

آنلی بیتون:

اگر خواب ببینید با دیگران چغندر می‌خورید، دلالت بر خبرهای خوش فراوان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب چغندر و لبو و خریدن و خوردن چغندر و لبو پخته و خام

  گردآوری شده از دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *