معجزه ذکر بحق بسم الله برای حاجت و نجات از گرفتاری و دفع بلا

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com معجزه ذکر بحق بسم الله برای حاجت و نجات از گرفتاری و دفع بلا را قرار دادیم . از ذکرهای سریع الاجابه و مجرب برای حاجت روایی و دفع بلا و نجات و رهایی و خلاص شدن از گرفتاری و سختی ها و مشکلات ذکر بحق بسم الله می باشد . سایت ذکر و دعای ملکوتی ها …

معجزه ذکر بحق بسم الله برای حاجت و نجات از گرفتاری و دفع بلا

ذکر بحق بسم الله,خواص و فضیلت ذکر بحق بسم الله,ذکر بحق بسم الله برای حاجت,ذکر بحق بسم الله برای رفع گرفتاری

معجزه ذکر بحق بسم الله برای حاجت و نجات از گرفتاری و دفع بلا

معجزه ذکر بسم الله

بر هر مسلمان در هر شبانه روز واجب شرعی است که ذکر «بسم الله الرحمن الرحیم» را در طی نمازهای واجب بیست مرتبه تکرار و تلقین کند. خدا کند که قدرش را بدانیم و بفهمیم چه می گوییم.

ذکر «بسم الله الرحمن الرحیم» در نزد خداوند جایگاهی بس عظیم دارد. حقیقت امر نیز همین است. بسم الله الرحمن الرحیم نور دل دوستان است، آیینه جان عارفان است، چراغ سینه موحدان است، آسایش رنجوران و مرهم خستگان است، شفای درد و طبیب بیمار دلان است.

خداوند ذکر «بسم الله الرحمن الرحیم» را به حضرت سلیمان آموخت، و حضرت سلیمان در تمام کارهایش ذکر «بسم الله الرحمن الرحیم» را می گفت.

ذکری که خداوند بر قلب حضرت ابراهیم نازل کرد که تمام آتش را به گلستان تبدیل نمود.

بیشتر بخوانید  خواص ذکر یا ذَاالجلال والاکرام برای رفع گرفتاری و سختی و مشکلات

از بزرگان منقول است که هر که در ورطه بلاها گرفتار شود؛ راه نجات را در ذکر «بسم الله الرحمن الرحیم» پیدا کند. سه مرتبه ذکر صلوات، نوزده مرتبه «نجات منک یا سیدالکریم، نجنی و خلصنی بحق بسم الله الرحمن الرحیم» سه مرتبه ذکر صلوات.

حضرت زهرا سلام الله علیها حرزی دارند که بنام «بسم الله الرحمن الرحیم» است (بِسْمِ اللّهِ النُّورِ، بِسْمِ اللّهِ نُورِ النُّورِ، بِسْمِ اللّهِ نُورٌ عَلى نُورٍ ….)، ایشان این حرز را به حضرت سلمان آموختند. حضرت سلمان می گوید آن حرز را به بیش از هزار مریض آموختم و آنها شفا پیدا کردند.

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فالح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *