فال و طالع روزانه یکشنبه 31 فروردین ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com فال و طالع روزانه یکشنبه 31 فروردین ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز یکشنبه 31 فروردین سال 1399 …

فال و طالع روزانه یکشنبه 31 فروردین ماه 99

فال و طالع روزانه یکشنبه 31 فروردین ماه 99,فال و طالع بینی روزانه,بهترین سایت برای فال,سایت فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه یکشنبه 31 فروردین ماه 99

فال روزانه برای متولدین (فروردین ماه)

شما امروز اشتیاق دارید که بهترین قدم را در طول زندگی‌تان بردارید، اما مشکلاتی که افراد دیگر به وجود می‌آورند سد راهتان می‌شود. اما وقتی که شما قصد دارید به عقب برگردید، آنها چون نگران موفقیت‌تان هستند، دوباره به این آتش شور و اشتیاق که در شما فروکش کرده دامن می‌زنند. شما باید فراتر از سر و صداهای شرایط جدید حرکت کنید تا در روزهای آینده استقامت و توانایی‌تان بیشتر شود.

فال روزانه برای متولدین (اردیبهشت ماه)

همین چند روز پیش شما می‌خواستید شناخت حرفه‌ای خود را بیشتر کنید، اما امروز کاملاً دیدگاه متفاوتی دارید. نگرانی‌های شما تغییر کرده است و به جای نگران بودن به خاطر زمان حال بیشتر به فکر آینده هستید. به هر حال حتی اگر الان بیشتر وقتتان را به پروراندن رویاهایتان اختصاص داده‌اید، لازم است که حتماً فردی منطقی باشید.

فال روزانه برای متولدین (خرداد ماه)

تمام روابط یپچیده‌اند، اما حالا رابطه شما با یک دوست یا همکار و یا شریک زندگی‌تان بیش از پیش پیچیده شده است. حالا که شما از اختلاف فاحش نظریات‌تان آگاه هستید می‌خواهید کنترل اوضاع را به دست بیاورید. سعی نکنید که امروز این مشکل را حل کنید، برای اینکه این کار منجر به مصیبت و بدبختی خواهد شد. در عوض با سادگی و تا جایی که امکان دارد به وضوح و روشنی مسیری که افکارتان از آنجا منشعب می‌شود را مشخص کرده و به سمت آن مسیر حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین (تیر ماه)

امروز در حالیکه ماه نشانه تان را ترک کرده و وارد قلمرو برج پرنشاط اسد می‌شود، شما کمی‌ احساس سبکی می‌کنید. اما هوز اثرات احساسات حل نشده مربوط به گذشته در شما باقی مانده است. تلاش برای عقلانی کردن پیشرفتهای آینده، شما را در یک نقطه کور و بی سرانجام نگه می‌دارد. به جای تکیه کردن به کلمات، فقط بر اساس آنچه می‌دانید

فال روزانه برای متولدین (مرداد ماه)

خوش بینی‌های اخیر شما ممکن است آنقدرکه آرزویش را می‌کنید دوام نیاورد،‌ اما شما می‌توانید از آن برای اینکه حوادث مهمی‌را به وجود آورید استفاده کنید. رویکرد شما برای یک موقعیت متداول ممکن است کاملا گزیده باشد. هیچ کسی نمی‌داند که شما می‌خواهید چکار کنید؛ و آخر از همه، خودتان. با این وجود،‌ اگر به غریزه خود اعتماد کنید به جای اینکه تابع کتاب قانون باشید،‌ می‌توانید بوسیله نتیجه ای از عملی که آغاز کرده بودید، با خوشحالی متعجب شوید.

فال روزانه برای متولدین (شهریور ماه)

امروز ماه ستاره بخت شما را بر عطارد سازگار کرده است؛ نگرانی زیادی راجع به آنچه که در سر فکر می‌کنید و آنچه که واقعا در قلبت دارید احساس می‌کنید. ممکن است به خودت اعتراض کنی که چراعواطف خود را درگیر کارهایت می‌کنی. اما زبان همیشه قادر به بیان درست احساسات نیست. صبور باش، حتی اگر اوضاع به راحتی پیش نرفت، شرایط بیشتر این احساس را ایجاد می‌کند. بعداز ظهر ماه بخت تو را وارد می‌کند.

فال روزانه برای متولدین (مهر ماه)

فکر کردن به اینکه می‌توانید قدرت کنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می‌کند، اما شما به حد کافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فکر کنید که همه کارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده کنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع کاری که انجام می‌دهید نیست، بلکه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است که در حین انجام این کار دارید. اگر شما زیاد اغراق نکرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین (آبان ماه)

شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت‌ها بیشتر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین (آذر ماه)

امروز خبرهای دیگری غیر از آنهایی که چشم‌ها قادر به دیدن آن هستند، نیز وجود دارد. شما امروز ممکن است در تفکر و تامل عمیقی غرق شوید، که به آسانی از چشم دیگران پوشیده می‌ماند. اما توجه کنید که الان زمانی برای خیال پردازی نیست. شمابر طبق سناریوهایی که در ذهن دارید بازی می‌کنید پس می‌توانید در مقابل مبارزه‌ها و رقابت‌هایی که در سر راه‌تان پدیدار می‌شوند به خوبی واکنش نشان داده و تصمیم بگیرید. مطمئن شوید که راه حل‌های گوناگون و متفاوتی را کشف کرده‌اید، برای اینکه یک مسیر مستقیم را انتخاب کنید زیرا که می‌دانید بعدها خیلی دشوارتر خواهد بود که به عقب بازگردید و راه دیگری را انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین (دی ماه)

ممکن است امروز آنقدر مستبد و خود رأی باشید که سهوا یکی از نزدیکان خود را عصبانی کنید. شما فکر می‌کنید که آماده اید که احساسات خود را با هر کسی تقسیم کنید به خاطر اینکه شما ادعا می‌کنید که فقط گفتن حقیقت آسان تر است. اما حقیقت این است که وقتی زمان این کار فرا می‌رسد شما اولین کسی هستید که از آن فرار می‌کنید. به یاد داشته باشید اگر بخواهید احساسات خود را به عنوان رازی در قلب تان پنهان کنید هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

فال روزانه برای متولدین (بهمن ماه)

هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می‌گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می‌تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

فال روزانه برای متولدین (اسفند ماه)

زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می‌کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می‌توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه سه شنبه 13 اسفند ماه 98

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *