دعای رفع سردی رابطه بین زن و شوهر و افزایش محبت و دوستی

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com دعای رفع سردی رابطه بین زن و شوهر و افزایش محبت و دوستی را قرار دادیم . گاهی اوقات ممکن است میان زن و شوهر رابطه ها سرد شود و هیچگونه رغبت و انگیزه ای وجود نداشته باشد برای همین منظور و گرم شدن رابطه بین زن و شوهر می توان از ذکر و دعا و سوره های قرآنی زیر استفاده کرد …

دعای رفع سردی شوهر,دعای رفع سرد مزاجی,دعای رفع طلسم سردی,دعا برای رفع سردی معشوق,دعا برای رفع سردی بدن,دعا برای رفع سردی رحم

دعای رفع سردی رابطه بین زن و شوهر و افزایش محبت و دوستی

دعای رفع سردی بین زن و شوهر,دعای از بین رفتن سردی رابطه زن و شوهر,دعای محبت و دوستی زن و شوهر,دعای مجرب برای گرم شدن رابطه زن و شوهر

دعای رفع سردی رابطه بین زن و شوهر و افزایش محبت و دوستی

به هر دلیلی زن میان خود و همسرش سردی احساس میکند بر شربت شیرین یکبار سوره “یس” خوانده و هفتاد و یکبار این دعا را بخواند

القیت علیک محبه منی

و سپس هفت مرتبه بگوید

اقسم علیکم یا خدام سوره یس و جلاله و هیبته الا وجعلهم محبتی فی قلب زوجی کما تثبت الاصابع فی راحه الید

و بعد شربت را شوهر بنوشد بی شک تا آخر عمر دوستتان خواهد داشت.

دلایل سرد شدن رابطه زن و شوهر :

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های یک انسان موفق داشتن خصلت گذشت است؛ چرا که با گذشت کردن در بسیاری از موارد می‌توان تنش‌ها و استرس‌ها را پایان داد و با این روش زندگی شیرین‌تری را تجربه کرد.

از یاد نبرید، این شما هستید که می‌توانید مسیر زندگی خود را تغییر دهید. با این تفاسیر ابتدا به فکر تغییر دادن خود باشید تا زندگی موفق‌تری را با همسر خود تجربه کنید. در ادامه این مطلب شما را با ۴ مورد جدی که باعث سردی ارتباط بین زن و شوهر می‌شود، آشنا می‌کنیم تا با دانستن این نکات بتوانید زندگی شادتری را کنار همسر خود تجربه کنید.
ترک بیش از اندازه همسر

بی‌شک یکی از سریع‌ترین موارد که باعث نابودی روابط بین زن و شوهر می‌شود ترک بیش از اندازه همسر است. این بدان معنی است که زن و یا شوهر زمان بسیار زیادی از شبانه روز را مشغول انجام کار شخصی و یا کارهای محول شده به خود، هستند. از این رو کمتر در کنار همسر خود می‌مانند.

یکی دیگر از رفتار‌هایی که باعث سردی ارتباط بین زن و شوهر می‌شود، این است که وقتی از سر کار برمی گردند؛ به جای اینکه با همسر خود صحبت کنند، سرشان را با تلویزیون و یا گوشی و یا حتی بازی‌های کامپیوتری گرم می‌کنند. این گونه رفتار‌ها می‌تواند، زنگ خطری باشد که به ویژه زوج‌های جوان باید به آن توجه داشته باشند.

احساس انزوا در خانه بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین خطراتی است که هر زوجی را در هر سنی تهدید می‌کند. اگر زوجین به جای توجه به یکدیگر خودشان را با کار، بازی با فرزندان و حتی با لوازم شخصی، مثل موبایل و یا کامپیوتر مشغول کنند، بی‌شک ارتباط‌شان بسیار سرد می‌شود و این سردی بین روابط می‌تواند تا مرز طلاق گرفتن از یکدیگر بیانجامد.

شاید چنین شرایطی تا چند سال قابل تحمل باشد، اما پس از گذشت چند سال دیگر غیر قابل تحمل خواهد شد. یکی از مهم‌ترین اساس ازدواج این است که زوجین زمان بیشتری را با هم صرف کنند از این رو جدایی بیش از حد آن‌ها نسبت به هم می‌تواند به جدایی منجر شود.

وقتی زوجین احساس تنهایی کنند، خودشان را با موارد دیگر مشغول می‌کنند. از این رو با گذشت زمان روابط شان کاملا سرد شده و دیگر علاقه‌ای نسبت به هم نشان نمی‌دهند.

این مورد می‌تواند زنگ خطری بزرگ در مسیر جدایی باشد. نباید از یاد برد به ویژه زن‌ها اگر احساس تنهایی و انزوا کنند رو به رفتار‌های پرخاشگرانه و ناخوشایند می‌آورد که در چنین شرایطی بی‌شک بین زوجین درگیری به وجود می‌آید و این درگیری‌ها می‌تواند باعث هتک حرمت طرفین نسبت به هم شود؛ در نتیجه اوضاع از قبل نیز بدتر می‌شود.

زوجین باید به خاطر داشته باشند که هر شخصی نیاز به توجه دارد. از این رو بی‌توجهی زوجین نسبت به هم می‌تواند عواقب بسیار ناخوشایندی را رقم بزند.

  منبع : دعا سایت

بیشتر بخوانید  دعا و آیه قرآنی برای بچه دار شدن و طلب بچه سالم

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *