فال و طالع روزانه دوشنبه 17 شهریور ماه 99

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و طالع ملکوتی ها malakootiha.com فال و طالع روزانه دوشنبه 17 شهریور ماه 99 را برای شما دوستان گرامی قرار دادیم . اگر به دنبال فال و طالع بینی دقیق امروز و فال دقیق و سایت بزرگ در زمینه فال و بهترین سایت برای دیدن فال و طالع روزانه هستید پیشنهاد می کنم هر روز به سایت ملکوتی ها سر بزنید . در ادامه از سایت ملکوتی ها همراه ما باشید با کاملترین و دقیق ترین فال و طالع بینی روزانه امروز دوشنبه 17 شهریور سال 1399 …

فال و طالع روزانه دوشنبه 17 شهریور ماه 99

فال و طالع روزانه دوشنبه 17 شهریور ماه 99,فال و طالع بینی روزانه,بهترین سایت برای فال,سایت فال دقیق,فال و تفسیر فال,فال روزانه و طالع بینی دقیق,فال فردا,کاملترین فال و طالع بینی روزانه

فال و طالع روزانه دوشنبه 17 شهریور ماه 99

فال روزانه متولدین فروردین

خواب‌هایی که می بینید به نظرتان خیلی الهام بخش و واقعی می آیند و امروز برای شما منبع ایده های جدیدی خواهند بود. شما در حال حاضر خیلی هیجان زده و پرانرژی هستید و می خواهید تا جان در بدن دارید روی پروژه ای که در دست اقدام دارید کار کنید. بهتر است کمی ترمز بگیرید و کمتر به خودتان فشار بیاورید. این طور که شما دارید تخته گاز پیش می روید به زودی توانی برای ادامه راه برایتان باقی نخواهد ماند. خودتان را بیش از حد خسته نکنید و زمانی را هم به استراحت و پرداختن به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهید. وقت گذراندن با کسی که دوست دارید یکی از بهترین گزینه های ممکن برای انرژی گرفتن و احساس آرامش است.

فال روز متولدین اردیبهشت

امروز با یک نفر که از لحاظ عاطفی و یا حرفه ای برای شما اهمیت بسیاری دارد مکالمه خیلی خوبی خواهید داشت که برای هر دوی شما بسیار جالب و هیجان انگیز بوده و به پیشبرد روابطتان کمک قابل توجهی خواهد کرد. در نظر داشته باشید که حتما در کمال صداقت صحبت کرده و نگرانی‌هایتان را با طرف مقابلتان در میان بگذارید. خیالتان راحت باشد! همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. صبوری یکی از نقاط قوت شما است، ولی نگذارید این ویژگی مثبت شما تبدیل به عامل بازدارنده شود و باعث شود در انتظار برای رسیدن زمان مناسب، انجام کارهای واجب را به تأخیر بیندازید. اکنون شانس با شما یار است و چیزهای خوبی در انتظارتان هستند، پس فرصت را غنیمت بشمارید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز روز خیلی خوبی برای درخواست ترفیع رتبه و یا پیدا کردن راه های دیگری برای افزایش درآمدتان می تواند باشد. مقامات مافوق شما خیلی خوشحال و سرحال هستند و خیلی بهتر و بیشتر از همیشه حرف‌هایتان را شنیده و مورد توجه قرار می دهند. می توانید پروژه های فوق‌العاده ای که در نظر دارید و یا پیشنهادات حرفه ای خود را با آنها در میان بگذارید و شانس خودتان را امتحان کنید. نگران چه هستید؟ بدترین حالت ممکن این است که به نتیجه مورد نظرتان نمی رسید و همه چیز مثل قبل ادامه خواهد یافت. اکنون زمان خوبی برای سرمایه گذاری کردن نیست، اگر چنین قصدی دارید بهتر است یک هفته دیگر هم صبر کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در هر کاری که انجام می دهید می توانید موفق باشید و به نتایج مطلوب دست پیدا کنید، با این حال ممکن است کمی از برنامه های روزانه‌تان عقب بمانید، کمی دست بجنبانید و این قدر وقتتان را بیهوده تلف نکنید! امروز شما خیلی رمانتیک و سرشار از احساسات هستید و این موضوع شما را در مرکز توجه اطرافیانتان- حتی آنهایی که غریبه هستند- قرار داده و خیلی زود آنها را به شما جذب خواهد کرد. امروز می تواند روز فوق‌العاده ای برای برنامه ریزی یک شب رمانتیک همراه با عشقتان باشد. اگر هم مجرد هستید می توانید این همه احساسی که در وجودتان انباشته شده را در قالب کارهای هنری تخلیه کنید.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

با وجود این که امروز به شدت نگران مسائل مالی هستید سعی می کنید در ظاهر اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و خودتان را خونسرد نشان دهید تا دیگران به حال واقعی شما پی نبرند. این که بخواهید زندگی خودتان را خوب و کامل نشان دهید قابل درک است، ولی مواظب باشید که حتی اگر دیگران را با حفظ ظاهر گمراه می کنید هم خودتان را گول نزنید. امروز خیلی احساساتی شده‌اید و دلتان می خواهد با عشقتان از دست همه فرار کرده و به یک جای امن و خلوت که فقط خودتان دو نفر در آن باشید پناه ببرید. راستش را بخواهید فرار کردن و این برنامه‌ها بیشتر به درد فیلم‌ها می خورند، اما می توانید برای یک شب آرام دو نفره برنامه ریزی کرده و از کنار هم بودن لذت ببرید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز مکالمات جالبی با دوستان در مورد موضوعاتی مختلف از بحث درباره پیشرفت علم گرفته تا غیبت کردن راجع به افرادی که می شناسید خواهید داشت. از این مکالمه لذت ببرید، اما همه حرف‌هایی که می شنوید را باور نکنید، خیلی از این صحبت‌ها چیزی جز ساخته ذهن خلاق دوست عزیزتان نیستند. امروز وارد دوره عاطفی تازه ای می شوید ولی هنوز گذشته را فراموش نکرده‌اید و وابستگی شما به گذشته مانع این می شود که با آغوش باز پذیرای آینده باشید و به همین دلیل کمی آشفته هستید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که احساسات و نیازهای خود را بیان کنید و در مورد دغدغه‌هایتان صحبت کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز تخیل شما خیلی خوب دارد کار می کند و اگر این توانایی خود را به خوبی به کار بگیرید خواهید توانست در محل کارتان نتایج قابل توجهی به دست بیاورید. شاید حتی این خلاقیت ترفیع رتبه و افزایش حقوق برای شما به همراه داشته باشد. البته نباید نقاط ضعف پروژه های پیشنهادی‌تان را از مقامات مافوق خود پنهان کنید، در غیر این صورت خیلی زود به مشکل بر خواهید خورد. اگر در رابطه عاطفی‌تان مشکلی هست باید این نکته را در نظر داشته باشید که نمی شود سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کنید و وجود این مسائل را انکار کنید. بهتر است که با مشکلات خود روبرو شوید و به جای این که از مقابله با آنها طفره بروید حلشان کنید.

فال روزانه متولدین آبان

ذهن شما امروز همچون یک دستگاه تولید فکر عمل می کند و هر لحظه هزاران فکر مختلف به سرتان می زند و مدام از این شاخه به آن شاخه می پرید. ایده‌هایی برای شروع کارها و پروژه های جدید به سرتان می زنند، اما این افکار با چنان سرعتی از ذهنتان می گذرند که اگر همان لحظه آنها را ننویسید حتی یادتان هم نخواهند ماند، چه برسد به این که بخواهید آنها را عملی کنید. پس تمام روز یک دفترچه یادداشت دم دستتان داشته باشید و افکار نبوغ آمیزتان را یادداشت کنید! امروز روز اجرای پروژه های بزرگ نیست، شاید بهتر باشد در یک سخنرانی انگیزشی شرکت کرده یا در یک کلاس ثبت نام کنید، حتی می توانید با دوستانتان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز بعد از خواب های عجیب و غریب ولی کاملا قابل باوری که شب گذشته دیده‌اید حس ششمتان حسابی فعال شده و ذهنتان همچون یک پیشگو عمل می کند و خیلی خوب می توانید احساس کنید چه افرادی با شما تماس خواهند گرفت و یا به دیدارتان خواهند آمد. اما این حالت در شما توهماتی را نیز ایجاد کرده است و خیلی زود وحشت زده شده و احساس نگرانی می کنید خودتان را بیهوده آزار ندهید اوضاع خیلی بهتر از آن چیزی که احساس می کنید پیش خواهد رفت. اگر نمی توانید نگرانی‌هایتان را کنترل کنید سعی کنید از کسانی که با آنها احساس نزدیکی و راحتی می کنید صحبت کرده و کمک بگیرید.

فال روز متولدین دی

امروز رفتار شما با همه گرم و دوستانه است و با اجتماع اطرافتان ارتباط خوبی برقرار کرده و از این طریق به مهمانی‌ها و مراسم‌هایی دعوت خواهید شد که در آنها به شما حسابی خوش خواهد گذشت و دوستان تازه ای پیدا خواهید کرد. با نزدیک شدن پاییز انواع ویروس‌ها و باکتری‌ها در فضای اطرافتان پیدا شده‌اند و بدن شما در حال حاضر نسبت به این مسائل ضعف دارد، پس تا جایی که می توانید ویتامین ث مصرف کنید و از ارتباط نزدیک با افراد بیمار تا جای ممکن خودداری کنید. امروز شاید احساس کنید که احساسات شما نادیده گرفته شده است، این موضوع بیشتر از رفتار دیگران به اوضاع درونی شما باز می گردد، پس کسی را سرزنش نکنید.

فال متولدین بهمن

ارتباطات کاری شما در حال حاضر خیلی خوب دارند پیش می روند و این می تواند روی پیشرفت حرفه ای شما اثرات خارق‌العاده ای داشته باشد. تمام تلاشتان را بکنید که از روی ظاهر امور به قضاوت نپردازید، به احتمال زیاد همه چیز دقیقا همان طوری که به نظرتان می رسد نیست. یک نفر اطرافتان هست که مشکلاتی با شما دارد که او را تبدیل به فردی غیر قابل اعتماد می کنند. سعی کنید تا جای ممکن به افرادی که احساس می کنید رفتاری موذیانه دارند نزدیک نشوید؛ زیرا سیستم دفاعی‌تان در حال حاضر ضعیف شده و ممکن است نتوانید از خودتان به خوبی دفاع کنید و یا خطری که شما را تهدید می کند را به موقع احساس کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اطلاعات تازه ای به دست خواهید آورد که افکار جدیدی را در سر شما به وجود آورده و علایقی در شما ایجاد می کنند که تا بحال به آنها اهمیت نمی دادید. این مسئله ذهن شما را درگیر سفر به سرزمین های دوردست خواهد کرد. شما همچنین ممکن است با افرادی آشنا شوید که تحصیلات عالیه دارند و یا اهل کشورهای دیگری هستند و یا هر دوی این ویژگی‌ها را به طور همزمان دارند. این افراد چیزهای زیادی برای یاد دادن به شما دارند، به حرف‌هایشان با دقت گوش کنید. اگر از عشقتان ناراحت هستید اگر این موضوع را همین حالا حل کنید خیلی بهتر خواهد بود. شاید عکس‌العمل شما طرف مقابلتان را کمی آزرده کند، ولی بیان کردن احساستان این مشکل را یک بار برای همیشه حل خواهد کرد.

منبع : دعا سایت

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

بیشتر بخوانید  فال و طالع روزانه جمعه 23 خرداد ماه 99

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *