طلسم محبت در آب روان برای افزایش محبت و جلب عشق و محبت

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com طلسم محبت در آب روان برای افزایش محبت و جلب عشق و محبت را قرار دادیم . طلسم زیر از طلسمات قوی و مجرب برای افزایش مهر و محبت و جلب مهر و محبت و عشق و علاقه شخص مورد نظر می باشد که در آب روان انداخته می شود . طلسم محبت زیر پس از نوشته شدن به آب روان سپرده می شود . سایت ملکوتی ها …

,انداختن طلسم در آب روان,طلسم اب روان,طلسم جدایی در اب روان,طلسم در آب روان,انداختن طلسم در آب روان نی نی سایت,طلسم در اب روان,,طلسم محبت شدید بدون بازگشت,طلسم محبت شديد بدون بازگشت,طلسم محبت شدید بدون بازگشت دعای محبت بسیار بسیار قوی,طلسم محبت در حد دیوانگی,طلسم عشق در حد دیوانگی,طلسم محبت سوزاندنی با فلفل سیاه,طلسم محبت سوزاندنی,طلسم محبت سوزاندنی نی نی سایت,طلسم محبت سوزاندنی روی کاغذ,طلسم محبت سوزاندنی روز دوشنبه,طلسم محبت سوزاندنی سریع الاثر,طلسم محبت سوزاندنی با شمع,طلسم محبت سوزاندنی با نمک,طلسم محبت سوزاندنی فوری با نمک,طلسم محبت سوزاندنی قوی,طلسم محبت با پیاز,طلسم محبت با پوست پیاز,طلسم محبت ماهی,طلسم محبت ماهی نی نی سایت,طلسم محبت ماهی با بخور زار,طلسم محبت ماهی حلیمه سرحانی,طلسم محبت ماهی صبی,طلسم محبت ماهی چیست,طلسم محبت ماهي

طلسم محبت در آب روان برای افزایش محبت و جلب عشق و محبت

بهترین ذکر و دعای محبت در آب روان,اذکار و ادعیه محبت در آّب روان,طلسم عشق و علاقه و محبت در آب روان,بهترین طلسم قوی محبت در آب روان

طلسم محبت در آب روان برای افزایش محبت و جلب عشق و محبت

این دعا را با مشک و زعفران برد و قطعه پارچه نوشته و یکی را در اب روان یا چاه اب انداخته و دیگری را با خود همراه کنید

علیکم یااصحاب السحرو الوسواس ورضوان وابلیس اجمعین و یا ادنان ویلحقوا بسم فلان ابن فلان

توجه :

و به جای فلان ابن فلان اسم شخص مورد نظر خودو مادرش را میبرید و دیگر اینکه اگر شخص مورد نظر مونث باشد به جای (ابن)می نویسید(بنت)

دعای مهر و محبت و تحبیب قلب

بیشتر بخوانید  دعای مجرب جهت دلتنگی فرد از راه دور - دعای بیقرار کردن معشوق

معروف است که در دعای مهر و محبت و یا جذب قلوب و در هنگام توکیل، نیاز است که نام شخص و مادرش را ذکر نمود.

سوالی که مطرح میشود و بسیار هم پرسیده میشود این است که در دعای مهر و محبتی که نام مادر شخص را به درستی نمیدانیم چه باید کرد؟

آیا اساسا عمل مهر و محبت بدون شناخت نام مادر مطلوب امکانپذیر است؟

و در صورت انجام، این نوع دعای محبت تاثیر گذار خواهد بود؟

در پاسخ باید گفت :

بله این عمل امکان پذیر است.

در صورتی که نام مادر مطلوب مشخص نباشد باید که این نام را در محاسبات، (ام البشر) و یا (حوا) ذکر نمود و البته طرق و شرایط دیگری مختص به خود دارد که با رعایت آن شرایط خاص میتواند انجام شود، بلاشک.

مثلا اگر لباس یا ناخن یا مو و یا حتی خاک زیر پای راست فرد مورد نظر در دسترس باشد نیازی به دانستن اسم مادر فرد نیست. و البته این عمل محبت، محتاج ریاضت و خلوت است و صرفا هم باید در امر حلال استفاده شود. در اینجا هم به مختصری بسنده شد.

اللهم یامن لا یرد سائله ولا یـُخیِّب للعبد رجاءه إنا قد بسطنا إلیک أکف الضراعه متوسلین إلیک بأسمائک الحسنى ما علمنا منها وما لم نعلم.

اللهم اجعلنا من الذین یحبونَ لقاءکَ وتحبُّ لقاءهم .

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *