دعای مهر و محبت میان زن و شوهری که با هم قهر کرده اند

در این پست از سایت ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب malakootiha.com دعای مهر و محبت میان زن و شوهری که با هم قهر کرده اند را قرارز داده ایم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب مهر و محبت برای افزایش مهر و محبت و عشق و علاقه بین زن و شوهری است که با همدیگر قهر کرده اند و اختلاف و نزاع و درگیری دارند . اگر میان زن و شوهری اختلاف و کدورت و نزاع باشد برای ایجاد مهر و محبت میان آنها می توان از دعای قوی و مجرب زیر استفاده کرد . سایت ملکوتی ها …

,دعای محبت زن و شوهر,دعای محبت زن و شوهر از راه دور,دعای محبت زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت زن و شوهر قوی,دعای محبت زن و شوهر با فلفل سیاه,دعای محبت زن و شوهر در مفاتیح الجنان,دعای محبت زن و شوهر خوردنی,دعای محبت زن و شوهر سوزاندنی,دعای محبت زن و مرد,دعای محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعای مهر محبت زن و شوهر از راه دور,دعا برای محبت زن و شوهر از راه دور,دعای محبت زن به شوهر از راه دور,دعا برای محبت بین زن و شوهر از راه دور,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر از راه دور,دعای محبت شدید شوهر به زن از راه دور,دعای محبت مرد به زن از راه دور,دعای مهر و محبت زن و شوهر از راه دور,دعای محبت شوهر به زن از راه دور نی نی سایت,دعای مهر و محبت زن و شوهر نی نی سایت,دعای افزایش محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعا برای محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت شوهر به زن نی نی سایت,دعای محبت شدید شوهر به زن نی نی سایت,دعای مجرب برای محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعا برای ایجاد محبت بین زن و شوهر نی نی سایت,دعای محبت بین زن و شوهر قوی,دعای محبت قوی برای زن و شوهر,قویترین دعای محبت بین زن و شوهر,دعای محبت خیلی قوی بین زن و شوهر,دعای محبت بسیار قوی بین زن و شوهر,دعای مهرو محبت قوی بین زن و شوهر,دعای مهر محبت قوی بین زن و شوهر,دعای محبت قوی و فوری بین زن و شوهر,دعای عشق و محبت قوی بین زن و شوهر,دعای محبت بین زن و شوهر خوردنی,دعای محبت بین زن و شوهر سوزاندنی,دعای سوزاندنی برای محبت زن و شوهر,دعای محبت بین زن و مرد,دعا محبت زن به مرد,دعا محبت بین زن و شوهر نی نی سایت

بیشتر بخوانید  چشم سوم چیست ؟ - روش های فعال کردن چشم سوم

دعای مهر و محبت میان زن و شوهری که با هم قهر کرده اند

دعای افزایش محبت زن و شوهر,دعای رفع نزاع میان زن و شوهر,دعای رفع درگیری بین زن و شوهر,دعای رفع اختلاف و کدورت زن و شوهر,دعای عشق و علاقه زن و شوهر,دعای ایجاد محبت شدید زن و شوهر,طلسم مهر و محبت بین زن و شوهر

دعای مهر و محبت میان زن و شوهری که با هم قهر کرده اند

به جهت محبت بین الزوجین که ما بین آنها نزاع (اختلاف) بوده باشد این دعا را نوشته در موم گیرد و در زیر سر خود نهد محبت بهم رسد. ان شاء الله.

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُوا إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ.

فلان علی حب فلان (به جای فلان ، نام شخص و مادرش را بنویسد).

جامع الفوائد فی اسرار المقاصد ، علامه افشاری نجفی ارومیه ای.

این دعا را با مشک و زعفران برد و قطعه پارچه نوشته و یکی را در اب روان یا چاه اب انداخته و دیگری را با خود همراه کنید

علیکم یااصحاب السحرو الوسواس ورضوان وابلیس اجمعین و یا ادنان ویلحقوا بسم فلان ابن فلان

توجه :

و به جای فلان ابن فلان اسم شخص مورد نظر خودو مادرش را میبرید و دیگر اینکه اگر شخص مورد نظر مونث باشد به جای (ابن)می نویسید(بنت)

دعای مهر و محبت و تحبیب قلب

بیشتر بخوانید  سرکتاب و ادعیه قرآنی برای رفع اختلاف و صلح و آشتی بین زن و شوهر

معروف است که در دعای مهر و محبت و یا جذب قلوب و در هنگام توکیل، نیاز است که نام شخص و مادرش را ذکر نمود.

سوالی که مطرح میشود و بسیار هم پرسیده میشود این است که در دعای مهر و محبتی که نام مادر شخص را به درستی نمیدانیم چه باید کرد؟

آیا اساسا عمل مهر و محبت بدون شناخت نام مادر مطلوب امکانپذیر است؟

و در صورت انجام، این نوع دعای محبت تاثیر گذار خواهد بود؟

در پاسخ باید گفت :

بله این عمل امکان پذیر است.

در صورتی که نام مادر مطلوب مشخص نباشد باید که این نام را در محاسبات، (ام البشر) و یا (حوا) ذکر نمود و البته طرق و شرایط دیگری مختص به خود دارد که با رعایت آن شرایط خاص میتواند انجام شود، بلاشک.

مثلا اگر لباس یا ناخن یا مو و یا حتی خاک زیر پای راست فرد مورد نظر در دسترس باشد نیازی به دانستن اسم مادر فرد نیست. و البته این عمل محبت، محتاج ریاضت و خلوت است و صرفا هم باید در امر حلال استفاده شود. در اینجا هم به مختصری بسنده شد.

اللهم یامن لا یرد سائله ولا یـُخیِّب للعبد رجاءه إنا قد بسطنا إلیک أکف الضراعه متوسلین إلیک بأسمائک الحسنى ما علمنا منها وما لم نعلم.

اللهم اجعلنا من الذین یحبونَ لقاءکَ وتحبُّ لقاءهم .

برگرفته از سایت دعا 786

بازنشر : سایت ملکوتی ها بزرگترین سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب و فال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *