دعای به دست آوردن مال کثیر و ثروت بی حد و پایان

در صورتی که می خواهی به ثروت بی حد و وصف و بی پایان برسی. پیشنهاد من به تو این است که در ادامه این مطلب از سایت ملکوتی ها دعای به دست آوردن مال کثیر و ثروت بی حد و پایان را بخوان. ان شاء الله که مشکلاتت حل می شود و زود تر به چیزی که می خواهی می رسی.

,دعای مال و ثروت,دعای مال و ثروت,دعای افزایش مال و ثروت,دعاي افزايش مال و ثروت,دعای کسب مال و ثروت,دعای برای مال و ثروت,دعای ازدیاد مال و ثروت,دعا برای مال و ثروت,دعا جهت مال و ثروت,دعای زیاد شدن مال و ثروت,دعا جهت افزایش مال و ثروت,دعای حفظ مال و اموال,دعا برای حفظ مال و اموال

دعای به دست آوردن مال کثیر و ثروت بی حد و پایان

دعای به دست آوردن مال کثیر و ثروت بی حد و پایان,دعای حفظ مال و جان,دعا حفظ مال و جان,دعا برای حفظ مال و جان,دعای برکت مال و روزی,دعای رزق و روزی و برکت مال,دعای مال حلال و فرزندان صالح,دعا برای کسب مال و ثروت,دعای مجرب برای مال و ثروت,دعا برای فراوانی مال و ثروت

دعای مال کثیر و ثروت بی نهایت

گفته اند هر کس بر خواندن این آیات :

ایات ۲۶ و ۲۷ سوره آل عمران :

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِيَدِكَ الْخَيْرُ إِنَّكَ عَلَىَ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ تُولِجُ اللَّيْلَ فِي الْنَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِي اللَّيْلِ وَتُخْرِجُ الْحَيَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَتُخْرِجُ الَمَيَّتَ مِنَ الْحَيِّ وَتَرْزُقُ مَن تَشَاء بِغَيْرِ حِسَابٍ

بعد از هر نماز واجب در وقت خواب مداومت نماید فقر از او زایل شود و ابواب رزق بر او مفتوح گردد و آن چه از مال در دست او باشد زیاد گردد.

بیشتر بخوانید  سحر و طلسم جهت پولدار شدن - طلسم افزایش مال و ثروت

از امام صادق ـ علیه السّلام ـ روایت شده : چون امری بر تو مشکل شود وقت ظهر دو رکعت نماز بخوان، در رکعت اول حمد و توحید و سه آیه اول از سوره فتح، و در رکعت دوم حمد و توحید و سوره انشراح، که بسیار مجرب است.

حضرت صادق (علیه‌السلام) فرمود: در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان:

یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *